25.07.11, 12:44
Zakładam nowy watek dot. planowanych zakupów nowego Scootera s. Napisz gdzie dzwoniłaś? Tak jak pisałam we wcześniejszym wątku mi nikt nie dał konkretnej informacji kiedy będą (i czy woogole będą). Jesteś zdecydowana czekać? Ja w paru sklepach dostałam info że pewnie nie bedą mieli wystawowych bo jest niewielkie zainteresowanie a to model podobny do Nitro i Scootera 2 więc nie warto......

Jak myslisz jak sobie poradzi zimą? Te kółka przednie to takie jak w Nitro? Masz jakieś doświadczenia?
No i jaki kolor wybrałaś wstępnie?
Obserwuj wątek
    • mamula_to_ja Re: Mamula! 25.07.11, 17:56
      Mi się podoba szary-carbonite. Albo ten jasny kremowy z kratką (ale niepraktyczny).
      Ja jestem zdecydowana czekać.
      Na razie przeturlamy się w rachityku spacerówce wakacyjnej oraz w zappie.
      Nie mam doświadczenia.
      W sklepie oglądałam nitro ale żeby wiedzieć co i jak musiałabym porównać dokładnie oba wózki. Generalnie nie znam emmaljung ale ten wózek objawia mi się jako ideał:
      www.youtube.com/watch?v=FPGxJNOizRY
      Ja mieszkam w duzym miescie. Ze starsza córa zime przejechałam w maclarenie xlr-miała 1,5 roku-więc moim zdaniem to będzie super.
      Wtedy miałam cisnienie na zmnmiejszanie szybko wózków-nie wiem czemu. Teraz mam dokładnie na odwrót...
      • tempera_tura Re: Mamula! 25.07.11, 18:34
        Ja mam Emmaljunge smart duo combi. To świetny wózek, jestem bardzo zadowolona. Tylko nie ma skretnych kół, nie składa się cały (odczepiane siedzisko) no i wielki.
        Ogladałam dziś Scootera 2, podobno różni się tylko kółkami. Wrażenia pozytywne ale myslałam że się bardziej oparcie rozkłada. Ja mam kolor sand (chyba jaśniejszy niż ten który Ci sie podoba) nie ma kłopotu z brudzeniem specjalnego mimo że mój syn je w wózku, jak sie regularnie przeciera ten pałąk to jest ok.
        Ja też z miasta wiec mam nadzieje ze w zimie bedzie ok.
        Do którego sklepu dzwoniłaś?
        • mamula_to_ja Re: Mamula! 25.07.11, 18:56