Dodaj do ulubionych

Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji

09.07.06, 17:36
Jakie miejsca polecacie,dla rodziny( troje dzieci 12, 7, 1 rok)
Nigdy nie byłam w Chorwacji, ale juz w samych zdjęciach można się zakochac.
Jakie koszty?
Dziękuję.
Obserwuj wątek
    • Gość: karloo Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.internetdsl.tpnet.pl 11.07.06, 12:40
      Polecam miasteczko Omiś poniżej Splitu , jedno z niewielu miejsc z piaszczystą
      plażą , wolno opadajcą do morza , idealne miejsce dla dzieci
      • Gość: dede Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: 213.17.181.* 11.07.06, 13:00
        potwierdzam.
        Kamping galeb jest idealny na pobyt z dziećmi - wiem bo byłem. W tym roku jednak
        wybrałem peljesac - Orebic
        • Gość: Lipski Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.internetdsl.tpnet.pl 11.07.06, 16:35
          Noooo camping jest zaje...sty zwlaszcza z malymi dzieciakami
          Wiesz co wez sobie dzis rozloz namiot na ten skwar i sproboj tam posiedziec w
          ciagu dnia kilka razy po pare minut przygotuj jakis posilek i pomysl ze jeszcze
          tam trzeba spac . Potem pomysl ze wiekszosc campingow ma ceny bardzo zblizone
          do kwater i juz masz caly obraz tego co Cie tam czeka
          A co do cen - hmmmm co jak co ale Chorwacja nie jest tania. Ceny zywnosci sa 3
          razy takie jak u nas a do tego Chorwaci zaczeli niesamowicei kantowac wiec
          tzreba wszedzie sprawdzac reszty i targowac sie . Przed wyjazdem sprawdz sobei
          z grubsza ceny zeby potem nie dac sie naciac
          • Gość: dede Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: 213.17.181.* 12.07.06, 08:57
            Wiecz co , lipski.
            Z tego co napisałeś wnioskuję że nie byłeś na kampingu, a co więcej na chorwacji
            skoro twierdzisz ze jest tam 3 razy drożej niż w polsce. Zachowaj wiec swoje
            uwagi dla siebie i nie mąć ludziom w głowach.
            Pozdr
            • Gość: Lipski Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.internetdsl.tpnet.pl 12.07.06, 10:44
              tak a ile kosztuje chleb , ile kosztuje arbuz ile woda moneralna , cola ,
              lody ? porownaj sobie te ceny z polskimi i zobaczysz
              Fakt nie bylem w Chorwacji nigdy na kampingu bo nie po to zapier.m caly rok
              zeby potem w upale na ziemi z robakami spac jesc z menazki i chodzic sra..c z
              polowa europy
              Jednakze przyjmuje do wiadomosci ze sa tacy ktorym sie to podoba i nie
              zamieniliby tego - ja to rozumiem i szanuje .
              Tyle tylko ze jest mala roznica - ja nie namawiam zeby z rocznym dzieckiem
              jechac pood namiot .
              A skoro uwazasz ze kampingi (te o przyzwoitym standardzie) sa takie tanie to
              podaj ceny ile bedzie kosztowal dzien na campingu a ile apartament dla tylu
              osob . Latwo mozna zobaczyc ze sie guzik oplaca i nie mace nikomu w glowie -
              daje jasne za i przeci a ze przeciw jest wiecej to nie moja wina .
              A tak na koniec nie mowi i nie pisze sie "na Chorwacji" bo mozesz lezec NA
              swojej babie , mozes sikac NA trawnik ale jedziesz DO Chorawcji a wakacje
              spedziles W Chorwacji
              Troche szacunku do kraju i do ludzi ktorzy tam mieszlaja
              • Gość: dede Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: 213.17.181.* 13.07.06, 11:48
                Przynajmniej nie jeżdże DO Chorwacji tylko po to zeby po powrocie mówić że
                chorwaci to oszuści itp.
                Szacunku do nich to Ty nie masz, do siebie pewnie tez
                • Gość: Lipski Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.07.06, 11:56
                  Poczekamy az pojezdzisz 10 lat jak ja
                  Jezdze do Chorwacji bo mam tam swoj zakatek - glownie z powodow
                  sentymentalnych .
                  A ze ostatnio sa oszustami - nie mam zamiaru tego wybielac . Zaloz watek
                  oszustwa w Chorwacji - zoaczysz ile osob sie wpisze
                  Szacunek mam , ale nie do nich wszystkich , wielu z nich dla mnie to zwykli
                  kryminalkaisci . A co do siebie to juz za stary jestem zeby wdawac sie w
                  dyskusje nad sensem zycia
                  • Gość: dede Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: 213.17.181.* 13.07.06, 12:03
                    Pierwsza sensowna wypowiedz, gratulacje.
                    Wracajac do tematu od którego się ta dyskusja zaczęła - w Omisu, w kampingu
                    Galeb sa także domki letniskowe. Na terenie kampu jest restauracja z bardzo
                    przyzwoitym jedzeniem za rozsądne pieniadze (o ile pamietam ok 30 HRK za pizzę -
                    czyli jak w Polsce). Jak widzisz nie masz pełnej informacji o danym miejscu a z
                    załozenia krytykujesz. Ludzie zadaja pytania żeby otrzymac konkretne informacje
                    a nie czytać opinie osób które nigdy w danym miejscu nie były
                    Raz jeszcze pozdr
              • Gość: kiks Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.catv.net.pl 13.07.06, 14:09
                Zgadza się. Byłem w Chorwacji (Dalmacja) wielokrotnie. Z roku na rok coraz
                drożej. Znajomi Austriacy już 4 lata temu stwierdzili, że Chorwaci za szybko
                chcą się dorobić.
            • Gość: nj Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.07.06, 10:45
              Niepróbuj opowiadać że ceny w HR są niskie. Jest drogo jak jasna chol..a.
