26.02.09, 21:18
Czy macie taki problem w swoich Oddziałach że szefostwo kontroluje spotkania z
umówionymi klientami? Czy też jesteście opr... za to że klient przyszedł
odbyła się rozmowa i nic nie wziął? Bo u nas to koszmar.
Obserwuj wątek
    • kazar2 Re: MASS 26.02.09, 21:59
      o kurna, ja myślałem,że to tylko u nas.
      Czy oni tam na górze nie widza,że zamiast tabelek lepiej byłoby się zająć jakąś
      pożyteczną pracą.
      • doradca.1 Re: MASS 26.02.09, 22:07
        Opier.... to jedno ,a przeniesienia i delegacje to kolejna
        sprawa.Nie ważne są relacje z klientmi ,dobra współpraca między
        pracownikami.Jak jest dobrze tzn,że trzeba człowieka przenieść a,że
        to komuś utrudnia życie prywatne ,gówno to ich obchodzi.
            • doradca.1 Re: MASS 28.02.09, 06:46
              Do rzecznika karty zasad musisz zgłosic i opisać konkretny
              problem,najlepiej w punktach zgodnie z kartą zasad.Jeżeli napiszesz
              do rzecznika ogólnie o problemie ,to nawet palcem nie
              ruszy.Zaproponuje Ci spotkanie w kafejce na mieście, jakby to była
              sprawa prywatna a nie służbowa.Oczywiście "zajmuje" się tylko
              problemem jednostki,grupa go już przerasta.Uświadamia Ci,że jak Ty
              zgłosiłeś/łaś problem to on dotyczy tylko Ciebie a pozostali skoro
              nie zgłaszją się do rzecznika tzn,że są zadowoleni.W naszym Banku
              jest przecież miło i przyjemnie ,wszyscy sobie pomagają .
              • 2zofia Re: MASS 28.02.09, 14:39
                Tak , my wszyscy jesteśmy bardzo zadowoleni,a rzecznik to
                bezwatpienia napewno.
                Ciepła posadka,też bym była bardzo zadowolona.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka