Dodaj do ulubionych

leczenie hormonalne a migrena

29.05.07, 13:51
Witam,
od lat cierpie na migreny, do tego walczę z endometriozą i co za tym idzie z
niepłodnością. Przez 13 lat z przerwami starałam się o dziecko- przyjmowałam
rózne hormony, miałam kilka inseminacji i 3 zabiegi in vitro. Niestety bez
skutku.
Teraz lekarz stwierdził, że trzeba wziąć się za endometriozę- chce żebym
przyjmowała przez pół roku DANAZOL- przeczytałam na ulotce, że skutkiem
ubocznym mogą być migreny ....i już się boję.. Wystrzegam się wszystkiego, co
może wywołać atak migreny (perfumy, sery, alkohol, hałas, stres, za długie i
za krótkie spanie, itp), a tu nagle mam zacząć brac lek, który wywołuje
migreny... Co robić? Czy ktoś z Was przyjmował ten lek? Proszę o pomoc.
Pozdrawiam,
Monika
Obserwuj wątek
    • toolkien Re: leczenie hormonalne a migrena 29.05.07, 14:39
      tak, miałam cysty leczone hormonalnie. Głowa o mało mi wówczas nie odpadła z
      bólu, wręcz gryzłam ściany. Takie są uboczne następstwa przyjmowania leków
      hormonalnych, środków antykoncepcyjnych również.
      • monia515 Re: leczenie hormonalne a migrena 29.05.07, 15:12
        No właśnie tego się boję. Strach przed atakiem migreny jest większy niż chęć
        wyleczenia endometriozy. To straszne, ale chyba nie zdecyduje sie na leczenie:(
        • eni40 Re: leczenie hormonalne a migrena 29.05.07, 16:28
          to moze jakis inny lek znajdzie lekarz.. kurcze bo faktycznie skoro ma cie
          glowa bolec jeszcze dodatkowo od leku..
          • venus22 Re: leczenie hormonalne a migrena 29.05.07, 21:51
            koniecznie porozmawiaj z lekarzem o twojej migrenie i powiedz ze nie bedziesz
            brala lekow ktore moga ci ja pogorszyc bo i tak juz nie tylko ze strasznie
            cierpisz ale musisz brac tryptany i inne leki ktore maja swoje wlasne skutki
            uboczne, bez jakiegos plany jak w tym ukladzie radzic sobie z migrena.

            i nie mozesz pozwolic zeby z powodu leczenia innej choroby brac wiecej i juz
            i tak wiele lekow na migrene.

            krotko mowiac powiedz ze leczac ciebie MUSI brac pod uwage migrene, lub
            wspolpracowac z twoim neurologiem.

            Venus
            • monia515 Re: leczenie hormonalne a migrena 30.05.07, 08:45
              dziękuję dziewczyny:)
              Jestem wykończona- głowa mnie boli od trzech dni, a dzisiaj zaczęła wątroba.
              Pozdrawiam,
              monika
              • venus22 Re: leczenie hormonalne a migrena 30.05.07, 21:46
                ja sie tam nie znam, ale lekarze mowia ze watroba nie boli.
                sama kiedys bylam "z watroba" u lekarza przerazona ze to juz koniec bo jak
                watroba siada to nie mozna lekow p/bolowych a w kazdym razie niewiele.
                tymczasem okazalo sie ze tak promieniuje zoladek.

                jesli wiec nie wiesz na pewno ze to watroba, tylko boli cie z prawej strony to
                idz do lekarza, zrob badania np USG, H.Pylori,
                i niech lekarz wypisze ci cos oslonowo a jesli test na H. Pylori bedzie
                dodatni to odpowiednie antybiotyki i powinno byc lepiej.

                Venus

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się


Nakarm Pajacyka