              Ostatnio byłem kilka dni w Dubrowniku i za dwie pizze w podłej raczej knajpie
              (w tym jedna margarita) i 4 napoje sto złotych nie starczyło. W knajpie przy
              porcie za pięć osób ponad 400 zł za obiadek lecz dwójka dzieci jadła tylko
              pizzę). W ubr. byłem kilka dni w Zagrzebiu i tam tym bardziej widać kosmos.
              Garnitur który w Berlinie kosztuje 1500 zł w Polsce 1800 zł w Zagrzebiu
              kosztuje 4000 zł.
              Trzy lufy w zwykłym pubie to 100 zł ! Hotel bez luksusów na przedmieściach
              Zagrzebia to 120 Eur za dwójkę.
              • Gość: Lipski Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.07.06, 11:19
                Niestety ceny sa z ksiezyca ale beda jeszcze wyzsze :-( Zwlaszcza po tym jak
                zydzi znowu rozrabiaja na bliskim wschodzie
                Caly problem w hr polega na tym ze oni chca przez 2 miesiace zarobic tyle zeby
                caly rok potem nic nie robic :-( Nawet bardzo nie dbaja o przedluzenie okresu
                wakacyjnego
              • Gość: kiks Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.catv.net.pl 13.07.06, 14:18
                No nareszcie jakieś konkretne ceny. Odpowiadajcie na pytanie, a nie drogo -
                tanio. To co dla jednego drogo dla innego tanio i odwrotnie.
          • kefiszon Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji 23.07.06, 12:56
            Bzdura! Ceny żywności i benzyny(ropy) podobne do naszych. Wróciłam dwa tygodnie
            temu. Nigdzie nikt mnie nie okantował,więc Lipski daj se siana i nie mieszaj.
      • Gość: Tomek Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.07.06, 15:35
        Wczoraj wróciliśmy z Chorwacji. Polecam małe miasteczko Primosten w Północnej
        Dalmacji. Malownicze plaże wokół całego miasteczka. Pozatym na pewno nie
        będziecie się nudzić. Moim zdaniem idealne miejsce dla rodzinki z dziećmi. Jak
        chcecie namiar na apartement za 50 Euro (2 pokoje, taras, kuchnia, łazienka,
        TV) dajcie znać.
        • Gość: lamia68 Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.tkdami.net / *.tkdami.net 11.07.06, 23:01
          Polecam kemping PRAPRATNO, na początku pólwyspu Peljesac, za miejscowością
          Ston , z głownej drogi w lewo. Widoki !!! Piasek, korty nad samym morzem !
          • Gość: sycera Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.07.06, 11:01
            proszę ,może podasz mi namiary na jakąś kwaterę i napiszesz ile tam kosztuje
            obiad w restauracji.
        • Gość: ANIA Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.07.06, 10:50
          DO TOMKA. Jeśli masz namiar na apartament o którym piszesz, to proszę o inf na
          mojego maila mgno@onet.eu Dziękuję. Proszę również wszystkich o przesłanie
          namiarów na dobry apartament niedaleko plaży w Chorwacji lub we Włoszech.
        • Gość: sycera Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.07.06, 10:58
          bardzo proszę,podajcie mi namiary na ten lokal.
          Poza tym chciałabym wiedzieć ile kosztuje tam chleb ,napój, czy obiad w
          restauracji???
        • ka122 Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji 17.07.06, 17:27
          Witam, wybieram sie w sierpniu z rodzinką do Chorwacji. Chcialabym pojechać
          gdzies gdzie sa góry i morze w jednym:). Padło na Rivierę Makarską. Dokładniej
          Tucepi lub okolice. Prosze podaj jakieś namiary i czy rzeczywiscie są widoki o
          jakich myślę?:). Pozdrawiam serdecznie, Kasia
        • Gość: Damian Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.internetdsl.tpnet.pl 22.07.06, 22:16
          Witam. Znajomi również polecili mi Primosten. Ponieważ nigdy wczesniej nie
          byłem w HR opowiedz w skrócie jak tak jest, jak z kwaterami, co mozna zwiedzić,
          jakie ceny, itp.
        • Gość: Gosia Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.10.rev.vline.pl 23.07.06, 11:38
          Popproszę o te namiary gosiarzepkowska@buziaczek.pl
        • Gość: Adam Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.07.06, 14:03
          Cześć. Za 2 tygodnie jedziemy z dziećmi do Chorwacji. Będziemy wdzięczni za
          informację o miejscu i namiary na kwaterę.
          • zochat Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji 31.07.06, 09:17
            Polecam na wyjazd z dziećmi Stupin Celine koło Rogoznicy mała wieś z jednym
            sklepem, żadnych wyciągaczy pieniędzy prócz lodów na plaży ( kto ma dzieci ten
            rozumie w czym rzecz). Plaża dla dzieci super - drobny żwirek, żadnych skałek,
            niestety 2 metry od brzegu są wodorosty ale moim pociechom to nie
            przeszkadzało. Przy wyborze kwatery trzeba zwrócić uwagę na bliskość ulicy
            rano jest dość głośno gdy jeżdżą ciężarówki.
      • kefiszon Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji 23.07.06, 13:00
        Potwierdzam. Plaża piaszczysta,ale co za tym idzie woda mniej przejrzysta. Tam
        gdzie plaża jest kamienista lub żwirowa, woda jest krystalicznie przejrzysta i
        turkusowa.
        Omiś też jest ciekawy ze względu na możliwość spływu rzeką Cetiną,która tam ma
        swoje ujście-wiele firm zaprasza na rafting.
        Można uprawiać wspinaczkę skałkową!
        A widoki.....wielkie skaliste ściany prawie nad samym morzem! Pycha!
        Pozdrawiam.
    • Gość: Lipski Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.internetdsl.tpnet.pl 11.07.06, 16:38
      > Jakie miejsca polecacie,dla rodziny( troje dzieci 12, 7, 1 rok)

