Dodaj do ulubionych

Unwort des Jahres

IP: *.dip.t-dialin.net 07.12.05, 12:01
Będą już niedługo wybierać. Może spróbujemy tutaj też coś wybrać i zobaczymy
czy się pokryje.

Duże szanse ma chyba das "Gammelfleisch".

Obserwuj wątek
    • Gość: jecki als Verb würde ich "mustecken" vorschlagen, IP: *.pools.arcor-ip.net 07.12.05, 12:08
      im Sinne: saure, rauchige Furze absondern, die das Bild verdunkeln und die
      Umwelt vergiften... :-)
      j.
      • Gość: Kramer Re: als Verb würde ich "mustecken" vorschlagen, IP: *.dip.t-dialin.net 07.12.05, 12:12
        Zabawne, ale to chyba bardziej osobiste, żeby nie powiedzieć intymne.
        • mustek1 Re: als Verb würde ich "mustecken" vorschlagen, 07.12.05, 12:48
          Jecki wie immer in seinem Element d.h. in der Analgegend.
      • Gość: kacperle Re: als Verb würde ich "mustecken" vorschlagen, IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.12.05, 17:12
        Gość portalu: jecki napisał(a):

> im Sinne: saure, rauchige Furze absondern, die das Bild verdunkeln und die
        > Umwelt vergiften... :-)
        > j.

Jecki, jeżeli się już bierzesz z etymologię, to rób to solidnie. Przykład masz
        ode mnie gratis.

mustecken (sw.V,tr., hat gemusteckt)idg.mcken/unangenehmer Rauch/, I.germ.
        Lautverschiebung: müsstece /Schweffelgeruch/, II. germ. Lautverschiebung :
        mustece /unangenehme Gerüche überhaupt/,ahd.musteck /Furz/, hochd. mustecken, 1)
        saure, rauchige Furze absondern, die das Bild verdunkeln,2)faseln, 3)ugs.a tergo
        vögeln

k.
        • Gość: jecki eines ist Sicher: ich schlag' Dich für den IP: *.pools.arcor-ip.net 07.12.05, 18:41
          Nobelpreis auf dem Gebiet der Furzforschung vor !!! :-)
          j.
          • mustek1 Re: A ten jak zwykle... 08.12.05, 13:20
            ..pie.. nie na temat.

Załóż sobie kaziu wątek o pierdzeniu i będziesz szczęśliwy.
    • Gość: kacper Re: Unwort des Jahres IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.12.05, 17:14
      Ja obstawiam: Jamaica Koalition

Wie immer ohne Gewaehr.

Your poor kacperle
      • bettina75 Re: Unwort des Jahres 07.12.05, 17:18
        Nie powiedzialabym, ze to "Unwort"...
        Dla mnie Jamaica kojarzy sie z czyms przyjemnym:)
        Ale, to tylko moja skromniutka uwaga:))

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka