Dodaj do ulubionych

mycie cipci

IP: *.* 24.07.01, 18:44
Witam. Mam problem, może śmieszny ale mnie nurtuje od 3 miesięcy czyli od narodzin mojej córci. Chodzi mi o to czy mydło może zaszkodzić jej cipuni - ja sama od lat nie używam mydła tylko specjalne żele. Zawsze przemywam jej tą okolice przegotowana chłodną wodą ale jednak nie bardzo to zmienia oczyn pH po mydle. Jestem pielęgniarką i widziałam już malutkie dziewczynki z zakażeniem grzybiczym.I jeszcze jedno zawsze zostaje troszke takiej bialawej wydzieliny - czy mam ja za wszelką cenę usuwać - kiedyś sie przejęłam i aż jej cipeczka zczerwieniała od mojego tarcia?
Obserwuj wątek
    • Gość: guest Re: mycie cipci IP: *.* 24.07.01, 22:34
      :lol: naprawde jestes pielegniarka? :crazy:
      • Gość: guest Re: mycie cipci IP: *.* 04.10.01, 19:57
        Witam! Wprawdzie pytanie jest totalnie nie na miejscu, bo z innej beczki (wybaczcie...), ale zapytam: jak te zabawne "ludziki" można umieścić w niniejszych postach? Będę wdzięczna za odpowiedź. Pozdrawiam.
        • Gość: guest Re: mycie cipci IP: *.* 04.10.01, 20:17
          Czesc Agazajrzyj sobie tutaj: https://www.edziecko.pl/w-agora/help/en/smilies.htmWażne są dwukropki po obu stronach ikonek, które są oznaczane wyrazami, np. : cry :
        • Gość: guest Re: mycie cipci IP: *.* 04.10.01, 20:44
          :what: :crazy: :ouch:Zobacz na forum od kuchni - sa tam posty na ten temat z wytlumaczeniem jak obrazki zamieszcza sie w postach :)Pozdrawiam :sol: :spookie:- Patyk
        • Gość: guest Re: mycie cipci - raczej ludziki IP: *.* 04.10.01, 21:02
          zajrzyj na adres:https://www.edziecko.pl/w-agora/help/en/smilies.htm:bounce: :bic: :sleep:
          • Gość: guest Re: mycie cipci - raczej ludziki IP: *.* 05.10.01, 18:43
            : hot:Ogroomne dzięki wszystkim, którzy mi pomogli !!!!! Przyznajcie, że z nimi świat jest znacznie bardziej wesolutki...Pozdrowienia - Aga
          • Gość: guest Re: mycie cipci - raczej ludziki IP: *.* 05.10.01, 18:50