      To trzecie to troche male - nie lepiej zostawic w kraju ?
      A jakie miejsce - generalnie chyba dalmacja . Ja kazdemu tlumacze ze kazdy musi
      znalezc swoj kawalek Chorwacji . Przejedzcie sie wybrzezem i znajdzice kawalek
      ktory wam sie spodoba
      • Gość: SAS Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.citysat.com.pl / 81.210.63.* 12.07.06, 00:16
        Polecam Wyspę Rab miejscowość Lopar. Piaszczysta plaża łagodnie opadajaca do
        morza . Możesz spokojnie jechać w ciemno kwatery znajdziesz bez problemu.
        • Gość: Lipski Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.internetdsl.tpnet.pl 12.07.06, 10:50
          No wyspa ladna
          ale dojazd do bani - wszedzie promem . Zaszyc sie na caly urlop to ok ale jakby
          bura przyszla i chcieliby jechac gdzies dalej - krka czy plitwice to juz do
          bani - dodatkowy koszt za prom
          • Gość: dede Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: 213.17.181.* 12.07.06, 16:36
            Nie czytajcie Lipskiego!!!
            U niego wszystko jest do bani, a szczególnie jego posty:)
            • Gość: Lipski Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.07.06, 10:19
              Facet masz jakis problem ?
              Rzetelnie pisze im co i jak . Rab jest ladny ale dostac sie tam mozna promem .
              Pomijajac koszty czesto zdarzaja sie kolejki na kilka godzin stania . Wysylasz
              ludzi z rocznym dzieckiem a to pod namiot a to w kolejki na prom i jeszcze mnie
              obrazasz - pogielo cie czlowieku . Najlepiej wyslij ich teraz w sezonie jeszcze
              na sobote i ubierz to w jakas swoja historyjke i bedzie kpl. Jezdze juz tam
              tyle lat ze dawno moglem zdjac rozowe okulary i spojrzec realnie co i jak tam
              wyglada.
              • Gość: Hagar Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.07.06, 11:35
                Zgadza sie - lipski sam przyznaje, ze nie byl pod namiotem, a neguje. To widac,
                ze nie byles, lipski, wiec teraz sobie tyraj kolejny roczek na apartamenty.

                Wrocilem 3 dni temu z Chorwacji. Czesc urlopu spedzilismy ze znajomymi (oni z
                dzieciakiem - 2 latka)pod namiotem, czesc w pensjonatach.
                Jesli chodzi o namioty - zupelna nieprawda, co pisze lipski - zadnych robakow,
                menazek itp. Chorwackie pola namiotowe sa czyste, bez robactwa.Nawet komarow
                tam nie ma. Do dyspozycji prysznice z ciepla woda, wielka kuchnia i idealne
                toalety. Cena za dobe 100 kun .
                Nei prawda jest, ze trzeba sie smazyc w tym namioce - bo w dzien w namiocie
                nikt nie siedzi, panie lipski, w dzien sie siedzi nad woda. Gdy ja bylem, to
                temperatury byly powyzej 35 st, ale tego sie w Chorwacji nie odczuwa - bo nad
                woda jest zawsze bardzo przyjemna bryza:)
                Pola namiotowe sa zreszta pelne drzew - i jesli ktos chce - to bardzo fajnie
                sie lezy w ich cieniu:)
                Nie trzeba jesc z menazki, panie lipski, ale to pewnie przekracza zakrez
                panskiego pojmowania, ze na polu namiotowym nie trzeba jesc z menazki:)

                Ceny pensjonatow sa rozne. My w ogole pojechalismy w ciemno - nic nie
                zalatwiajac wczesniej. Sugeruje wiec - po dotarciu do jakiegos miejsca - o
                pytanie o ceny w kilku mieejscach. Bo np w jednym pensjnacie oferuja pokoj dla
                3 osob za 150 euro, a trzy domy dalej juz za 100. My znalezlismy bez problemu
                pokoj 2 osobowy za 50 euro.

                Ceny zywnosci sa wyzsze niz w Polsce. Ale na pewno nie 3 razy. Warzywa i owoce
                sa porownywalne, natomiast, co mnie zdziwilo - ceny ryb obledne. Nie polecam
                absolutnie zywienia sie w knajpkach - jest dosc drogo.
                Ceny zreszta sa zalezne od miejsca - Dubrownik to juz miejsce docelowe turystow
                z calego swiata i np obiad w knajpce dla 2 osob kosztuje tam ok 200 kun.

                Niemniej - kupujac w zwyklych sklepach jedzenie nie wychodzi tak dfrogo -
                najpowaniejszym skladnikiem urlopu jest chyba dojazd.
                • Gość: Lipski Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.07.06, 11:52
                  Hagar - czytaj dokladnie co pisalem
                  "Jednakze przyjmuje do wiadomosci ze sa tacy ktorym sie to podoba i nie
                  zamieniliby tego - ja to rozumiem i szanuje ." - to byla mowa o namiotach

                  Chcesz jezdic pod namiot jezdzij twoja sprawa

                  > Nie trzeba jesc z menazki, panie lipski, ale to pewnie przekracza zakrez
                  > panskiego pojmowania, ze na polu namiotowym nie trzeba jesc z menazki:)

                  Dokladnie Panie Hagar w pale mie sie to nie miesci . Jak wyjezdzamy na wakacje
                  to i ja mam wakacje i moja zona .

                  > Jesli chodzi o namioty - zupelna nieprawda, co pisze lipski - zadnych
                  robakow,
                  > menazek itp. Chorwackie pola namiotowe sa czyste, bez robactwa.Nawet komarow
                  > tam nie ma.

                  Jedyne z czym sie moge zgodzic to ze GENERALNIE komarow tam nie ma . reszta to
                  manipulacja . Jak kolega Hagar jezdzi z wlasna zastawa i ze srebrami rodowymi
                  to juz jego sprawa . Ale ze robactwa nie widzial to juz dla mnei bardzo
                  dziwne . Jeyne co moge zasugerowac to mniej alkocholu na wyjazdach , ew kupuwac
                  go ze sprawdzonego zrodla gdzie pierwsze ciezsze frakcje sa utylizowane

                  Co do cen to sie nie wypowiadam - jezeli dla Ciebie jest tanio wzglednie ok -
                  prosze bardzo .
                  • Gość: Hagar Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.07.06, 13:26
                    "Jak wyjezdzamy na wakacje
                    to i ja mam wakacje i moja zona ."

