Dodaj do ulubionych

wazna sprawa !!czy to wina candida ?

11.11.05, 18:59
witam wszystkich jestem nowicjuszem i hyba zostane na tym forum na dluzej ;/
od malego mam problem ze spojowkami i gardlem i worki pod oczami , "lekarze
mowia ze to przez krzywa przegrode " po za tym zadnych innych objawow ktore
by wskazywaly na candide .Rok temu zaczalem odczuwac przy wstawaniu rano
dolegliwosci typu bule w okolicach ledzwiowych (nerek) i jakby nalot na
jezyku bialawy powodujacy nieswiezy oddech , problemy ze wzdeciami , te
problemy pzechodzily kiedy dobrze sie wyproznilem i kilka razy dziennie
oddalem mocz , tak na dwa czasem 3 dni a pozniej wracaly , czy u was bylo
podobnie , teraz mam problemy jeszcze z ukladem moczowym , i czasami dziwny
swiad odbytu i wtedy w kale widac dziwne male kuleczki , jak mak czy cos
takiego , wtedy na jakis czas mijaja wyzej wymienione objawy , Pomozcie !! bo
masakra , najgorsze jest to ze noga mi sie w bucie poci i grzeje jakby tam z
60 stopni bylo , i do tego dziwny zapach w moim otoczeniu jakbym caly czas
mial gazy a wcale nie odczowam zebym je oddawal ;/ to jest gorsze niz
uposledzenie jesli tak macie to napiszcie co z tym robicie
Obserwuj wątek
    • asiabed Re: wazna sprawa !!czy to wina candida ? 11.11.05, 23:01
      Tet, a czy robiles badania w kierunku pasozytow (robali) - lamblie, owsiki,
      glista i inne. Mysle, ze powinienes, i to najlepiej kilka razy i w sprawdzonych
      laboratoriach.
      A w razie czego, pomysl o wizycie u homeopaty.

Trzymaj sie!
      Pozdarwiam, Asia
    • papet1 Re: wazna sprawa !!czy to wina candida ? 12.11.05, 12:35
      Jezeli masz pocace sie stopy i wyskoą cieplo w butach, byc moze masz grzybice
      stop. Stad moze brac sie niemily zapach wokol Ciebie.
    • nowajulka Owsiki ! 12.11.05, 21:17
      Poproś lekarza o lek na owsiki..a candydzoę sprawdz tak czy inaczej.ja także
      mialam mokre stopy, mimo braków zewnętrzynych objawów grzybicy stóp........po