Dodaj do ulubionych

Świetny pomysł na linii Otwockiej!

18.12.13, 10:28
Stoicie na przystanku 15 minut, a żaden autobus nie przyjeżdża?!
Jeździcie "na pusto" wzdłuż torów i patrzycie na smutnych ludzi na przystanku?!
Łapcie się!
Pomysł bajecznie prosty, a może ułatwić życie, o nawiązywaniu kontaktów międzyludzkich nie wspominając wink
Zajrzyjcie na stronę Fb i koniecznie polubcie:
www.facebook.com/prostopolinii
Obserwuj wątek
    • kug777 Re: Świetny pomysł na linii Otwockiej! 18.12.13, 16:49
      Jestem kierowcą i nawet często myślałem, aby zatrzymać sie na przystanku. Zawsze powstrzymała mnie myśl, ze ktoś pomyśli o mnie, że będę chciał pieniędzy i stracę czas na zatrzymywanie się a i tak nikt do mnie nie podejdzie.
      Ale dziękuje za publiczne ośmielenie takich jak ja. Pozdrawiam.
    • doomi Re: Świetny pomysł na linii Otwockiej! 19.12.13, 22:50
      A dla mnie nie jest świetny,
      nie po to dzieciakom wpajam od małego podstawowe zasady bezpieczeństwa, żeby teraz wsiadały obcym ludziom do samochodu.
    • marek.bsk Re: Świetny pomysł na linii Otwockiej! 23.12.13, 13:27
      Pomysł jest bardzo dobry i co więcej uważam go za własny smile Tylko u mnie nie wyszedł poza sferę pomysłu i podzielania się ze znajomymi. Żeby zadziałał to na przystanku powinien być jeden punkt gdzie ktoś stojąc deklaruje chęć "zabrania się" z kimś. Jako kierowca nie będę stawał na przystanku i pytał ludzi czy ktoś chce jechać, a jako pasażer nie będę machał na wszystkie samochody. I to jest problem do rozwiązania - jak zidentyfikować obie strony

Doomi - oczywiście to nie jest oferta dla dzieci, które jak najbardziej trzeba uczyć, że z nieznajomymi się nie wsiada do auta tylko dla dorosłych ludzi. Ja jak miałem 17 lat byłem na stopa w Portugalii i bardzo miło wspominam ten wyjazd.
      • doomi Re: Świetny pomysł na linii Otwockiej! 23.12.13, 14:00
        marek.bsk napisał:

> Doomi - oczywiście to nie jest oferta dla dzieci, które jak najbardziej trzeba