                    A my się kochamy - i robienie wszystkiego wspolnie sprawia nam wielką radość -
                    wspolne przygotowywanie posiłków też.
                    • Gość: LLipski Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.07.06, 13:35
                      Na wakacjach w hr my sie tez kochamy ale rzadko - generalnie za goraco :-)))))
                • Gość: kiks Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.catv.net.pl 13.07.06, 14:38
                  I jeść będziecie w sklepie, czy pod sklepem..
                • Gość: sirk Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.07.06, 19:12
                  Pokój dwuosobowy za 50 Euro??? Strasznie drogo...
              • Gość: dede Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: 213.17.181.* 13.07.06, 11:36
                Ja problemu nie mam.
                Po pierwsze nikogo nie zniechęcam do robienia tego na co ma ochote. Nie wysyłam
                nikogo ani pod namiot ani na prom, ani na kwaterę. A jeśli juz odpisuje na posty
                to konkretnie, a nie "do bani" itp. Masz swoje racje, po części słuszne, ja mam
                swoje. Chodzi tylko o formę ich przekazywania.
                Pozdrawiam
          • Gość: eksstra do Lipskiego - już się nie odzywaj IP: *.aster.pl 13.07.06, 20:58
            Gościu
            mam dzieci, wybieram się do Chorwacji, temat forum zatem w sam raz dla mnie.
            Niestety połowę tekstu zajmujesz Ty ze swoimi przygłupimi wypowiedziami. Drogo,
            trzeba płacić za prom...
            Dla mnie kasa nie jest problemem, więc Twoje uwagi kompletnie są bezużyteczne.
            Masz jakieś informacje, to je spisz, ale nie interpretuj rzeczywistości. Nie
            narzucaj swego stylu życia innym, albo się lepiej nie ruszaj z domu więcej, a
            juz na pewno odłącz się od netu, bo ludziom czas zabierasz.
            Nie ma w Twoich postach żadnych rzetelnych informacji. Same narzekania. A już
            tekst, że najmłodsze dziecko warto zostawić w domu jest maksymalnym
            przegięciem. CO CIĘ TO OBCHODZI? To nie Twoja sprawa.
            • Gość: Lipski Re: do Lipskiego - już się nie odzywaj IP: *.internetdsl.tpnet.pl 14.07.06, 09:41
              uwagi przyjalem - proponuje nawiazac dyskusje po twoim powrocie
        • Gość: gosia Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.07.06, 17:11
          też polecam Lopar na Rabie, byłam z dzieckiem
          plusy:
          tam jest plaża! z piaskiem! nie kamyki lub kamienie jak praktycznie w całej
          Chorwacji
          duża płycizna, idealne miejsce dla maluchów
          sporo atrakcji dla dzieci (wesołe miasteczko, zjeżdzalnie, różne imprezy)
          sporo dzikich plaż, zupełnie pustych ale z piaskiem juz trochę gorzej
          minusy:
          bardzo droga żywność (to wyspa, więc jeszcze drożej niż zwykle :-)
          z kranów leci słona woda, niektórzy piją, my nie mogliśmy nawet herbaty ani
          kawy pić na tej wodzie, mineralna natomiast jest potwornie droga
          z wyspy można wydostać się jedynie promem też niestety kosztownym
          Podsumowując:
          jeżeli weźmiecie swoją żywność, wodę, nie zamierzacie specjalnie zwiedzać tylko
          odpoczywać nad wodą - jak najbardziej polecam


