Dodaj do ulubionych

Odchodzi4 - fałszywy dobroczyńca

01.11.09, 12:55
Oto zdradził się z miejscem pracy - Centrum Technologii
Informatycznej Sp. z o.o. ul.Przyokopowa 43, 01-208 Warszawa. Nie
jest to żadna fundacja dzialająca pro publico bono, lecz struktura
biznesowa (a jakże!) z wieloma rodzajami działalności, w tym
consultingiem. Konia z rzędem temu, kto uwierzy w nieodpłatność
pomocy swiadczonej przez podmiot mający rozległe powiązania
biznesowe. PRosze wejść na poleconą stronę a sami sie przekonacie.
Teraz stają się zrozumiałe impertynencje prawione mi
przez "Odchodzi4": stanowię KONKURENCJĘ, bo panowie też "pomagają",
lecz ja - nieodpłatnie (jak wszyscy piszący tu merytorycznie
uzytkownicy), a dla nich to biznes.
A jak biznes, to można zaplanować całą krecią robotę: podszyć się
pod zwykłego klienta telekomu, systematycznie obrzydzać kogoś, kto
się zna na rzeczy, by zamęcić w głowach ludziom potrzebujacym
pomocy, a na końcu "otworzyć świetlaną przyszłość": skorzystajcie z
naszego serwisu a wszystkie wasze problemy momentalnie znikną!
Brawo, marketingowcy CTI SP. z o.o. oraz CTI & ECG Sp. z o.o.!
Świetnie wymyślone! Sztuczne kolejki z wiosny mogą się schować!
Polecam genialny pomysł wszystkim innym firmom: przecież w ten
sposób "Odchodzi4" skradnie klientów nawet UKE! Ciakawa jestem, ile
mu płacą: za całą akcję czy "od łebka"?
Obserwuj wątek
    • Gość: case Re: Odchodzi4 - fałszywy dobroczyńca IP: *.centertel.pl 01.11.09, 18:18
      Bosheee... a Pani nadal z jakimiś urojeniami... a ja pracuję dla kosmitów (tak,
      tak przyznaję się, mam wszczepionego chipa) i prowadzę działalność w celu
      zniszczenia ziemskich systemów telekomunikacyjnych i podbicia tej planety. A
      biedna Pani Sankowska dzielnie walczy z moją działalnością zmieniając nawet
      definicję klienta pocztowego - no cóż, cel uświęca środki. Na ten temat też
      proszę napisać - z tym, że może już na forum o trochę innej tematyce. Tak już
      poważnie, przyda się Pani jakiś urlop :)
    • odchodzi4 do natalii 01.11.09, 23:27
      jak byś zauważyła portal www.trudnykient.pl działa od kilku dni a ja na forum
      telekceważeni jestem od kilku miesięcy A tak na marginesie to ja tam nie pracuję
      tylko jestem oszukany przez P4 i ludzie od trudnego klienta mi doradzają w
      sporze z operatorem a ten portal powstał dla takich jak ja i innych oszukanych
      przez operatorów. Nikt UKE pracy nie zabiera tylko tam można znaleźć podpowiedź
      jak napisać skargę do UKE tu tego nie znajdzie się. Porady na trudnym kliencie
      są bezpłatne i nikt nie bierze od zgłaszających pieniędzy.W odróżnieniu od
      Natalii która udziela błędnych porad na www.trudnyklient.pl porady są
      merytoryczne i jeszcze można opublikować scany dokumentów lub nagrania a na
      telekceważeni tego się nie zrobi.Natalio ty nie jesteś żadną konkurencją bo
      twoja wiedza jest na niskim poziomie i totalnie jesteś nie merytoryczna.
      A tak z ciekawości spytam Agora właściciel tej strony to fundacja czy projekt
      biznesowy.oczywiście biznes.
      Jak tak jesteś dociekliwa to wejdź na wwww.mobilearena.pl zapoznaj się z
      kolejnym powstającym projektem. Z zazdrości spać po nocach nie będziesz mogła.

      --
      odchodzi4
      • natalia_sankowska1 Re: Odchodzi4 - fałszywy dobroczyńca 02.11.09, 19:17
        Szanowny Panie,
        mile otrzymać zaproszenie do kontaktu, lecz pozwolę sobie na trochę
        wątpliwości odnośnie roli osobnika występującego pod
        nickiem "odchodzi4".
        Otóż a)tak jakoś szybciutko się Pan odezwał (czyżby na wezwanie
        swego pracownika?) - a gdzie Pan i ten wasz portal był cały czas, od
        kiedy istnieje obecne forum?; b) "odchodzi4" usilnie zapraszał na
        Wasze forum pisząc "pomagamy", "załatwiamy" - co, udzielił mu Pan
        pełnomocnictwa?; c)bzdurą jest jego twierdzenie, że Wasze forum
        istnieje od niedawna, natomiast on na obecnym forum pisuje od paru
        miesięcy: przecież, by zrealizować Wasz projekt ściągnięcia klientów
        z niniejszego forum należało jakiś czas temu zadaniu poświęcić!

        A napisać, że ktoś nie jest pracownikiem tego lub innego
        przedsiębiorstwa, można - przecież nie będziemy tu urzadzali
        sledztwa. Wystarczy, że słowo się rzekło, a osobnik sam się
        przyznał. Teraz odwraca kota ogonem, bredząc w coraz większym
        stopniu. Ja bym go wysłała na badania, bo przeszkadza nie jedynie
        własnemu wizerunkowi, lecz także przedsięwzięciu, które tak
        nieudolnie reprezentuje.
        A swoją drogą, co, Pańska firma tak łatwo promuje "oddolne
        inicjatywy"? Wszystkie? Oj, nie uwierzę!
        W każdym razie, jeżeli komukolwiek będziecie w stanie pomóc -
        dobrze. Ale nie rozbudzajcie w ludziach bezpodstawnych nadziei -
        niestety, analfabetyzm prawny naszego narodu w połączeniu z
        postawami roszczeniowymi stanowią mieszankę wybuchową. Od przykładów
        az sie roi na tym forum.
        Pozdrawiam.
        Natalia Sankowska (z domu).
        Warszawa.
        • Gość: case Re: Odchodzi4 - fałszywy dobroczyńca IP: *.centertel.pl 02.11.09, 21:42
          A Pani Natalio, może odwołałaby się Pani do swojego pierwszego postu. Wiem,
          skleroza, pamięć krótka, ale przypomnę... tam było o jakichś pieniądzach i o
          konkurencji wobec UKE... Znając Pani merytorykę mogę założyć się, że Pani o tym
          zapomni :) Natomiast co do szybkiego dementi, na miejscu Odchodzi4 (jako
          oskarżonego) sam poinformowałbym przedstawiciela oskarżonej firmy. Tu nawet nie
          chodzi o jakieś oszczerstwa rzucane pod adresem różnych podmiotów gospodarczych
          (bo Pani oskarżenia są tak głupie jak talibowie w klewkach), chodzi po prostu o
          to, że niech tez się pośmieją :) ponownie nie wyczuła Pani ironii :)
    • natalia_sankowska1 Co, kłamco, gorąco? 02.11.09, 23:58
      Pan jak zawsze - z impertynencjami. Widocznie, taki rodzaj choroby.
      I jak zawsze, kręci. Wyraźna reakcja jak w grze w "chłodne -
      gorące". Co, gorąco? Bo sam Pan nawoływał do udziału w innym forum
      na portalu podmiotu gospodarczego - i zachęcał podkreślając, że (w
      odróżnieniu od niniejszego
      forum)"pomagamy", "zapraszamy", "załatwiamy". Jeżeli nie pracuje Pan
      tam, co przeszkadza "pomagać", "załatwiać" ludzkie sprawy tutaj - na
      forum, które naprawdę działa pro publico bono?
      Otóż odpowiedzi może być tylko 2: a)jest Pan niekompetentny, więc
      nie może pomagać ani tu, ani tam; b)jest tu "agentem"
      TrudnegoKlienta (vel CTI Sp. z o.o.). Wybór należy do Szanownej
      Czytającej Publiczności.
      • odchodzi4 Re: do natalii 03.11.09, 00:24

        gorąco to tobie się robi w mózgu i nastąpiło zwarcie dlatego głupoty pieprzysz.

        jakbyś umiała czytać ze zrozumieniem to zauważyłaś by informacje zamieszczoną

        "Masz problem? Zadzwoń!
        Zostaw wiadomość pod numerem +48 22 489 42 62 Buduj serwis razem z
        nami.
        Twój głos się liczy. Nasi konsultanci umieszczą nagranie.

        Wolisz napisać? Do Twoich potrzeb oddajemy adres kontakt@trudnyklient.pl"

        każdy może budować serwis www.trudnyklient.pl i nie trzeba być pracownikiem
        jakieś tam firmy CTI ...

        Oj Natalio rozpracowałaś mnie masz racje jestem agentem tym sławnym Tomkiem z
        CBA. Zdemaskowali mnie w świecie rzeczywistym to teraz mam zadanie w świecie
        wirtualnym. Korupcja do rozpracowania ile Natalia bierze od P4 i Netii za obronę
        tych firm ?

        już jedno ustaliłem na twoją głupotę Natalio nie ma lekarstwa.




        --
        odchodzi4
        • Gość: case Re: do odchodzi4 IP: *.centertel.pl 03.11.09, 01:09
          Nie komplikujmy. Pani Natalia wie już, że jestem kosmitą i planuję podbić cały
          wszechświat, pewnie szykuje nowy wątek na ten temat. A tak już poważnie. Wiesz
          sam doskonale, że nie ma sensu z nią dyskutować. Jeśli argumenty są wbrew
          Natalii tym gorzej dla argumentów (jeszcze raz powtórzę - potrafi odebrać nawet
          ms outlook rolę klienta pocztowego nie zważając na fakt, że niezależnie od ocen
          i upodobań jest to jednak najbardziej znany i używany klient pocztowy na
          świecie) robi się tylko coraz bardziej agresywna. Pozostaje praca organiczna,
          taka od podstaw. Nie ma sensu dyskutować (powód j.w. - zaraz to jeszcze słonce
          zacznie obracać się wokół ziemi, nie na odwrót), lepiej np. przyglądać się
          każdemu wątkowi który komentuje i na wypadek pisania głupot wklejać linka do
          obecnego który w końcu sama założyła.
          • Gość: aby Re: do odchodzi4 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.11.09, 08:03
            Ale nagonka na człowieka, normalnie zapiera dech.
            Odwaga przez internet, mdli. Bohaterowie za trzy grosze.

            Podziwiam p. Natalię, że jeszcze się jej chce dyskutować z...
            szanownymi forumowiczami.

            Podobno bezinteresowne pomaganie innym jest nieopłacalne w naszej
            ojczyźnie - po tym forum widzę, że nie tylko ze względu na fiskusa,
            ale także ze strony niezadowolonych obywateli z otrzymanej pomocy.

            Apel do p. Natalii - proszę założyć swoje prywatne forum o podobnej
            tematyce i tam pomagać innym. Tu nie warto.
            • natalia_sankowska1 Do: aby 03.11.09, 13:58
              Dziekuję za poparcie!
              Nie zakładam osobnego forum, ponieważ a)to forum jest propagowane
              przez "Gazetę" i nie tylko, więc TO TU trafiają ci, którzy
              potrzebują pomocy lub informacji w dość wąskiej i specyficznej
              dziedzinie jaką są stosunki z telekomami, b)udzielam porad na kilku
              poważnych i dobrze moderowanych forach prawnych, gdzie niektóre
              kreatury ani by się pojawiły z ich "stylem" i pretensyjnym
              zachowaniem.
              Tam rzeczywiście wygraliśmy już niejedną sprawę z telekomami (wtedy
              gdy klienci rzeczywiście mieli szanse i udało się je wykorzystać
              prawidłowo). Tam pomoc też jest bezpłatna.
              I niech tak pozostanie.
              • odchodzi4 Re: natalio 03.11.09, 16:39
                a ciekawe na jakich forach się udzielasz chętnie poczytam tych głupich porad będę miał tylko ubaw a forum www.trudnyklient.pl też zaszczycisz swoimi komentarzami bo jest nudno a tak to będzie wesoło


                --
                odchodzi4
      • natalia_sankowska1 Nie cenzura - regulamin! 04.11.09, 12:06
        Proszę sobie poczytać w ramce nad forum!
        Czy regulaminów (jakichkolwiek) z założenia nie czytamy?
        A korzystać z usług (tu - autopromować) chcemy?

        Widać, że bezmózgowcom z ambicjami żadne perswazje nie pomogą.
        • odchodzi4 natalio regulamin przeczytaj zez zrozumieniem 04.11.09, 12:33

          I kto to mówi twoje posty są zgodne z regulaminem.Mam co do tego duże
          wątpliwości. Mi się zdaje że obrażanie innych jest zabronione a Pani to robi
          nazywając mnie bezmózgowcem .
          Ale lepiej nie mieć mózgu niż mieć siano zamiast mózgu tak jak Pani


          --
          odchodzi4
          • atikus Re: natalio regulamin przeczytaj zez zrozumieniem 04.11.09, 15:05
            Witam. Od kilku dni przyglądam się nagonce na Panią Natalie przeprowadzaną przez
            odchodzi4, pisząc o jej niekompetencji itp. Czytałem wielokrotnie wypowiedzi
            Pani Natalia i nie zauważyłem jej niekompetencji tak jak twierdzi "odchodzi4"
            który faktycznie reklamuje swoją forum obrażając osoby pomagające na tym forum.
            Nie jetem specjalista w prawie telekomunikacyjnym jednak przez kilka lat
            domagając się od jednego z operatorów telekomunikacyjnych wywiązanie się umowy
            poznałem je dość dobrze. Przy pomocy takich ludzi jak Pani Natalia i UKE udało
            się zakończyć moja sprawę z pozytywnym rezultatem. Szanowny Panie "odchodzi4" to
            forum służy do udzielenia pomocy ludziom którzy zostali wykorzystani przez
            telekomy. Pan poprzez obrażanie jego uczestników nie służy temu, posty Pana nie
            dotyczą głównego zagadnienia forum. Załóż Pan wątek na swoim forum lub na innym
            i tam też Pan będziesz wypisywał co Pan, chce ale nie rób Pan zamieszania na
            tym, chyba że mam Pan problem z jakimś telekomem. Tak na marginesie wszedłem na
            Pana stronę/forum i wyszedłem zapominając o niej. Pusto i nic ciekawego. Nie
            polecam nikomu. Jednym słowem "odchodzi4" - odejdź
            • odchodzi4 atikus 04.11.09, 21:30

              jak byś rzeczywiście był obiektywny to zauważył że Pani Natalia rozpoczęła
              pierwsza obrażać innych tworząc post nazywając innych trollami
              Ja pozwoliłem sobie wobec tego stanąć w obronie innych i zaatakować nie
              kompetentna Natalię. Wobec tego mniej do niej pretensje o obrażanie innych jak
              sama to zaczęła

              A o jej kompetencji to się nie wypowiadaj bo pokazała jaką ma wiedzę udzielając
              nie kompetentnej porady na mój post. Spierała się że ma racje a jak się okazało
              UKE poparło mnie a nie operatora
              Nie jest żadna tajemnica że masowo broni play i Netię na tym forum


