cal-ineczka 16.04.03, 05:08 Dokładnie co noc przechodze to samo, ból, taki niesamowity ból spowodowany studiami. Od jakiś 3 lat to samo. Przechodzi tak gdzieś mniej wiecej o tej godzinie, właśnie mi przeszło. Czy ktoś się cieszy? Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
quickly Re: Już mi przeszło 16.04.03, 06:33 I co Ty jeszcze robisz cal-neczko o piatej nad ranem? Do lozka... MARSZ!!! Mi tez (czasami) przechodzi, pozniej wraca - samo zycie. Chociaz studia mam juz dawno za soba. Odpowiedz Link Zgłoś
cal-ineczka Zabierzcie ode mnie ten kielich& & #35 8230;.. 16.04.03, 14:44 Mam ogromny problem, nie potrafie sobie z nim poradzic, jestem najsłabszym człowiekiem na Ziemii, a te problemy przerosly mnie już dawno temu, nie śmiejcie się ze mnie proszę. Mam ogromne poczucie winy tez za to co się stalo, i chyba to jest czyms co mnie najbardziej dotyka. Jestem studentką, z niepowołanych studiow, a wszystko zaczęło się od samego początku, od pierwszego dnia. Stress, i poczucie tego ze nie zdążę. Zawaliłam mnóstwo przedmiotow. Jestem na 3-m roku – ale mam tyle w plecy, że postanowiłam już dalej nie iść. Jest 6-ty semestr, a ja zawalam wszystko co leci, a sesja – ta, która była – nie pamiętam, żebym kiedykolwiek tak bardzo zawalila sprawe. - przestalam tylko dlatego, żeby wyrównać przedmioty, z którymi nie daje rady. Teraz jest to tak – nie dosc, ze zaprzestałam iscia dalej, to również nie jestem w stanie nauczyc się tego co przed laty zawaliłam. Chciałam zaczac wszystko od początku – ale nie jestem w stanie. W koncu czemus te przedmioty zawaliłam, a ja nie mam w zwyczaju machac sobie ot tak ręką – po prostu SA za trudne. Ze ścisłymi radze sobie bardzo dobrze – bo pisze po polsku w nich - …no tak. – W koncu wystarczy tylko streścić książkę… Natomiast Ekonomia napisana jest takim jezykiem, ze nie jestem w stanie go przetrawic. Próbowałam już na wszystkie sposoby, książkę umiem niemal na pamiec, ale pytania które dostalam na egzamin – sa przerażające. Dla mnie, oczyw