    • Gość: Agata ceny w Chorwacji IP: 81.21.203.* 13.07.06, 10:57
      100 % prawdą jest to, że wyżywienie jest extremalnie drogie, my zawsze wozimy
      trochę zakupów z Polski lub robimy je na Słowacji, naprawdę opłaca się,
      szczególnie przy dzieciach mieć jakieś przekąski. Ostatnio płacilismy za
      najtańsza pizze w menu 45 kun, chleb 5-7 kun, arbuz 8-10 kun za kg, soczek mały
      4 kuny, duży 8-10, rybka w restauracji bez frytek i sałatek 50 kun, a dodatki
      zwykle po 20. woda najtańsza 4 kuny, pomidory 10/kg, brzoskwinie 18-20 / kg.
      Lody gałka: 5 kun
      Jesli jedziecie na wyspę lub do bardzo turystycznej miejscowości (np. wodospady
      Krka, Plitwice) liczcie się z wysokimi cenami promów i wstępu: Krka np. 70 kun.
      • Gość: dzialka66 Re: ceny w Chorwacji IP: *.kruk / *.wroclaw.dialog.net.pl 13.07.06, 11:08
        Najlepiej jechać do Vodic - fajne miasteczko, ceny są niższe niżnp. w Splicie,
        Dubrowniku.
        Pizza od 15 kn, lody 2 kn za gałkę, piwo w sklepie 4 kn :)
        • Gość: Lipski Re: ceny w Chorwacji IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.07.06, 11:35
          Az sie wierzyc nie chce :-) Jak jeszcze pwoiesz ze ludzie mili i nie oszukuja
          chyba pojade tam jesiennym, wypadem :-))))
          A tak na powaznie - ceny jak za starych dobrych czasow sprzed 5-6 lat :-)))
    • Gość: Krzys Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.koszalin.sdi.tpnet.pl 13.07.06, 11:17
      Prawdą jest to, że każdy kawałek Chorwacji może być tym Waszym. Z małym
      dzieckiem lepiej wybierac plaze lagodnie wchodzace do morza. Malo tam takich.
      Ale Chorwacja jest piękna. Polecam wyspe Ciovo, nie trzeba promu. Mozesz tam
      znalezc przytulny kat z niewielka iloscia ludzi(BOK), badz spedzic nie jeden
      wieczor w Trogirskich knajpkach. Niedaleko Split, ktory trzeba zobaczyc, tak
      samo zreszta jak i sam Trogir. Ceny ? Apartament w Boku, 100 m od morza, dwie
      sypialnie, pokoj dzienny,taras z widokiem na morze, klima lazienka aneks
      kuchenny - 53 euro. Taki bez klim pewnie z 46. Jedzenie lepiej zabrac ze soba.
      Tam kupujesz tylko chleb, sery, mleko no i oczywiscie wino od ludzi, nie w
      sklepie. Jedzenie jest droższe, ale mozesz sobie pozwolic na wszystko, bo po to
      sa wakacje. Ale w zwiazku z tym, ze apartamenty maja aneks kuchenny, warto by
      glowne dania byly przywiezione w bagazniku :-)
      • Gość: Lipski Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.07.06, 11:24
        Wyspa Ciovo do bardzo dobry wybor na wyjazd z dzieckiem :-) W kazdej chwili
        mozna wjechac i zjechac z wyspy za darmo . Acha od polodniowej strony wyspy
        widac samoloty siadajace na pobliskim lotnisku w Splicie .

        Jak ktos chce kupowac tam taniej niech szuka marketow w wiekszych miastach
        getro , itp . Tam ceny sa znosniejsze ale i tak wyzsze niz u nas .
        • Gość: Krzys Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.koszalin.sdi.tpnet.pl 13.07.06, 11:33
          Tak naprawde tam najbardziej mi się podobalo. Mieszkalem i na Istrii i na
          Peljszacu, w Dubrowniku i za kazdym razem teraz jechalbym w okolice Trogiru,
          tylko mnie kasa opuscila :-)
          • Gość: Lipski Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.07.06, 12:03
            Mamy podobne odczucia - Istria jest za bardzo komercyjna . Za duzo Wlochow .
            Dubrownik - przereklamowany kolchoz tursytyczny . Jak ktos naprawde szuka
            fajnych miejsc niech przejedzie sie dalej do Budvy tyle ze tam tyle tego
            talatajstwa z albanii i Bosni tam jezdzi ze strach zostawic samochod na
            parkingu niestrzezonym :-)
            Ciovo i Trogir sa ok bo maja swoj urok i klimat
      • Gość: az Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.07.06, 12:00
        Wróciliśmy z Chorwacji dwa tyg.temu. byliśmy z dwójka dzieci. (2,5 i 10
        lat).Gościliśmy na wyspie Ciowo w małej miejscowości Okrug Gornij. Bardzo blisko
        do morza, można znaleźć plaże przygotowane dla dzieci. Ceny apartamentów
        (kuchnia z wyposażeniem, pokoje i łazienka) proponuję sprawdzić na internecie. A
        jeszcze lepiej wysłać maila do Vedrana a on coś wam znajdzie.Dla nas znalazł
        fajne i niedrogie miejsce. proponuję jechać poza sezonem. jest o polowę taniej,
        a pogoda jest super.jeżeli chodzi o wyzywienie to jest prawda że jest droższe
        niz w Polsce. Ja wzięłam ze soba zapas weków-obiadów.Zwróćcie uwagę na trasę
        jaką będziecie jechali.Jak macie jakieś pytania to chętnie odpowiem.
        Vedran Lekic vedran@op.pl
        vedran@adriatravel.net
        Phone: +385 21 347 551
        Phone: +385 21 341 020
        Phone/FAX: +385 21 352 409
        Nasz numer w Polsce: +48222124682
        Mobil Phone: +385 91 534 5007
        SKYPE: adriatravel
        GG: 2447477
        web: www.adria-travel.hr
        web: www.croholiday.net
        web: www.naadriatyku.pl
        • Gość: Lipski Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.07.06, 12:08
          Zeby nie bylo ze sie czepiam ale na tego goscia bylo w zeszlym roku sporo skarg
          na forach . Generalnie sporo dotyczylo sraj-tasmy ale byly tez konkretne mocne
          argumenty z ktorymi trudno bylo polemizowac .
          • Gość: gosc Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.07.06, 13:12
            Ło matko , facet ty potrafisz tylko na wszystko narzekac...
            • Gość: Lipski Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.07.06, 13:34
              Napisalem ze byly skargi na tego faceta - czy to narzekanie ?

              Mnie osobiscie to wali czy ktos u niego bukuje czy nie . Uwazam tylko ze
              zainteresowani powinni znac prawde ze kiedys ten Pan naganial pod nickiem
              jadran a potem zmienil na vedran . Na tym forum i na cro.pl sporo bylo na jego
              temat byli tacy ktorzy byli bardzo zadowoleni byli i tacy ktorzy byli bardzo
              niezadowoleni.Mi w pamieci utknal przez to ze wyklucal sie z ludzmi na forum o
              papier toaletowy . Generalnie wg mnie dziwna persona .
      • Gość: kiks Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.catv.net.pl 13.07.06, 14:26
        W okolicach Splitu (Trogiru) woda morska zaolejona, brr.
    • Gość: Chorwat (prawie) Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.07.06, 12:31
      Mam juz trochę lat. W CHorwacji pierwszy raz byłem w 1964 roku. Potem z
      dziećmi, teraz z wnukami (Konkretnie 22 wakacje)
      I tak: trzeba wiedzieć: 1-kto jedzie, 2-z kim jadzie, 3-czym jedzie, 4-gdzie
      jedzie, 5-na ile jedzie i 6- za ile (ile ma kasy).
      1-namiot to możliwość rozbicia się tam, gdzie się chce (i gdzie jest miejsce,
      ale jeśli na 2 tygodnie lub wiecej, to to miejsce zawsze sie znajdzie. Do morza
      5 metrów, w cieniu, jesli jednocześnie 2- wie się z kim się jedzie (2-ga
      połowa) to super.
      przyczepa - to cała logistyka
      kwatera - jek się ma rozpoznaną, to zwłaszcza z dziećmi wydaje się optymalna
      3- to co teraz u nas, to nic w porównaniu z "ciepełkiem" Chorwacji. Jeśli
      samochód, to bez klimy bym się raczej z dziecmi nie ruszał
      4- przejechałem całe wybrzeże Adriatyku od Istrii po Ulcinji wielokrotnie i
      jest wiele miejsc, gdzie naprawde może byc super.
      5 - ja wyjeżdżam na minimum 3 tygodnie, pierwszy tydzień to odpoczynek po
      przygotowniach, jeździe, aklimatyzacja. Ciepło Chorwacji jest zupełnie inne niż
      u nas.
      6 - Ceny!!! Kochani, jedziecie nad słoneczne ciepłe morze !!! Porównajcie ceny
      z tymi w Łebie czy Dąbkami i to w szczycie ciepłego sezonu.
      PS1: w latach 60-tych spędzaliśmy cały miesiąc nad morzem w zamian
      za "wyrostki", jakie po mnie i siotrze przez rok mama uzbierała. I do tego
      jeszcze gospodarze owoce i ryby w nieograniczonych ilościach serwowali.
      Ale to były czasy dla absolutnej większości z Państwa równie odległe, jak
      Bolesław Chrobry. Droga zajmowała wówczas minimum 3 dni.
      PS 2: Kupowania garniturów w Zagrzebiu zdecydowanie nie polecam.
      • Gość: dzialka66 Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.kruk / *.kruk-inkaso.com.pl 13.07.06, 13:23
        Jak chcecie jechać do Vodic to mogę wam załatwić zakwaterowanie - mój ojciec ma
        tam biuro turystyczne.
        Jeden telefon do niego i załatwione.
        Jak chcecie to piszcie: dzialka66@wp.pl
        Zapraszam :)
      • Gość: kiks Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.catv.net.pl 13.07.06, 14:29
        No piękne historie, tylko gdzie te aktualne ceny?!
        • Gość: rudi ridz Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.135.broadband6.iol.cz 13.07.06, 14:45
          Karlovačko 20 kuna 0,5 l. dobre smakuje jak Tyskie :-)))
          chorwacki chleb - w stylu bagietki ok.6 kuna
          • woj25 Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji 13.07.06, 15:01
            co do ceny to sie zgadzam- rzeczywiscie drogo, choc w sklepie mozna za 7.99
            kupic litrowe w platikowej(!) butelce, co d osmaku to mi chorwackie piwo czy to
            karlovacko czy te drugie na o smakowalo jak dawne dojlidy z mydlem=siki konia.
            • Gość: Lipski.... Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.adsl.net.t-com.hr 13.07.06, 15:29
              rozbroiles mnie! Twoje wypowiedzi powinni czytac ludzie wybierajacy sie do
              Chorwacji, Twoich rad i sugestji sluchac, nie owijasz niczego w bawelne, nie
              wykrzykujesz ochow i achow na temat Chorwacji, tylko przekazujesz raelia takimi
              jakie sa. BRAVO "Chlopie":))
              Jezeli ktos sie przypadkiem zapyta jakie mam prawo tak mowic, to odpowiedz
              brzmi:
              mieszkam tu 9 lat!
              • Gość: Lipski Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.07.06, 15:52
                >nie owijasz niczego w bawelne

