Forum Zdrowie Hashimoto
ZMIEŃ
      tycie

    tycie

    (29 wyników)
    • Witajcie, odebrałam dziś wyniki i sprawa ma się tak: TSH 3 generacja [b]3.29[/b] uIU/ml Z.Ref.: [b]0.27 - 4.2[/b] fT3-  [b]2.52[/b] pg/ml Wartosci referencyjne:[b] 2.0 - 4.4[/b] fT4 -[b] 0.883[/b] ng/dl Wartosci referencyjne:[b] 0.93 - 1.7[/b] P/c anty TPO - [b]89.83[/b] [ IU/ml ] Wartosci referencyjne: [b]<34[/b] Opis USG tarczycy: Płat prawy o wym. 19,8x12,2x46,6 mm Płat lewy o wym. 18,5x,13,0x42,3 mm Grubość cieśni - 4,3 mm Tarczyca niepowiększona o nieco obni...
    • Tycie(11)

      Prosze o wyjaśnienie sprzeczności, które pojawiają się w różnych historiach choroby. Część osób twierdzi,że tyła przed wykryciem choroby i braniu euthyroxu a część zupełnie odwrotnie. Że zaczęła tyć jak zaczęła brać lek.
    • Po Euthyroxie sie "NIE TYJE" Czytam od czasu do czasu to interesujące forum i czasami pojawiają się informacje ale takze pytania, czy się po hormonach tarczycy tyję? ABSOLUTNIE NIE, po eythyroxie sie nie tyje. Euthyrox to hormon tarczycy zalecamy w niedoczynności tarczycy, aby mógł nam wyrównać poziom hormonóws tarczycy. W niedoczynności spowalnia się metabolizm, przez co między innymi zaczynamy tyć. A te leki mają za zadanie wyrównac poziom hormonow w organizmie oraz przyspieszyć me...
    • Witam serdecznie, postanowiłam napisać na forum z prośbą o radę. Mam 29 lat i od 3 lat leczę się na niedoczynność tarczycy. Zdiagnozowaną po: brak miesiączki (co 2-3 miesiące), wieczne zmęczenie i odczuwanie zimna, problemy z cerą. Zaczynalam od dawki euthyrox 25, potem sukcesywnie po kolejnych wynikach (niskie TSH, zawsze ponad normę FT4) dawka została ustalona na 75. Niestety przez te 3 lata sukcesywnie tyłam i tyję. Ostatnio zmieniłam lekarza i po zrobieniu nowych wyników: - TSH 1,91 (n...
    • uzupełniłam właśnie zastrzykami b12 i żelazo. Brak mi napędu życiowego, nic mi się nie chce.juz nie mówiowaniu czy sprzątaniu, ale nawet shopping, kino ani wino z kolezankami nie są dla mnie atrakcją. zwycięża nicnierobienie. i wielki apetyt na słodycze. głód najchętiej zaspokajałbym słodyczami. nie umiem nad sobą zapanować. czy to reakcja na b12 - ta mega ochota nba słodycze i tycie? czytałam kiedyś że witaminę b podaje się dzieciom - niejadkom... skoro tyję , mam gorsze samop...
    • Witam po długiej przerwie :) zwiekszam eutyrox jestem na smiesznej dawce 12.5 mg waże 91 kg, od miesiaca biore już 25mg zwiększam o pół tabletki i zaczęłam tyć słyszałam ,że sie chudnie a ja co na odwrót tyję może mam zwiekszac o cwiartkę ,tsh z 5.4 zmniejszyło sie na 3.9 , w ciągu 4 miesięcy .Taką mała dawkę przepisała mi endo gdyż miałam kłopoty z cisnieniem i sercem teraz wolno windujemy dawke do góry.
    • mam pytanie co najbardziej wpływa na tycie czy wyniki TSH czy może FT3 i Ft4 waże 93 kg przy wzroscie 168 przez pól roku przytyłam 25 kg a reszę to przez 6 lat rozłozyło sie, menopauza no i mimo niezbyt kalorycznej diety ok 1500-2000 kcal tyje sie , waga wyjsciowa była w 2003 r 62 kg potem przez pół roku plus 25 kg czyli 87 kg no i te 5 kg to tak rocznie 1 kg , poniewaz zawsze byłam na takiej małej( od 2004 roku sie lecze na haszi ) dawce euthyroxu 25 mg mam nadzieje ,ze zwiekszając ...
    • Dziewczyny, mam prośbę o radę – czy szukać innego lekarza, czy pozostać wierną Paczusce (w grę wchodzą raczej tylko lekarze Damiana)? Moja przygoda z tarczycą trwa 2 lata. Po dwóch latach próbuję ponownie - wtedy był jakiś problem z przyjęciem mnie na forum. Przy problemach z zaparciami gastrolog skierował mnie w marcu 2007 na badania krwi. Ogólnie miałam i mam problemy z niskim ciśnieniem i wiecznie zimnymi dłońmi. Wynik z 12.3.2007: TSH: 4,63 (norma 0,27-4,2) Po tych...
    • Cześć dziewczyny!! Prawie rok temu urodziłam dziecko. Od niecałego pół roku biorę euthyrox - 50 przez 3 mce i teraz 62,5 mg. Wyniki z czerwca: tsh: norma 0,28-4,3 wynik 2,81 tj. 62,93% t3 norma 2-4,4 wynik 2,71 tj. 29,58% t4 norma 0,93-1,7 wynik 1,12 tj. 24,67% Ogólnie czuje się ok. Dokuaczają mi często bóle głowy i obniżony nastrój (ale zdaje się, ze tak to mam od zawsze). Karmię piersią. Proszę pomóżcie mi odnieść się do wyników. Czy dawka jest ok. ? Czy mogę na własną ...
    • Jestem 9 m-cy po porodzie, w związku z szybkim przybieraniem na wadze i m.in. z problemami skórnymi, robiłam badania krwi. Okazało się że mam niedoczynność tarczycy (tsh 71,900, po m-cu tsh 43). Robione miałam badanie usg i wyszło, że mam hashimoto, lekarz stwierdził, że to po porodzie, w wyniku zaburzeń hormonalnych. Od 2 m-cy biorę euthyrox, początkowo brałam 50 a teraz na przemian 75 i 100. Mam 26 kg nadwagi, strasznie jest mi źle, mam duży brzuch, wszyscy myślą że jestem w...
    • witajcie, zaczęłam się leczyć od sierpnia, w lipcu miałam 0.2, teraz 2.1, ale anty TPO 3100, więc lekarz orzekł, że to ta choroba. W listopadzie urodziłam zdrowego syna i w zasadzie powinnam być szczęśliwa, ale... Biorę Euthyrox 25 1.5 tabletki i czuję się spuchnięta, ponadto tyję w szybkim tempie, szczególnie uda, biodra. Czy ma ktoś może jakiś pomysł? czy być może tabletki nie są odpowiednie? dzięki z góry i pozdrawiam
    • Własnie dowiedziałam się że mam Hashi oczywiście jak odebrałam wyniki to potęga netu "poinformaowała" mnie sama, lekarz tylko potwierdziła ! Zapytałam o alternatywne leczenie odpowiedż była że nie ma na to ŻADNEGO sposobu leczenia !!!! Najbardziej w tej chorobie męczy mnie tycie z powietrza proszę napiszcie jak walczycie ! Zmęczenie umiem przezwyciężyć ale tycia nie ! Dla infomacji podaję TPO 602, biorę: na wyrażne moje żadanie euthyrox 50 (do tej pory od czasów licemu eythyr...
    • Witajcie, nie wiem dlaczego tak się dzieje. W maju miałam takie wyniki przy dawce 75 euthyroxu ; TSH 0,700 norma ( 0,4-4,0 )= 8,33% FT3 2,62 norma ( 1,8-4,2 )= 34,16% FT4 1,67 norma ( 0,8-1,9 )= 79,09 % Teraz od maja jestem na dawce 100 i to aktualne wyniki ; TSH 0,406 norma ( 0,4-4,0 )= 0,166 % FT3 2,22 norma ( 1,8-4,2 )= 17,5 % FT4 1,40 norma ( 0,8-1,9 )= 54,54 % Ferrytyna ok 40 przy normie ( nie pamiętam dolnej granicy - 300 ) Wyniki zostały u endo i dlateg...
    • od 8 lat choruję na niedoczynność i wole guzkowate, jestem po operacji tarczycy wycięcia lewego płata. Dzięki wytrwałej walce mam 2 dzieci i po 2 właśnie zdiagnozowano mi limfatyczne zapalenie tarczycy przeciwciała czyli Hashimoto. Ale tragedia to WAGA nie mogę nad nią zapanować efekty odnosi tylko rygorystyczna dieta 500 kalorii ale na tym długo nie da się żyć, już nie wiem co robić :( ważę 80 kg przy 178 cm przed pierwszą ciążą 65 kg. Doradźcie
    • Proszę o interpretację wyników, w ubiegłym roku miałam wysoką niedoczynność (tsh powyżej 70) i stwierdzono u mnie hashimoto, cały czas tyję 2kg/m-c, oto moje aktualne wyniki: FT4 - 0,97 norma 0,71-1,85 FT3 - 2,40 norma 1,45-3,48 TSH - 4,592 norma 0,490-4,670 CHOLESTEROL - 222 norma 140-200 FERRYTYNA - 7,4 norma 6,9-282,5 Ponadto mam nieregularne misiączki, od początku jak dostałam mam nieregularne tzn. w jednym mcu mam a w drugi nie mam...:(
    • Witam wszystkich serdecznie. Widzę, że choroba, która i mnie dotknęła ma tutaj swoich znawców. Bardzo mnie to cieszy poniewaz niewiele jest wszędzie informacji na ten temat. Hashimoto stwierdzono u mnie dwa lata temu. Przedtem dosyć długo czułam sie źle, ale na wszystko było wytłumaczenie. Cały czas pracowałam. Oznaczyłam sobie poziom TSH, T3 i T4 w czerwcu 2006 roku BYŁY W NORMIE!!! Trudno było znaleźć przyczynę mego złego samopoczucia. Pojawiły sie obrzęki , najpierw okolicy ko...
    • Witajcie, Od 3 lat mam chorobę Hashimoto.Zaczęło się jakiś rok po urodzeniu synka.Byłam przemęczona, śpiąca, zaczęłam tyć, miałam wszystkiego dosyć.Tłumaczyłam sobie, że to przyczyna pracy, karmienia, dojazdów, stresów i nie wiedziałam co jest grane.Potem okazało się, że moje TSH było na poziomie 5,3.Zaczęłam brać Elroxin, potem Euthyrox- najpierw 100, potem 75.Po roku okazało się że mam fatalne wyniki dot. Prolaktyny i stwerdzono hiperprolaktynemię czynnościową - włączono kole...
    • Witam. W lipcu 2007 sie dowiedzialam, że mam TSH 7,9 norma(0,27- 4,2), ft3 4,47 norma (2,8-7,1), ft4 12,37 norma(12,0-22,0),anty TG 619,4 norma <115, anty TPO >600,0 norma <34 . Tak to wyglądało, poszłam do Endo i dostałam Euthyrox N 50 , który brałam tak: pierwsze dwa tygodnie po 1/2 tabletki, następne dwa tygodnie na przemian jeden dzien całą tabletkę, drugi 1/2 tabletki, a potem to już przez 2 m-ce 1 tabl. dziennie. Oczywiście czułam się tak, że mogłam na okrągło ...
    • wyniki(6)

      Dzisiaj odebrałam nowe wyniki badań <TSH-2,071(0,350-4,940) <T3 (trójjodotyronina całkowita)-90,55(58,00-159,00) dodam że T3 miałam robione ze względu na tycie.Samopoczucie dziwne bo czuje się senna ale nie moge spać,nie moge zmusić się do prostych czynności.Sucha skóra i włosy i ogólnie czuję się taka przygaszona i bez energii(smutna) Mam wrażenie że czym dłużej choruje tym bardziej robię się taka dziwna.Wizyte mam dopiero 17.04. Jestem na letroxie 100. Czy możecie mi coś dora...

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się