26.04.11, 11:30
Szukam kogoś, kto lubi chodzić po górach i chciałby pokazać ich urok innym. Nie mam wielkiego doświadczenia w górskich wędrówkach, ale mam na nie wielką ochotę. Czy znajdzie się ktoś do kogo można by dołączyć?
Z racji zamieszkania wybrałam Beskidy, ale niekoniecznie :) W grę wchodzą jednak tylko weekendowe wypady, w tygodniu wiadomo.
Proszę o kontakt mailowy lub tutaj.
Obserwuj wątek
    • singielkawgorach Re: Beskidy 26.04.11, 14:46
      Ja też szukam towarzystwa w góry... :) Niestety z racji mojego miejsca zamieszkania nie mam możliwości wjazdów weekendowych :), ale mam już zaplanowane dwa wyjazdy w góry: 19-26/06 będę w Zakopanem, a 14-26/08 w Szczyrku. Rezerwacje mam już zrobione, więc w zasadzie nic nie powinno się zmienić. Jeśli jakieś weekendy w tych terminach by Ci pasowały, to jak najbardziej można wybrać się razem na szlak. Napisz na forum lub na gg - 6785860.
      • marekp40 Re: Beskidy 26.04.11, 19:59
        Nie beskidy ale
        Planuje wycieczkę na Barania Górę z Ustronia lub? , oraz Szczawnica Prehyba, Radziejowa , Hala łabowska , Krynica oraz na Lackową Termin 30- sobota niedziela oraz wtorek - niedziela terminy do uzgodnienia w zależności od pogody . A co wyjdzie ?
        Mieszkam w Krakowie Chodzę od czasu do czasu po górkach nie po Tatrach
        Marek40@gmail.com
        • mamalgosia Re: Beskidy 26.05.11, 13:01
          No ale przeciez Barania to Beskidy
    • yestor Re: Beskidy 27.04.11, 23:50
      Mam czas pojechać w góry w weekend 4-5 czerwca i jak na razie nie mam z kim. Wstępne przymiarki, to Beskid Żywiecki, rejon Rycerzowej i Krawców Wierchu, ale bez problemu może być gdzie indziej. Bliższe informacje na: yestor@op.pl
    • zstrucki Warto nawiązać kontakt z PTTK 07.05.11, 11:13