Forum Kobieta Moda
ZMIEŃ
      kupno

kupno

(17 wyników)
    • Mam problem polega on an kupieniu ładnego stroju kąpielowego mam miseczke D jestem szczupla ehh nawet w triumpfie trudno dostac cos ładnego..
    • co to ma znaczyć "nowy BEZ metek"? Czy ja dobrze kombinuję, że to znaczy "lekko używany, wystawiony jako nowy, żeby uzyskać wyższą cenę"? Czy może są inne przyczyny?
    • Witam. W najbliższym czasie szykuje mi się wesele (będę świadkiem) i obrona pracy mgr, zatem postanowiłem, że czas najwyższy sprawić sobie nowy garnitur, bo poprzedni pamięta chyba jeszcze czasy okupacji. Ponieważ jednak kompletnie nie znam się na rzeczy, a zależy mi, żeby wyglądać jak człowiek, to proszę o jakieś fachowe porady. Na co powinienem zwrócić uwagę przy zakupie? (jaki kolor, jaki krój, materiał, gładki czy prążki itd.). Dodam, że nie stać mnie na nic drogiego, a na dodatek m...
    • kochane forumowiczki, zastanawiam sie nad kupnem tego slicznego naszyjnika (i to w takiej cenie!!!), kupie go tylko, jak Wam sie spodoba www.allegro.pl/item87507368_sliczny_naszyjnik_z_.html prosze o rady
    • chce sobie kupić buty na lato ale nie mogę (kupuje buty o rozmiarach 43-33 - warto dodać za mam dość szeroka nogę(jeżeli chodzi o mój wiek to mam 16 lat)) Poszedłem do m1, do CCC(P);) chciałem kupić sobie butki i sobie wybrałem przymierzyłem rozmiar 43 i okazuje sie że są za ciasne, to wziąłem 44 a te są za luźne - więc co ja mam zrobić ? - tak mam w każdym sklepie oraz, z każdej firmy!
    • j.w. allegro.pl/item294659426_monaco_przepiekna_bluzka_exclusiv_fioletowa.html
    • Mam pytanie a propo butów, ponieważ mam ogromny problem z ich zakupem ze wzgl na duży rozmiar mojej stopy.. potrzebyje bytów eleganckich ale wygodnych w rozmiarze 41-42 czy wiecie w jaich sklepach można takie zakupić i żeby nie posztowały majątek??