Dodaj do ulubionych

usunięcie nerki

04.05.11, 20:28
wykryto u mnie w górnym biegunie nerki okrągłą hyperechogenną strukture o nierównych obrysach, częściowo zajmującą zatokę nerki najprawdopodobniej angiomyolipome 23/53 mm.w scyntygrafi wykazano prace nerek 47/53 % . Krew, mocz nie wykazują żadnych zmian , prawidłowe. Lekarz twierdzi że konieczne jest usunięcie nerki ze wzgledu na wielkość guza .
czy nie ma mozliwości uratowania prawidłowo funkcjonujacej nerki?
Obserwuj wątek
    • majk-anet Re: usunięcie nerki 26.05.11, 22:08
      Witaj, nie wiem czy jest możliwość uratowania nerki czy nie- nie jestem lekarzem. Mój tata jest po usunięciu nerki ze względu na nowotwór. Jeśli potrzebowałabyś jakieś informacje dot. miejsc operacji i tego co później to z praktyki mogę odpisać. Pisz na maila- gdybyś chciała.
      • wenia511 Re: usunięcie nerki 11.07.11, 22:48
        hej, ja jestem zainteresowana wszelkimi informacjami z tego samego powodu- mojego tate czeka jak najszybsze wyciecie nerki z powodu guza, bede wdzieczna za wszelkie informacje, i jak twoj tato sie teraz czuje, jak sie przedstawia sytuacja
      • dorcia100 Re: usunięcie nerki 16.10.11, 17:10
        ja już tez mam usunięta nerkę a nie wiem co dalej bo do specjalistów dostać się nie idzie. Jaka dieta chociażby co z dalszymi badaniami czego trzeba sie bać. Jak coś wisz to prosze o maila dorotami@onet.eu.
        • snajper55 Re: usunięcie nerki 17.10.11, 11:16
          dorcia100 napisała:

> ja już tez mam usunięta nerkę a nie wiem co dalej bo do specjalistów dostać się
          > nie idzie. Jaka dieta chociażby co z dalszymi badaniami czego trzeba sie bać.
          > Jak coś wisz to prosze o maila dorotami@onet.eu.

Żadna dieta nie jest potrzebna. Jedna zdrowa nerka z powodzeniem rolę dwóch nerek spełnia. Z faktu posiadania jednej nerki nie wynikają żadne ograniczenia. Sam przez pewien czas miałem jedną nerkę.