              odchodzi4@trudnyklient.pl
            • Gość: case Re: natalio regulamin przeczytaj zez zrozumieniem IP: *.centertel.pl 05.11.09, 00:22
              Sorry za post nie na temat, ale jestem ciekaw. Ciekawość jak wiemy to pierwszy
              stopień do piekła, ale czasem wygrywa. Atikus - czy outlook wg. Ciebie jest
              klientem pocztowym czy nie? To od dawna nurtujący temat, spieramy się o to z
              Panią Natalią. My (trolle) twierdzimy że jest, Pani Natalia (niezwykle
              kompetentna osoba na tym forum) twierdzi, że nie. Po prostu ciekaw jestem twojej
              eksperckiej opinii, więc liczę na odpowiedz.
              • Gość: mmm do case i odchodzi4 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 05.11.09, 10:26
                proszę soboe wyjaśnić sprawy programów pocztowych na forum dot. informatyki.
                Podobnie jak atikus, i zapewne większość osób czytających to forum, mam dość
                pańskich wypowiedzi, i osobiście sama kliknęłam kilkakrotnie przy Pana postach
                ikonkę kosza, zgłaszając wypowiedź jako niezgodną z regulaminem. Jeśli chce Pan
                pomóc rozwiązywać innym problemy z firmami telekomunikacyjnymi, to proszę się
                włączyć do dyskusji, a jak nie to z ulgą przyjmiemy przeniesienie się Panów na
                Wasze ulubione fora.
                • Gość: case Re: do case i odchodzi4 IP: 212.160.172.* 05.11.09, 13:01
                  Proszę Pani. Temat tego wątku jest dość dokładnie widoczny, wyraźny i chyba
                  zrozumiały. Dyskutujemy tutaj zgodnie z jego charakterem narzuconym przez
                  autora. Jeśli nie interesuje Pani ten temat, naprawdę nikt nie zmusza do jego
                  czytania. Po to m.in jest temat aby nie wchodzić w coś co nas nie interesuje.
                  Proste i logiczne, prawda? Poza tym pragnę zwrócić uwagę na fakt przez kogo
                  został założony. A sprawa programu pocztowego jak najbardziej dotyczy kwestii
                  operatorów telekomunikacyjnych, regulaminy usług przewidują zgłaszanie
                  reklamacji tym kanałem. Ważne jest tutaj, aby nie wprowadzać ludzi w błąd w celu
                  obrony jednego operatora. Jeśli nadal coś nie jest jasne proszę pytać.
                    • Gość: case Re: do case i odchodzi4 IP: *.centertel.pl 05.11.09, 18:38
                      Cieszę się, że nas doceniasz. Na merytoryczne pytania zawsze odpowiadamy, z
                      podkreśleniem na merytoryczne - a nie wyzwiska. Co do wypowiedzi Pani Natalii
                      zrób sobie tabelkę z dwoma kolumnami: A) wypowiedzi na temat P4 i Netii, B) nie
                      związane z tymi operatorami. Wrzuć gdzieś na neta i podaj linka. Każdy sam oceni
                      jaka jest różnica. Zrób to tylko bez selekcji. A kogo wg. Ciebie wyzywał
                      Odchodzi4? Wklej linka do tego tematu. Wymianę zdań z Panią Natalią rozumiem,
                      pisała mu głupoty co potwierdziło samo UKE, na szczęście Pani Natalia jest tylko
                      jedna. Podaj konkretnie linka gdzie Odchodzi 4 obrażał użytkowników. Podaj też
                      linka w którym Pani Natalia Ci pomogła, później zapytamy o szczegóły. Wiem, że
                      mogło tak być, może coś jej się udało, po prostu nie bądź gołosłowny. Jeśli
                      rzeczywiście Ci pomogła złożę jej tu gratulacje, nie ma z tym żadnego problemu,
                      gratulacje będą tym większe jeśli pomogła z P4. Chłopie, bądź konkretny!
                      • atikus Re: do case i odchodzi4 06.11.09, 08:51
                        Chcesz mieć tabelkę to sobie zrób.
                        To forum nie służy do twoich żali, ani do reklamowania innego forum.
                        Przypominam jeszcze raz
                        "Masz problem z operatorem? Nie wiesz, kto ma rację? Zadaj pytanie ekspertowi
                        UKE - rozpocznij na forum nowy wątek, w tytule wpisz: pytanie do UKE.

                        Swoje historie oraz przejścia z operatorami telekomunikacyjnymi i ich biurami
                        obsługi klienta możecie też przesyłać na adres: telekcewazeni@gazeta.pl"
                        • Gość: a Re: do case i odchodzi4 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 06.11.09, 10:18
                          wreszcie "normalna" wypowiedź, bez jadu, ujadania itp.
                          Forum jest miejscem publicznym i jeżeli ktoś chce indywidualnej
                          porady, to niech uderzy bezpośrednio do UKE.
                          Tutaj musi się liczyć z tym, że inna osoba skomentuje po swojemu,
                          czy ten ktoś ma rację, czy jej nie ma.

                          Akurat wypowiedzi p. Natalii są merytoryczne, a dyskusja na temat
                          terminu technicznego lub obrażanie się na nazwanie kogoś
                          trolem,świadczy o niedojrzałości emocjonalnej "obrażonych".
                        • odchodzi4 Re: do case i odchodzi4 06.11.09, 23:17
                          No właśnie ja miałem problem z operatorem i największy ekspert od głupoty na tym
                          forum natalia udzieliła totalnie nie merytorycznej porady która ją dyskredytuje.
                          Mądrowała się a jak się okazało UKE poparło mnie a nie operatora i ją. Nawet nie
                          umiała przyznać się do błędu.


                          --
                          odchodzi4@trudnyklient.pl
                          • Gość: hol Re: do case i odchodzi4 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 07.11.09, 00:41
                            uczepiliście się Pani Natalii jak nie wiem co... ale to już wasza głupota...
                            podajcie tego linka do tematu w którym tak podobno źle radziła Pani Natalia temu
                            co reklamuje to inne (swoje) forum na którym pracuje.... chciałbym to ocenić ale
                            nie chce mi się szukać jak tyle wypocin od case i odchodzi4 przeczytałem w tym
                            temacie...
                        • Gość: case do atikus IP: *.centertel.pl 07.11.09, 00:03
                          Zaczynasz mnie śmieszyć.
                          1)Zrobiłem sobie tabelkę w głowie czytając posty i stąd moje zdanie na temat
                          Pani Natalii. Pisałem o tym.
                          2)Masz rację pisząc o roli forum. Negatywne przejścia z operatorami powinny być
                          ujawniane z możliwością samodzielnej oceny i komentarza, a również propozycją
                          ich rozwiązania. Trzeba jednak wszystkich operatorów traktować równo i nie
                          reklamować przy okazji wybranych. Forum nie służy jako bilboard reklamowy - vide
                          tematy o różnych firmach i bardzo "merytoryczne" odpowiedzi na problem w stylu
                          "a mi WiMAX Netii działa super".
                          3)Opisywane sytuacje mają za zadanie polepszyć jakość forum. Zauważyłem nawet,
                          że Pani Natalia ostatnio trochę inaczej zaczęła pisać. To wielki plus, jednak
                          okupiony przez niektórych wyzwiskami, co zdaje się, że sam popierasz.
    • odchodzi4 do hol masz link 07.11.09, 01:16
      Proszę bardzo poczytaj sobie porady Pani Natalii ale najpierw opróżnij pęcherz
      moczowy bo .... ze śmiechu.
      Pamiętaj bądź obiektywny i poczytaj wszystkie komentarze case i moje też

      forum.gazeta.pl/forum/w,1115,98625934,98625934,Pytanie_do_UKE_Play_ma_swoje_prawo_telekomunikacy.html

      --

      odchodzi4@trudnyklient.pl
      • Gość: hol Re: do hol masz link IP: *.internetdsl.tpnet.pl 07.11.09, 09:21
        przeczytałem kilkanaście pierwszych odpowiedzi i dalej mi się nie chce bo widzę
        że jak w tym temacie same ataki itd. Ale już po nichg widzę żę Pani natalia nie
        miała racji i nie chciała się do tego przyznać... ale widzę też że już w
        pierwszej odpowidzi skrytykowałeś (odchodzi4) Panią Natalię bo odpowiedź nie
        była po twojej myśli - a ten atak był niepotrzebny.... wystarczyła dalsza
        dyskusja lub jak ktoś nie chce się przyznać do błędu to zakończenie jej (dotyczy
        3 osób biorąc ych udział w tamtej dyskusji...
        • odchodzi4 do hol 08.11.09, 00:09
          A wiesz dlaczego już od razu zaatakowałem Panią Natalię ponieważ przed
          napisaniem wtedy tego postu zainteresowałem się działaniem tego forum i
          natrafiłem na natalie która atakował klientów play i netii. Pomyślałem sobie
          ciekawe co mi odpiszę a byłem pewny swojej racji i sprawa była
          oczywista.Podejrzewałem że będzie broniła firm i tak się stało. Wiedziałem co ta
          Pani robi i dlatego od razu jej udowodniłem nie kompetencje jak bym dobrze
          poszukał to znalazł bym jeszcze dziesiątki z jej strony chamskich porad i krytyk
          klientów. Zamiast doradzić kilka sztuczek prawnych żeby klient wygrał z
          operatorem ona dołuje klientów swoimi odpowiedziami.


