kocio_pierzaczek Re: Poczta Forumowa SA 23.02.17, 12:59 Attenzione prego! Attention! Wnimanije! Niżej wymienione obywatelki są nader uprzejmie proszone posprawdzać swoje skrzynki pocztowe, najlepiej i gazetowe i nie, albowiem pisywałam różnie. Dygam z wdzięcznością: Minerwie, Szefowej, Ewie, Embepe, Salam. Kłaniam. Odpowiedz Link
bluzeczka.zamszowa Re: Poczta Forumowa SA 18.04.17, 12:47 Czesc, mam prosbe - nigdy nie dostalam malpy, od nikogo. Moze Szanowne podejda do sprawy ze zrozumieniem i jakies zwierzatko do mnie puszcza? Tylko mam prosbe - snieg pada, ubierzcie ja cieplo! Malpki bardzo delikatne sa! Usmiecham sie do Was z nadzieja... p.s. Moze byc bez zawartosci - ta malpa, oczywiscie. Nakarmie ja, przytule i odesle prawowitym wlascielkom! Odpowiedz Link
eulalija Re: Poczta Forumowa SA 18.04.17, 13:04 Nakarmiłam na drogę. Ogaciłam jak starą chałupę. Przytulaj. Odpowiedz Link
eulalija Re: Poczta Forumowa SA 18.04.17, 13:15 Masz nie ustawioną skrzynkę pocztową. Nie znam się ale coś chyba musisz zrobić. Wleź do poczty i pokombinuj. Dobrze, że małpę ciepło ubrałam. Odpowiedz Link
bluzeczka.zamszowa Re: Poczta Forumowa SA 18.04.17, 14:38 eulalija napisała: > Masz nie ustawioną skrzynkę pocztową. > Wleź do poczty i pokombinuj. > Dobrze, że małpę ciepło ubrałam. A dałaś biedaczce coś do czytania? Przecież zanudzi się - czekając! 🐒💌 Odpowiedz Link