Dodaj do ulubionych

Program do mycia szkła w zmywarkach

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 31.08.09, 18:36
Jestem laikiem jesli chodzi o sprzęt kuchenny,szukam zmywarki,czesto robimy
jakieś proszone kolacyjki i imprezy dla znajomych,co za tym idzie jest dużo
szkła do mycia wtedy i np.delikatnych porcelanowych talerzy równierz takich ze
złoceniami...mam pytanie czy jesli np niema w zmywarce programu do szkła to
moje kieliszki do wina mogą się potłuc...?i jak to jest z myciem
np.porcelanowych talerzy bo w sklepie mówili ze mozna o ile są bez zdobień
złotych i srebrnych a zanjoma mówiła że jedynie ręcznie bo zmywarka je
zniszczy od niej tez wiem o tych kieliszkach że jak niemam programu do szkła
to np normaly(codzienny) mi je potłucze w zmywarce..?prosze o pomoc bo sama
nie wiem jak to jest..ktoś kto ma zmywarkę może mi powie jak to wygląda w
praktyce...może poda jakiś model konkretny...ma być 45cm szeroka tak by
zmiesciła mi się przy zlewie..i jeszcze pytanie o wode mamy panele słoneczne i
chce ja zamontowac do ciepłej wody..można?
Obserwuj wątek
    • johana75 Re: Program do mycia szkła w zmywarkach 31.08.09, 20:31
      mam pytanie czy jesli np niema w zmywarce programu do szkła to
      > moje kieliszki do wina mogą się potłuc----------------
      nie, tylko ten specjalny progaram chroni szkło, które przy myciu w zmywarce
      może skorodować, jest delikatniejszy po prostu.

jak to jest z myciem
      > np.porcelanowych talerzy bo w sklepie mówili ze mozna o ile są bez zdobień
      > złotych i srebrnych a zanjoma mówiła że jedynie ręcznie bo zmywarka je
      > zniszczy------------myjemy naczynia przeznaczone do zmywarek, jesli maja
      zdobienia i nie ma napisu ze mozna myć w zmywarce to lepiej nie myć

.i jeszcze pytanie o wode mamy panele słoneczne i
      > chce ja zamontowac do ciepłej wody..można?------------------
      jesli w instrukcji dopuszczona jest taka mozliwośc to tak, np bosch , siemens,