                A poniewaz wiekszosc osob na tym forum ma jakies dziwne wyobrazenie nt
                Chorwacji - to co mowie jest malo popularne
                Ja juz dawno zdjalem rozowe okulary - kiedy zaczalem jezdzic i poznawac
                Chorwatow blizej rozmawiac z nimi i dsykutowac poznajac tym samym kraj i
                kulture .
                A to co sie dzieje tam ostatnio jak oni sie zmienili na niekorzysc przprawia
                mnie o bol glowy . W tym roku wiele razy juz slyszalem jak chorwaci obrazaja
                osoby ktore nie maja pojecia o jezyku chorwackim .

                przy okazji kurac to nie nazwa dania drobiowego rodem z kfc
                • Gość: dede Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: 213.17.181.* 13.07.06, 16:17
                  Autor: Gość: Lipski IP: *.internetdsl.tpnet.pl
                  Autor: Gość: Lipski.... IP: *.adsl.net.t-com.hr
                  Nie to zebym sie czepiał, ale o co biega?:)
                  • Gość: Witek Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.pl.bauer.com / 217.153.130.* 13.07.06, 16:46
                    A nie widzisz roznicy w nicku? Byl tez juz na forum LLipski, nie zauwazyles :)
                    • Gość: Lioski Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.internetdsl.tpnet.pl 14.07.06, 09:37
                      Nie to chyba to samo , w sumie dziwne bo dzialam na stalym IP
                      Kto by sie chcial podszywac pod Lipskiego :-))) zeby joby zbierac ?
            • Gość: paula Re: Lipski.... IP: *.adsl.net.t-com.hr 13.07.06, 15:30
              Przepraszam, ten poprzedni post jest moj (paula) a mial byc adersowany do
              Lipskeigo!
    • Gość: yogi Re:Piaszczysta plaza Baska na Krku IP: *.bynxx16.adsl-dhcp.tele.dk 13.07.06, 16:44
      Na pewno warto jechac na Krk (mostem) jest tam najpiekniejsza piaszczysta
      (zwirowa) plaza jaka widzialem w Chorwacji. Apartamenty z pelnym anexem
      kuchennym dla Waszej 5-cio osobowej rodzinki w cenie 70-100 euro. Ceny zywnosci
      50 % powyzej polskich, ale jest tam super i warto !!!
    • Gość: jarooooo Re: Gdzie z dzieciaczkami w Chorwacji IP: *.prw.pl 13.07.06, 18:01
      polecam camping w Biogradzie ( pół godziny od Zadaru w kierunku Splitu).
      Camping Soline lezy w przepieknym lesie piniowym , nad samym morzem.Nie ma
      piekącego słońca tylko miły cień. Ma plaże zarówno kamieniste jak i super
      piaszczystą zatokę właśnie dla małych dzieci. Cenowo jest ok. Jedyny kłopot to
      jego ogromna popularność wsród naszych południowych sąsiadów.
      Informacje znajdziesz w Pascalu
      po
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka