Dodaj do ulubionych

Hej annakt!

16.07.04, 16:31
Często tu zaglądam, bo ja też po przejściach (3 poronienia, 1 córcia
czterolatka) i w ciąży w 28 tygodniu, czyli blisko Ciebie. Przeczytałam, że
termin masz na październik, ale szykujesz się na wrzesień. Ja też mam
założony szew i będę go miała zdejmowany ok. 21 września, czyli jeszcze 2
miesiące z małym kawałkiem smile)Napisz jak sie czujesz, jak odczuwasz ruchy
dziecka i inne tego typu ciążowe wieści. Mam nadzieję, że jakoś dotrwamy do
tego września bez niemiłych niespodzianek
Obserwuj wątek
    • annakt Re: Hej annakt! 17.07.04, 12:36
      Witam!
      Jasne, że dotrwamysmilemusimysmile!!!!
      Ja czuje się już ociężale,chyba dlatego ze mało chodzęsmile potym szwie juz 2 razy byłam w szpitalu, teraz jestem w domciu ale lekarz zapowiada ze nie na długo. We wtorek mam wizytę, więc może czegoś więcej się dowiem.
      Ogolnie czuję się dobrze, mam fenoterol i isoptin co 4 godziny i póki co jest ok.
      Najważniejsze ze szew sie trzyma.
      Dzidzia wierci sie niemożliwie, wypycha głowkę, pupcię..raz udało mi się "wychwycić" rączkę lub nóżkę..sama nie wiem długie i chude...smilePozatym jak sie wygnie cała/y to aż boli, zresztą po 30 minutach kopniaków też nie jest najlepiej brzuch mnie boli, a raczej macica.Zresztą zauważyłam od kilku dni, że pomimo iż biorę te tabletki to czuje ból od środka, jest to dość dziwne bo brzuch mi nie twardnieje i nie mam skurczy, ale to chyba boli mnie sama macica, która się naciąga.., masz też takie wrażenie?
      Co do dzidzi to poznaje tatusia szaleje jak tylko położy mi rękę na brzuchu lub jak "rozmawiają" czyli jak mój brzuch faluje od kopniaków. Jest nadwyraz aktywna, noi zawsze wtedy gdy ja chcę iśc spać lub gdy jestem głodnasmile
      Napisz mi prosze jak się czujesz?
      Czy też masz zalecane leżenie jak ja? Bierzesz jakieś leki?
      Noi czemu we wrześniu ściągają ci ten szew?Myślałam, ze to się robi 2-3 tyg.przed porodem..?
      Pozdrawiam.