Forum eDziecko edziecko Małe dziecko
ZMIEŃ
      badania

badania

(336 wyników)
    • Ide w srode do lekarza. Corka od wrzesnia wziela 4 antybiotyki, miala ze 3 razy zapalenie ucha i choruje w zasadzie non stop. MIalam isc z nia w srode na szczepienie na pneumokoki, ale poniewaz znow ma katar (goraczki na razie nie ) to nie bede ryzykowac. Skorzystam jednak z wizyty i poprosze o skierowania na badania. O co poprosic, bo jestem zielona w temacie? - morfologia z wymazem (tak to sie nazywa)? - wymaz z gardla i nosa? Czy wasze dzieci, ktore czesto choruja sa pod opieka poradn...
    • Zrobiłam synowi badania krwi, morfologia, OB, rozmaz Schillinga. Powodem była chęć kontroli oraz fakt, że 2 dni temu miał nieco podwyższoną temperaturę ciała (37,5) i od kilku dni jest marudny, osowiały, nieswój. Wyniki są ok, poza kilkoma parametrami: - płytki 203 (norma 210-450) - limfocyty - 81% (norma 25-50) - granulocyty segmentowane - 11% (norma 25-60) Wyniki bardzo mnie zmartwiły. Nie wiem, czy powinnam udać się z dzieckiem do pediatry, hematologa? Niezbyt ufam swojemu pediatrze,...
    • j.w. z góry dziękuje :)
    • Moja córka ma 2,3 jeszcze nigdy nie miała robionych żadnych badań ogólnych ani krwi ani moczu, kału itp, ale tez jeszcze nigdy poza katerem nie chorowała, nie ma żadnych alergii, w życiu nie miała żadnej krostki ani nawet odparzeń, nigdy temperatury, kaszlu, wymiotów, ani biegunki, chodzimy jedynie na szczepienia i bilanse, lekarz jeszcze nigdy nie dał mi skierowania na takie badania, może powinna poprosić, aczkolwiek nic mnie nie niepokoi, córka jest zdrowa jak ryba, ale może warto ją przeba...