17.07.06, 20:02
Czesc i witam,

Mam pytanie: jaka jest roznica pomiedzy regulatorem z membrana a z tlokiem.
Stoje wlasnie przed wyborem i nie bardzo wiem ktory.
Myslalem o Scubapro Mk2 lub Mk17.
Dopiero zaczynam zabawe w nurkowanie i jestem laikiem.
Dzieki za kazde info.
Obserwuj wątek
    • crusader1 Re: Regulator 18.07.06, 04:05
      Wielka w konstrukcji, mala moim zdaniem w uzywaniu jak dlugo uzywasz je zgodnie z przeznaczeniem.
      Ja mam membrane (diaphragm) i nigdy nie uzywalem tloka (piston). Gminna plotka niesie ze membrana
      jest lepsza w brudniejszej (lub zimniejszej) wodzie.

Jedno i drugie dobre. Wydaje mie sie ze lepiej jest sprawdzic jak ci sie w obydwu oddycha i jak ci jest
      wygodnie.
        • crusader1 Re: Regulator 19.07.06, 05:11
          Ja uzywam w zimnej i brudnej wodzie:

www.leisurepro.com/Prod/CategoryID_1159/Sort_Stock/DescSort_0/Filter_1%3d437/MRSMR22.html?Hit=1

I jestem zadowolony. Odezwij sie skad jestes w Stanach. Jak chcesz na priva.
          • ertes Re: Regulator 19.07.06, 07:41
            Moj znajomy namawia mnie na Apeks ts40/ts50 ale ja jednak juz zdecydowalem sie
            na mk17.
            Ktos mi podrzucil ten BCD: www.halcyon.net/index.shtml
            Ja kupuje Seaquest od mojego LDS.

Jestem w Kalifornii w Orange County.
            • crusader1 Re: Regulator 20.07.06, 00:45
              zastanowilbym sie nad tym wyborem. BCD ci starczy na dlugo jak bedziesz szanowal i warto
              zainwestowac wiecej i myslec na przyszlosc. Podrzutka wydaje sie dobra, choc ja polecam Riptde Zone
              2, ktory kupilem na poczatku sezonu. Nie wiem jaki seaquest chcesz kupic, ale podejzewam ze nie
              2tank capable. Nie popelnij takiego samego bledu jak ja :) Za dwa sezony moze sie wszystko zmienic i
              bedziesz potrzebowal lepszego i wtedy "nowe" BC w kat i trzeba miec nowsze...

www.amazon.com/gp/product/B000G8LQY0/102-4547081-4524967?v=glance&n=3375251