Dodaj do ulubionych

lella, o rózach

03.11.10, 09:31
lella, za cholere nie mogę znaleźc watku z Twoim pytaniem o róże w wiadomym centrum ogrodniczym. Nie wiem czy powinnam o tym pisać, skoro auto Ci wyzionęło ducha, ale są. Co prawda oglądałam już po ciemku (czy tylko ja uważam za skandal, że o 17 jest już ciemno?), ale są różne, i pięknie opisane, i takie które na etykietce mają po prostu napis "róza pienna". Nie znam się na rózach, ale myślę, że można by coś ciekawego upolować.
Obserwuj wątek
    • lellapolella Re: lella, o rózach 03.11.10, 13:49
      a bo to było na KiNie:) Tak czy siak, dzięki wielkie:))
      • dorkasz1 Re: lella, o rózach 03.11.10, 14:06
        A gdzie te róże? Bo ja wczoraj we Wrocku w Praktikerze nabyłam drogą kupna całkiem rześkie clematisy po 4 zeta. Nie wykupiłam wszystkiego, jeszcze trochę się ostało.
        • bakali Re: lella, o rózach 03.11.10, 14:29
          dorkasz1, jakieś 500 km od Wrocławia :(
          • dorkasz1 Re: lella, o rózach 03.11.10, 14:40
            No to troszkę daleko :)
            • lellapolella Re: lella, o rózach 03.11.10, 15:04
              a, podkusiło mnie i napisałam do nich... w końcu niby mają sklep internetowy, zobaczymy:)
              Dorkasz, clematisy po 4 złote to niebywała okazja... Były jakieś białe albo bardzo jaśniutkie?
              • dorkasz1 Re: lella, o rózach 03.11.10, 19:20
                Białych nie było, a były 3 takie:
                'Piilu' www.pnacza.pl/graph/flowers/pix349_Clematis_Piilu_K2.jpg
                'The President' www.pnacza.pl/graph/flowers/pix253_Clematis_The_President_K1.jpg
                A najjaśniejsza chyba jest odmiana 'Margaret Hunt', tak mi wygląda ze zdjęć. Bo na żywca jej nie widziałam www.clematis.hull.ac.uk/new-clemdetail.cfm?dbkey=276
                • newill6 Re: lella, o rózach 03.11.10, 19:26
                  wiosną dokupiłem kilka clematisów ale po 18 zł, wszystkie ok 1m wys.
                  • dorkasz1 Re: lella, o rózach 03.11.10, 19:34