Dodaj do ulubionych

mreck wzywa. wzywa was mreck, mreckne vidmo -nudziarze!

IP: *.elblag.cvx.ppp.tpnet.pl 26.08.01, 21:44
Chciałem być wczesniej od Rigla, inaczej nie mozna go przebić.
A że jest niedziela, to powiem tyle:
iwa - ;-*
kwiatek :-*
rigel :-)
behemod weź sie w garść,
Chris ( jak sie robi "w zęby?")
pzdr dla wszystkich
Obserwuj wątek
    • Gość: czarny Re: mreck wzywa. wzywa was mreck, mreckne vidmo -nudziarze! IP: *.gdansk.sdi.tpnet.pl 26.08.01, 21:51
      mreck,
      daruj, ale nie znam się na tych znaczkach. O naukę proszę, co oznacza taka
      gwiazdka w miejscu buzi ?
      • Gość: carper Re: mreck wzywa. wzywa was mreck, mreckne vidmo -nudziarze! IP: *.opole.sdi.tpnet.pl 26.08.01, 23:42
        mreck tu alfa1-pozdrawiam -nudziara
    • rigel Re: mreck wzywa. wzywa was mreck, mreckne vidmo -nudziarze! 27.08.01, 06:41
      Mreck, takie cus, to sie nazywa falstart
      i tak jestem pierwszy - poniedzialek!!!!!
      • Gość: mreck Re: mreck wzywa. wzywa was mreck, mreckne vidmo -nudziarze! IP: 192.168.1.* / *.elzam.com.pl 27.08.01, 07:24
        rety dopiero wytrzeźwiałem, jakich to głupot czlowiek nagada...
        czarny: :-* to poprostu całusek.
        Carper: Ziemia do Carper :-)))
        rigel: fajnie Ciebie "widzieć"
    • Gość: o. Re: mreck wzywa. wzywa was mreck, mreckne vidmo -nudziarze! IP: 195.205.213.* 27.08.01, 07:38
      mreck, mieszkasz cholipa tak blisko, a o nmnie zapomniałeś?! Klawiatura mokra
      od łez.................
      • Gość: mreck Re: mreck wzywa. wzywa was mreck, mreckne vidmo -nudziarze! IP: 192.168.1.* / *.elzam.com.pl 27.08.01, 07:49
        o. dla ciebie też, ale ten rigel to taki zazdrośnik. No ale przecież nas nie
        pozabija, :-*
        • Gość: o. Re: mreck wzywa. wzywa was mreck, mreckne vidmo -nudziarze! IP: 195.205.213.* 27.08.01, 07:50
          nie mogę pisać, bo wszędzie pełno wody. Kto potrzebuje soli?
        • rigel Re: mreck wzywa. wzywa was mreck, mreckne vidmo -nudziarze! 27.08.01, 07:51