Dodaj do ulubionych

seroxat+afobam

14.11.03, 11:43
lecze sie od 3 lat /bardo silne leki napadowe/ bralam seronil i doraznie
afobam,teraz zmienilam na seroxat i rowniez doraznie afobam.Czuje sie troche
lepiej ,ale miewam zawroty glowy i zle samopoczucie.Ciagle sie w siebie
wsluchuje i wymyslam jakies choroby, bo wydaje mie sie ze napewno jestem
ciezko chora i wkrotce umre.Czy to normalne mimo ze biore leki?
Ciagle sie czegos boje, mam juz tego serdecznie dosyc.
czekam na jakas odpowiedz,moze ktos potrafi sobie jakosz tym poradzic ?
Obserwuj wątek
    • orlando10 Re: seroxat+afobam 14.11.03, 12:01
      Lekarstwa nie lecza, tylko usuwaja objawy nerwicy lekowej. By calkowicie pozbyc
      sie tej choroby, trzeba poznac jej przyczyny i je usunac - a tego dokonasz
      tylko na psychoterapii.

      Serdecznie pozdrawiam,
      Orlando
    • igg2 Re: seroxat+afobam 14.11.03, 12:35
      chodzilam przez jakis czas na psychoterapie 2 razy w tygodniu ,kazda wizyta po
      100 pln, niestety nie moge sobie pozwolic na takie wydatki, a moja doktor
      stwierdzila ze w moim przypadku spotkania raz w tygodniu sa bez sensu.
      Teraz mam straszny dolek,caly czas mam zawroty glowy i ta sytucja sie juz
      nakrecam.Jestem w pracy i musze jakos przetrwac do 16.00.
      Co robic?
    • orlando10 Re: seroxat+afobam 14.11.03, 13:07
      Moze powinnas zmienic lekarza? Sesje psychoterapeutyczne powinny sie odbywac 1
      w tygodniu, ewentualnie mozna do tego dolozyc terapie behawioralna, ktora
      szybciej znosi leki niz poznawcza. Jezeli Cie nie stac na terapie w prywatnym
      osrodku, pojdz do panstwowego psychologa. Lepsze to niz nic. Wiem, ze bardzo
      sie meczysz, ja tez cierpie na nerwice lekowa. Gdybys miala ochote pogadac,
      napisz do mnie na priv.
      Trzymaj sie,
      Orlando

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka