GoĹÄ: Norbi
IP: *.171.101.72.static.crowley.pl
19.05.09, 14:20
Witam,
Chciałbym poinformować o nieuczciwych praktykach sieci komórkowej
PLAY z jaką się spotkałem a dokładnie w ramach ich usługi Play
fresh. Reklamują się Oni przy ofercie Play fresh hasłem „BEZ
HACZYKÓW“ tymczasem na mnie „haczyk“ znaleźli i moją kartę w
playfresh szybko zablokowali. W oferecie play fresh reklamują się że
smsy za darmo do wszystkich sieci przy doładowaniu i tak np. gdy
doładuje się kartę za 50 zł to ma być 5000 darmowych smsów.
Doładowałem za 50 zł i miałem mieć te 5000 smsów jak to szumnie się
reklamują że FRESZCIE taka wspaniała oferte mają a inni operatorzy
nie... Niby miałem mieć te 5000 smsów ale po wysłaniu około 1000
smsów, może po tygodniu, Play „FRESZCIE“ zablokował mi centralnie
mój numer i ani nie mogłem dzwonić ani wysyłać smsów i do tej pory
nie mogę nic zrobić a moje pieniadze na koncie chyba znikły?
Na infolinii powiedziano mi że za dużo smsów wysłałem... a zeszło
chyba jak mówię z 20% reklamowanego pakietu!!!!!!!!!!
Usługa przezemnie zapłacona ale jest zablokowana, a pieniędzy (
około 100 zł ) jakie jest na koncie nie chcą mi oddać!
Napisałem reklamację na którą dostałem odpowiedź z wyjaśnieniem
jakiego haczyka użyli aby zablokować mi konto.
Odpowiedź jaką dostałem od play:
Przykro nam bardzo z powodu zaistniałej sytuacji. Zapewniamy, że
dokładnie
zapoznaliśmy się z opisaną przez Pana sprawą. Zgodnie z Regulaminem
oferty
promocyjnej „Darmowe Smsy w Play Fresh”, punkt 17. podpunkt g) W
ramach niniejszej
Oferty Promocyjnej Użytkownik zobowiązuje się nie używać Karty
SIM/USIM do
rozsyłania dużej ilości informacji o jednakowej treści do
użytkowników, w
szczególności informacji przeznaczonych bezpośrednio lub pośrednio
do promowania
towarów, usług lub wizerunku Użytkownika, lub służących osiągnięciu
efektu
handlowego. W związku z tym, że Pan naruszył powyższy punkt
Regulaminu Operator P4
rozwiązał z Panem umowę ze skutkiem natychmiastowym bez możliwości
jej wznowienia.
Zrozumiałem wtedy co mogło nie spodobać się we mnie wszechmogącemu
Play!!!
A z mojej strony było to tak:
Jestem współpracownikiem agencji statystów, mam około 7000
współpracowników z którymi jestem umówiony na kontakt poprzez smsy w
przypadku gdybym miał dla nich jakąś ofertę pracy. Każdy z nich
podpisał firmie w której pracuje wolę że chce dostawać od nas oferty
pracy, więc o SPAMY w tym przypadku mówić nie można bo są one
wiadomościami nie zamówionymi. Play w odpowiedzi na reklamacje
powołał się właśnie na Spamy, o to zostałem właśnie jak się okazuje
oskarżony!
Tak jak ja ktoś może korzystając z programu operacyjnego swojego
telefonu będąc podłaczonym kablem usb do swojego komputera wysłać
jednorazowo z tego programu np 200-500 smsów z zaproszeniem do
znajomych na imieniny po czym Play może powołać się na ten sam punkt
regulaminu i mógłby powiedzieć, że ta ossoba takimi zaproszeniami
wysłała jak to oni piszą „informacje o jednakowej treści do
użytkowników, w szczególności informacji przeznaczonych bezpośrednio
lub pośrednio do promowani wizerunku Użytkownika”
Dodam, że przed zakupem tego prepaida jak i po całej sytuacji
przeprowadzałem rozmowę na infolini Play gdzie w jednym i drugim
przypadku zapewniano mnie że nie ma żadnych haczyków i że Oni są
inni niż konkurencja i nie będą w jakikolwiek sposób ograniczać
mojego korzystania z pakietu 5000 smów, to wszystko jest tam
nagrywane więc odpowiednie służby są w stanie to sprawdzić.
Jednym słowem sieć Play dobrze wie że ma w swoim regulaminie taki
haczyk a mimo to reklamuje się hasłem:
„BEZ HACZYKÓW“ Moim zdaniem jest to nieuczciwa praktyka rynkowa
wobec innych operatorów oraz jest to co najmniej nie ładne
wprowadzanie konsumentów w błąd.