Dodaj do ulubionych

to będzie reklama, ale fajna - domowa mydlarnia

01.04.14, 08:16

zapraszam do domowej mydlarni, na stronę majowachatka.pl

Warto, bo:

- w moich mydłach nie ma żadnych dodatków pochodzenia zwierzęcego, nie ma "chemii" - są
za to zioła samodzielnie uprawiane i zbierane od lat, dodatek węgla aktywnego z bambusa na problemy skórne, olej laurowy (umiem zrobić mydło Aleppo);

- jestem z wykształcenia chemikiem, więc wiem, co robię;

- jestem mamą alergiczki i wiem, jak ważne jest unikanie "chemii" w życiu codziennym;

- swoje produkty testowałam na sobie, a sklep założyłam za namową bliskich - wszyscy pozostali wiernymi klientami, co mnie najbardziej przekonuje, że robienie prawdziwych mydeł - bez szkodliwych "wsadów", za to tylko z podstawowych, roślinnych tłuszczów (głównie oliwy) - z czystymi, roślinnymi, ekologicznymi dodatkami - ma sens.

- jestem na bieżąco z wymogami unijnymi dotyczącymi wytwarzania kosmetyków

Proszę, zajrzyjcie, spróbujcie - znikną wypryski, trądzik, podrażnienia, krosty, szorstkość i suchość skóry. Moje mydła naprawdę pielęgnują.
Serdecznie zapraszam smile
Obserwuj wątek
    • brysia0 Re: to będzie reklama, ale fajna - domowa mydlarn 01.04.14, 09:56
      A mogę Cię poprosić o kontakt na priva gazetowego? Mam kilka pytan...
      • majowachatka Re: to będzie reklama, ale fajna - domowa mydlarn 02.04.14, 07:43
        majowachatka@gazeta.pl

smile
    • kk345 Re: to będzie reklama, ale fajna - domowa mydlarn 01.04.14, 16:10
      Zajrzałam. Dopracuj stronę internetową, koniecznie. Pominę drobiazgi, typu rozjeżdżający się tekst przy opisach, czy kulawe gramatycznie teksty, ale puste zakładki "Koszty dostawy" czy "Sposoby płatności" dyskwalifikują dla mnie sklep internetowy. Brak informacji o firmie (NIP, regon, konto bankowe itp) też- firma traci wiarygodność.
      Z informacji w koszyku zamówień nie wynika też, czy oplata pocztowa jest za przesyłkę rejestrowaną/poleconą, czy za zwykłą, a to ważne.