Gość: jakim IP: *.instalnet.com.pl 26.01.08, 10:11 jak to jest z tym czasownikiem : vorbereiten, jest on rozdzielnie czy nierozdzielnie złozony Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
jecki.p bereite dich darau vor, 26.01.08, 10:30 tiefgründig analysiert zu werden... j. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jecki.p polknalem "f" IP: *.dip.t-dialin.net 26.01.08, 10:54 Ich bereite mich vor Du bereitest Dich vor Er/Sie/Es bereitet sich vor [...] Ich bereitete mich vor (Präteritum) Ich habe mich vorbereitet (Imperfekt) Ich hatte mich vorbereitet (Plusquamperfekt) Ich werde mich vorbereiten (Futur I) Ich werde mich vorbereitet haben (Futur II) Alles klar? ;-) J. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jakim Re: polknalem "f" IP: *.instalnet.com.pl 26.01.08, 22:09 dzieki a jeszcze jedno pytanko, a czy jako niezwrotny bez tego sich tez sie tak odmienia? np szkola przygotowuje.... Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Paul Prass Re: polknalem "f" IP: *.dip.t-dialin.net 27.01.08, 19:41 "ich habe mich vorbereitet (Imperfekt)"----------PERFEKT!!!!! Präteritum=Imperfekt ---------ich bereitete mich vor liebe Grüße Paul Odpowiedz Link Zgłoś