          --
          odchodzi4@trudnyklient.pl
          • Gość: hol Re: do odchodzi4 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 08.11.09, 12:30
            ale przyznasz że to forum przez ten temat i poprzedni o Pani Natalii stało się
            gorsze??? osoba wchodząca na to forum nie będzie pewna czy warto tutaj o coś
            pytać...
            Pani Natalia dostała trochę krytyki z waszej strony więc na pewno będzie uważała
            na to co pisze... Po za tym jak coś napisze i będzie to nie tak to przecież inni
            mogą ją naprostować... a jak znowu nie będzie się przyznawała do błędu... to
            wtedy będzie potrzebna dyskusja merytoryczna... i interwencja z naszej strony...
            po za tym musisz przyznać że większość jej postów mogła pomóc klientom rozwiązać
            problem... oczywiście nie wszystkie...
            • odchodzi4 do hol 08.11.09, 17:43

              Zgadzam się forum stało się gorsze ale do tego doprowadziła Pani Natalia i tylko
              ona bo rozpoczęła temat dla trolii.....
              Jak ja to przeczytałem to się zbulwersowałem ja jej wcześniej nie atakowałem w
              innych wątkach tylko w tym moim ale od wątku trole postanowiłem obronić innych
              formułowiczów których obraża.

              --

              odchodzi4@trudnyklient.pl
              • natalia_sankowska1 Tego już za dużo! 09.11.09, 00:09
                Nie zamierzałam więcej pisać w tym wątku, ale tego już za dużo.
                Po pierwsze, jeżeli ktoś nie rozumie czym jest prawo, przynajmniej
                słucha fachowców i znawców. Prawnik nie jest od głaskania po główce
                dorosłych osób zachowujących się jak małe dzieci, a także nie jest
                od "podpowiadania sztuczek prawnych" - bo nie jest kuglarzem.
                ETYCZNY PRAWNIK, po pierwsze, obrysowuje klientowi sytuację prawną,
                tłumaczy, z czego problem wynika i gdzie zostały popełnione błędy
                (też dlatego, by na przyszłość o tym pamiętał i więcej tych samych
                błędów nie popełniał). Po drugie, ocenia szanse pozytywnego
                rozwiązania problemu i wybiera ścieżkę (jeżeli takowa istnieje w
                polu prawnym), którą można zaproponować klientowi. Jeżeli w świetle
                prawa nie ma możliwości pozytywnego rozwiązania sprawy, mowi o tym
                otwarcie, nie zwodząc nikogo.
                Ani lekarz, ani prawnik nie są w stanie (mimo posługiwania
                się "przepisami") zagwarantować wyniku. Szczególnie w
                skomplikowanych wypadkach. Dlatego nie każdą sprawę zagmatwaną
                często przez klienta da się rozstrzygnąć na jego korzyść. Dla
                niewiedzących: poza przepisami "sprawiedliwości" (tak to okreslę) są
                przepisy "terminów". Można mieć całkowitą rację i przegrać
                sprawę, "zawalając" terminy. I nie jest to absurd: klienci powinni
                przede wszystkim sami pilnować swych spraw; prawna abnegacja
                prowadzi do strat. Nieograniczenie terminów prowadziłoby do
                całkowitego "zakorkowania" systemy sądownictwa i trwania spraw w
                nieskończoność.
                Tyle o prawie. W systemie prawnym znajdujemy się już przed naszymi
                urodzinami i ze śmiercią z niego nie wychodzimy. Stosunki z
                telekomami - jedynie cząstka istniejących stosunków, ale i tu
                większość spraw powinna być pilnowana przez samych zainteresowanych.
                Prawnicy występujący na tym forum też o tym pisali.

