Dodaj do ulubionych

Tragedia...

IP: *.smrw.lodz.pl 10.06.09, 16:24
Koszmar...
Myślałam, że tym razem nie będzie tak źle
Naiwność...
Jestem już po Zomigu i Metoclopramidzie. Nic nie działa. Chce mi się
płakać.
Przepraszam za ten depresyjny nastrój.
Pozdrawiam
meg22
Obserwuj wątek
    • niu_82 Re: Tragedia... 10.06.09, 16:32
      Meg, ja właśnie z tego wyszłam po 5 dniach, jak pisałam przed chwilą w innym poście.
      Nie mam słów pocieszenia, bo takich zwyczajnie nie ma.
      Trzymaj się.
        • anthonka Re: Tragedia... 10.06.09, 23:43
          Trzymaj się i nie płacz, bo od płaczu jeszcze bardziej boli. Wiem,
          że to głupie pocieszenie, ale ten ból w końcu kiedyś przejdzie. Na
          szczęście masz przed sobą długi weekend, wypoczniesz i zregenerujesz
          siły.
          • minniemouse Re: Tragedia... 11.06.09, 10:38
            musisz koniecznie wydebic od lekarza porzadny srodek przeciwbolowy
            do wziecia razem z zomigiem np oksykodon albo hydrokodon.
            powiedz ze mozecie ustalic pewna ilosc na miesiac ktorej nie
            bedziesz przekraczac, np 30 tabletek.

            albo niech ci chociaz da na recepte 30mg kodeiny i wez 3 tabletki na
            raz z dwiema tabletkami paracetamolu po 500 mg.
            czyli 1000mg paracet + 90mg kod

            Minnie


            --
            Warto przeczytac:

            forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=12154&w=85321110
            forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=12154&w=92045900
    • bluespainter Re: Tragedia... 12.06.09, 02:14
      Serdecznie współczuję , miałem tak przez wiele lat . A może spróbowałabyś
      Yerbę? Jakiś czas temu też nie wierzyłem, że to może pomóc - spróbowałem,
      uwierzyłem.
    • koteczekdwa Re: Tragedia... 15.06.09, 02:02
      Cześć, ja też walczyłam z migreną. Brałam silne leki przez 3 miesiące i niewiele
      się zmieniło.. Lekarz twierdził, że to może potrwać, kazał mi wykonać jeszcze
      inne badania. Zrobiłam badania i nic nie wyszło. Przeszperałam internet
      znalazłam abcmigrena.pl/pytania i okazało się, że tak banalny problem jak
      antykoncepcja moze prowadzić do migreny. Teraz leczę się u ginekologa i wszystko
      powoli wraca do normy.
      • minniemouse Re: Tragedia... 15.06.09, 10:02
        witam! jakbys tu najpierw poszperala to jeszcze szybciej bys tego
        dowiedziala :) no ale dobrze ze juz wiesz i ze juz nie boli :)

        Minnie



        --
        Warto przeczytac:

        forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=12154&w=85321110
        forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=12154&w=92045900
        • Gość: stef63 Re: Tragedia... IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.06.09, 22:06
          A czy próbowałaś innego tryptanu. Na mnie Zomig też nie działał. Doskonale
          zadziałał na mnie Relpax. Z lekarskiej praktyki mojego neurologa wynika, że
          wielu jego pacjentów bardzo dobrze reaguje właśnie na Relpax (tak mi kiedyś
          powiedział). Ja jakiś czas temu wzięłam Cinie (połaszczyłam się na cenę) i
          okazało się, że źle na tym wyszłam i szybko wróciłam do Relpaxu, a neurolog
          ostrzegał mnie że tak się może stać.
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka