Dodaj do ulubionych

Odmrażacz do szyb - polećcie jakiś...

11.10.10, 12:38
Zaczyna się skrobanie szyb.... Czas rano mam na maxa wyliczony co do minuty wink, musiałabym wcześniej wstawać..Jeżdżę od niedawna i nie mam doświadczenia... polećcie jakiś sprawdzony kosmetyk tego typu i ewentualnie gdzie mogę go kupić.... z góry dziękuję
Obserwuj wątek
    • sadosia75 Re: Odmrażacz do szyb - polećcie jakiś... 11.10.10, 12:51
      Odmrazacz z W5- pryskasz szybe juz odsniezona ale lekko zamrozona i po chwili wszystko ladnie schodzi.
      Odmrazacz do zamkow kupisz na stacji CPN. i wpuszczaj do zamka raz na tydzien. do kazdego zamka smile
      Bardzo wazne!!!
      Wazelina na uszczelki! posmaruj wazelina uszczelki drzwi, dzieki temu nie beda przymarzac drzwi do uszczelek.
      Co do zamarzania paliwa w baku ( zeszlej zimy 3 razy mnie to nawiedzilo tankuje bezolowiowa ) mala butelka denaturatu wlac do baku i rozbujac auto delikatnie.
      nie zamarznie na bank.
      ale to mozna tylko i wylacznie w paliwie stosowac NIGDY w ON!
    • ja.dorcia Re: Odmrażacz do szyb - polećcie jakiś... 11.10.10, 13:04
      Wg mnie odmrażacz każdy jest dobry... miałam jakiś noname, potem Alaska, W5 - nie zauważyłam zbytnio różnicy.
      Natomiast nie polecam odśnieżać samochodu na zapas... tzn jak stoi zasypany śniegiem przez tydzień to też niewskazane), ale nieraz szybciej się go odśnieża, niż skrobie dwu centymetrową warstwę lodu.. bo akurat śnieg zamienił się w marznący deszcz...
      Do wnętrza, na dywanik polecam wrzucić kilka gazet - momentalnie chłoną nadmiar wody.

Poza tym, sprawdzaj akumulator, czy ma wystarczającą moc, żeby odpalić przy mrozach smile

A tak przy okazji skrobania i odmrażaczy - dziewczyny, gdzie można kupić jakąś sprawną skrobaczkę? Kopiłam już chyba ze 3, ale żadna nie skrobie jak należy.. jakieś takie powyginane są czy jak, że łapią tylko środek, albo tylko same brzegi sad
      • ja.dorcia a kupujesz... 11.10.10, 13:06