Dodaj do ulubionych

endometrioza?

IP: *.dynamic.chello.pl 11.05.13, 16:19
Witajcie dziewczyny. Podłamana jestem. Nie biorę tab.anty od 3 misięcy. 1 cykl był ok, 2 przed okresem zaczęły pojawiać się plamienia, ból brzucha to samo w 3. ból tak ok tygodnia przed-takie ćmienie a plamieni 4 dni przed. Miesiączki mam raczej normalne może i skąpe. Cykle regularne. Trzykrotnie robiłam usg u różnych lekarzy i wszystko oki-owulacja była, żadnych widocznych zmian. Zaczęły martwić mnie plamienia i bóle, występuje też ból piersi. Progresteron w normie. Wizytę mam za tydzień i chcę jeszcze zrobić przez CA-125. Dodam że chcę miec dziecko, ale własnie obawiam się, że to mnie dopadło.
Obserwuj wątek
    • rotkaeppchen1 Re: endometrioza? 11.05.13, 19:27
      A moze to "zwykle" zaburzenia hormonalne? Endometrioze na 100% mozna stwierdzic za pomoca badania laparoskopowego... Na poczatek proponowalabym porzadne badania hormonow, w tym koniecznie hormony tarczycy - ona steruje wszystkimi organami i ukladami organizmu i jej zle funkcjonowanie moze sie objawiac innymi zaburzeniami, np hiperprolaktynemia (wtorna do niedoczynnosci tarczycy).
      --
      Byloby fajnie, jakby wypalilo:
      forum.gazeta.pl/forum/f,161662,metabolic_balance.html
      forum.gazeta.pl/forum/w,36,129040872,129040872,Metabolic_balance.html
      forum.gazeta.pl/forum/f,94641,Choroby_tarczycy_i_hashimoto.html
        • rotkaeppchen1 Re: endometrioza? 11.05.13, 19:56
          Nie mam pojecia, mieszkam w Niemczech. U mnie endometriose w macicy (bardzo mala) stwierdzono podczas laparoskopowego usuwania torbieli na jajniku. Na zabieg czekalam tydzien, do szpitala chciano mnie przyjac 3 dni od zgloszenia ale przelozylam termin, ze wzgledu na egzaminy na studiach. Nie wiem, ile sie czeka w Pl ale na pewno dluzej. A jakie masz wyniki hormonow tarczycy, jesli moge spytac? Jezeli podasz, to wraz z normami.
          --
          Byloby fajnie, jakby wypalilo:
          forum.gazeta.pl/forum/f,161662,metabolic_balance.html
          forum.gazeta.pl/forum/w,36,129040872,129040872,Metabolic_balance.html
          forum.gazeta.pl/forum/f,94641,Choroby_tarczycy_i_hashimoto.html
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka