Forum Zdrowie Dieta Dieta South Beach
ZMIEŃ
      oliwa z oliwek

    oliwa z oliwek

    (17 wyników)
    • Dzisiaj dowiedziałam się o diecie South Beach. Wydaje mi się, że będzie ona odpowiednia dla mnie. Mam do zrzucenia sporo kg. Obecnie ważę 82kg a chcę osiągnąć wagę 62kg. 01 września wychodzę za mąż i to jest moja motywacja. Chcę być ślicczną i zgrabną panna młodą! Proszę napiszcie mi wasze propozycje jadłospisów. To dla mnie bardzo ważne!!!! Dziękuję za pomoc. Podaję mail na który można pisać... koreczek171@wp.pl Oczywiście wiadomość można też zostawić tutaj:-) papa
    • Czy ja źle zapamiętałam, czy jest tak duza rozbieżność między dietą MM a SB? Wyczytałam , że jeśli musimy jeść chleb to należy jeść go z tłuszczem- najlepiej z oliwą z oliwek. Natomiast koleżanka która jest na MM powiedziała, że absolutnie z tłuszczem nie wolno, tylko np z bardzo chudym serkiem albo dżemem.
    • WItam kobietki, czytam sobie wszystko i przekonuje sie do stosowania dietki, powiedzcie mi jak to jest z nabialem. Jedni pisza ze mozna inni nie, wiem ze jogurt naturalne, serki chude...Ale przeciez niektore z was widzialam jedza fete, ten ser ma od cholery kalorii (nawet ten chudy) Serki topione tez, zolty ten z obnizona zawartoscia tluszczu tez dochudych nie nalezy, takze juz sie troszke zgubialm.. Prosze o opinie Pozdrowionka
    • w ksiazce jest napisane oliwa z oliwek extra virgin lub olej z rzepaku typu canola. olej kujawski moze byc?
    • Wpisujemy fazę z której jest przepis i produkty ewentulanie sposób wykonania. Jeśli są jakieś pytania może zakładajmy nowy wątek to konkretnej osoby żeby nie zaśmiecać tego :)
    • Moje menu powoli mi się wyczerpuje. Mam w zamrażarce jeszcze mrożone piersi indyka, moje koronne danie- indyk w morelach- tutaj w dietce SB odpada:)))) Macie jakieś wypróbowane przepisy na upieczenie takich piersi, żeby nie był za suche?
    • Witamy wszystkich na forum. Ja i mój facet właśnie postanowiliśmy rozpocząć plażowanie. Czytamy mnóstwo info, przejrzeliśmy również to forum, jednak mamy nadal wiele pytań. Liczymy bardzo, że nam pomożecie.. :-) Więc- czy w fazie I można jeść: 1. śmietanę (9%)? 2. wędzone ryby i wędliny? rybki w oleju, occie? (np. rolmopsy, koreczki)? 3. na czym podsmażać mięsko- oliwa z oliwek, co z masełkiem? I dlaczego (podobno nie trzeba ograniczać ilości spożywanych produktów) jecie tak mało??...
    • witam wszystkich a raczej dobry wieczór. za ok 10 minut zaczynam diete south beach.jak dotąd przestudiowalam mniej więcej zarówno książke jak i to forum i mam nadzieje że mi sie powiedzie.pragne zrzucic ok 5 kg i wierze że mi sie uda.Na wszelki wypadek bede pisala moje codzienne menu.Być może jak odniose sukces bedzie on wskazówką dla innych bądz też dzięki temu bedą korygowane moje wszelkie błędy jakie zdarzy mi sie zrobić. na dzień dzisiejszy moge powiedzieć że jutro zaczne dzi...
    • CO MOŻNA JEŚĆ: Wołowina: Chude części takie jak górna część udźca, polędwica także mielona Drób (bez skóry): Bekon z indyka (2 plastry dziennie), kura kornwalijska, piers kurczaka i indyka Owoce morza: Wszystkie rodzaje ryb i skorupiaków Wieprzowina: Chudy bekon, szynka gotowana, polędwica Cielęcina: Górka, górna cześć udźca, kotlet z udźca Mielonka śniadaniowa: Tylko beztłuszczowa lub niskotłuszczowa Sery (beztłuszczowe lub niskotłuszczowe: Amerykański, Cheddar, feta light, m...
    • witam dziś stanęłam na wadze i zobaczyłam okropny wynik ... :( ale , oczywiście nie poddam się tylko zabieram się za siebie i już !!! kiedyś byłam na SB i ładnie spadłam , brak silnej woli i czyste lenistwo doprowadziły do jojo i efekt super :/ Mam prosbę ogromną , czy ktoś może mi napisać jakie są różnice między SB a SB Turbo w produktach I fazy ? co wolno ? ie stać mnie na książkę a przepisywanie w Empiku jest ciut niestosowne ... :-) bardzo proszę o pomoc
    • Poproszę o pomysły na ciepłe dania, bo już mam dość po I zimnej fazie.Choć udało mi się schudnąć ok 3 kg.Ale jak było napisane w książce trzeba przechodzić na kolejną fazę nie można pozostawać zbyt długo na jednej, ponieważ też nie ma skutku.
    • Pytanie(4)

      Witam! Jestem tu nowa, zamierzam niedługo przejść na dietę SB, ale zanim to nastąpi chciałabym się WAS zapytać o jedną rzecz. Zauważyłam, że w menu często pojawiają się pieczone/grillowane produkty. Czy podczas stosowania tej diety (głównie chodzi mi o I fazę) mogę z tych potraw zrezygnować na rzecz innych? To samo dotyczy się deserów w późniejszym okresie. Nie jem nic pieczonego/grillowanego ani słodyczy. Dziękuję z góry za odpowiedzi.
    • Czesc plazowiczki! Nawet nie chce mysle ile razy juz zaczynalam SB, po raz pierwszy - w grudniu - nawet mi sie troche udalo, 1.faze przezylam bez wiekszych problemow, ale potem pojechalam na swieta do domu i wszystkie moje postanowienia runely w gruzach:-( Od wczoraj znowu jestem z Wami na plazy!!! Szczegolnie pozdrawiam Sonie28 i Bakalandie, no i widze tlumy nowych osobek wiec te rowniez:-) Bede starala sie pisac co wieczor, jednak to mobilizuje i pomaga. 1.DZIEN(3.6.05) twarog ...
    • Witam Dziewczynki jestem w 4d IF i powiem szczerze, że smażenie na olivie praktycznie wszystkiego mnie przytłacza.. a mowiac dosadnie mdli. Chodzi mi przede wszystkim o podsmazanie warzyw do omletów, czy baklażana do zapiekania..czy to naprawde konieczne? wiem, że aby metabolizm przebiegał prawidłowo dziennie musze spożyć ok. 2 łyżek olivy i dod.jakieś ziarna - ale przecież mogę ją zjeść w innej formie np.do sałatek. Drugie pytanie dotyczy błonnika - w książce jest napisane, że j...
    • normalnie aż wam zazdroszczę tego plażowania.ja niestey nie potrafię się już zabrać za plażę.na pewno przez te 14 dni będzie mi brakowało owoców i chleba razowego.zmotywujcie mnie please!!!po plażowaniu kiedys schudłam 10 kg,na szczęście nie wróciły,ale tak ze 6 kg jeszczy bym chciała zejść.pozdrawiam plażowiczki
    • teraz zaczynam 2 dzień 1 fazy. nie wiem jednak czy to wytrzymam. Z rana jak wstałam to myślałam, że od razu upadne. Kręci mi się w głowie, mam miękkie nogi i zbiera mnie na wymioty. Dziś mam ważną klasówke jak przyjde w takim stanie to pała murowana. Wczoraj znadłam: Ś-jajecznica z 2óch jajek z papryką, cebulą sałatą, czerwona herbata P-2 garści fistaszków O-serek wiejski light (byłam do późna szkole nie miałam ni innego) P-3 garści orzechów K-kilka liści sałaty i czerwona herbata Co ...
    • Zaczęłam dzis diete. moj jadlospis na dzis, samodzielnie podpatrzony na forum i troche w przyjaciólce wygladal tak: - omlet z dwóch jajek, połowy czerwonej cebuli i zielonej papryki - salatka z pomidora, ogórka i dwoch rzodkiewek - ogórek kiszony i 10 orzeszków ziemnych - salatka z tunczyka, pomidora, ogórka, cebuli i papryki i bardzo chce mi sie jesc! Co wy na to, czy mam ukladac posilki dalej w tym kierunku. jutro kupie ksiake, a póki co, doradzcie cos. pozdrawiam

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się