Dodaj do ulubionych

Tarczyca w ciąży

03.11.16, 17:41
Cześć dziewczyny,
Jesten w 14 tygodniu ciąży. Po ostatnich badaniach krwi dostałam skierowanie na cito do endokrynologa - TSH 0,35 - norma od 0,55. Na własną rękę zrobiłam badania FT3 : 1,08 (norma od 0,93) i FT4: 3,11 (norma od 2,00). Nie znam się kompletnie na normach dla kobiet w ciąży i nie wiem jak te wyniki interpretować. Czy rezerwować wizytę prywatnie szybciej czy spokojnie czekać? Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
Obserwuj wątek
    • hashitess Re: Tarczyca w ciąży 03.11.16, 19:53
      wpisz dokładnie wyniki poziomy hormonów z normami.
      • agaka2016 Re: Tarczyca w ciąży 03.11.16, 19:57
        TSH - 0,35 ( 0,55 - 4,78)
        Ft4 - 1,08 ( 0,93 - 1,70)
        Ft3 - 3,11 (2,00 - 4,40)
        • hashitess Re: Tarczyca w ciąży 04.11.16, 09:06
          po przeliczeniu na % normy wyniki tak wyglądają:
          FT4 19,5%
          FT3 46%
          brakuje mi jeszcze jednej informacji:
          Czy te badania są oznaczone z jednej próbki krwi.
          Nie pasuje mi poziom TSH do hormonów tarczycy.

Wizyta u kumatego endo baaardzo polecana.
          • agaka2016 Re: Tarczyca w ciąży 04.11.16, 09:20
            Udało mi się odebrać wczoraj wieczorem wynik TSH z tej samej próbki która była wykorzystana do ft3 i ft4. TSH 0,937 ( norma 0,300 - 4,000)
            • hashitess Re: Tarczyca w ciąży 04.11.16, 12:57
              ten wynik jest bardziej prawdopodobny.

Napisz jak się czujesz i idź na cito do endo
              • agaka2016 Re: Tarczyca w ciąży 04.11.16, 14:01