                Ponieważ w wielu przypadkach nie ma możliwości zagwarantowania
                pozytywnego wyniku, decyzja o podjęciu działań (i ich rodzaju)
                należy do ZAINTERESOWANEGO. Nikt nie będzie mu DYKTOWAŁ.

                To samo dotyczy wszystkich spraw OD SAMEGO POCZĄTKU: zainteresowany
                decyduje, do jakich środków się uda, w jaki sposób - chyba że da
                pełnomocnictwo innej osobie. Klient wybiera sposób reklamowania
                towaru/usługi, określa swe żądania - a więc MUSI WIEDZIEĆ, NA CO
                PRAWO ZEZWALA i jakie mogą być warianty postepowania (i ew.
                kontrargumenty przeciwników).

                Mówią, że uderz w stół, a nożyce się odezwą... Napisałam o trollach
                mając na uwadze dość szeroką grupę użytkowników forum, a wśród nich
                przede wszystkim osobnika przez jakiś czas wklejającego ten sam
                tekst do wszystkich wątków lub innego, który ostatnio założył kilka
                watków zmieniając nick, ale zostawiając bez zmian tekst. Było też
                kilku piszących zupełnie nie na temat. Proszę zobaczyć, czym jest
                trollowanie. Ale wzięli to do siebie wy - "case" oraz "odchodzi4".
                Cóż, wie kotka...

                Nie będę się zresztą tłumaczyć - zainteresowani znajda wątek po
                tytule z "trollem" i sami się przekonają, czego tekst dotyczył.

                No i o "napadaniu". Owszem, "napadam", a raczej nie głaszczę i nie
                zwodzę pustymi obiecankami tych, którzy sami przyczynili się do
                swego nieszczęścia. I tych, którzy wykazują postawę nader
                roszczeniową - a takich też nie brak, niestety.
                Więc "napadam" na klientów wszystkich telekomów - bo
                niefrasobliwością wykazują się użytkownicy wszystkich operatorów.

                Co zaś do obrażania...Ja nikogo nie obrażam. Nie jest obrażaniem
                wytykanie błędów. Natomiast Panowie pozwolili sobie obrazić mnie
                wielokrotnie uzywając wyrazów powszechnie uważanych za obraźliwe.
                Dlatego tu, w tym miejscu twierdzę otwarcie: zachowujecie się po
                chamsku i obrzydliwie. To tacy jak wy psują forum. Nie macie wiedzy
                pozwalającej pomagać merytorycznie, więc nadrabiacie tupetem.
                Będę zgłaszać każdą waszą odzywkę moderatorom.

                Natalia Sankowska.

                P.S. Sapientis sat.
                • odchodzi4 Re: Tego już za dużo! 09.11.09, 13:31
                  A nie lepiej Natalio zamiast tworzyć wpis o trollach było rozwiązać problem
                  inaczej. przecież przechwalasz się że zgłaszasz posty moderatorom. A ja wiem że
                  ten wpis o trollach to nie do mnie ale nie spodobał mi się i dlatego zabrałem
                  głos. A w sprawie prawnika to jego zadaniem jest bronić klienta nie ważne jak
                  ważne że skutecznie i czy zna luki w prawie to tym lepiej dla klienta bo jest
                  większa szansa na obronę. Inna sprawa że na tym forum jest dużo wątków ludzi
                  którzy myślą że im wszystko wolno i wina operatora ale jest też dużo wątków
                  naprawdę potrzebujących pomocy a to co robi firma play to już jest nagminne
                  łamanie prawa. Ja sobie radzę jakoś z nimi ale dobrze wiem że i rozumiem innych
                  którzy nie mogą sobie dać rady z błahymi rzeczami bo operator wmawia że białe
                  jest czarne i idzie na udry.
                  Powiem ci tak w play większość odp na reklamacje jest nie zgodna z prawem i
                  można to podważyć przed UKE. Tam popełniają takie błędy że głowa boli.

                  --

                  odchodzi4@trudnyklient.pl
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka