Dodaj do ulubionych

Wątek przewrotny- rozwód jest spoko :)

14.02.06, 22:55
Po raz kolejny się zatoczyl się krą g w romowach na forum, a ja dalej nie
wiem, kto może pisac na nim o tym, czy tamtym, a kto nie....Chodzi o
merytoryczna ocenę tego, co ktoa ma do powiedzenia w świetle jego osobistych
doświadczeń, Nie ukrywam,z e znów zainspirowała mnie rozmowa z Marią...I
niestety znów się dowiedziałam, zem glupia, wierzę w głupoty i nie znam się,
bo nie mam dziecka, a za to mam koleżanki. Nie widze w tym specjalnie
"przestępstwa", ale jakąs prawidłowość, niestety. Nikt nie neguje,ze e bardzo
dobrze zna się matka na urodzeniu SWOJEGo dziecka, swoim organiźmie, swoich
reakcjach itepe., ale to wąskawa ocena "Ja urodziłam i wiem swoje, a rzeszta
to debile, co tylko patrzą na koleżanki" ... kiedyś miałam podobne podejscie:)
Ja tak miałam i wiem:) ale póxniej obserwując świat po prostu przestałam
uważac SWOJE doświadczenia za jedynie mozliwe:) Dlatego wierze np. Maice, ze
sa ludzie, którzy widzą tylko "opakowanie" - fakt - nie znam nikogo takiego,
ale moze ona zna :) Maiko, zwracam honor. :) nien widzę też nic do wysmiewania
z tego, że ktos ma kolezanki:) i wie kiedy wróciły do pracy, jak wygladają :)O
ile pamietam, to Maria ostro "spolemizowala się" z Diabollem o to, co czują
kobiety po aborcjach, ale zapytanaile ma (teoretyczne pytanie było, rzezc
jasna) takich osobistych doswiadczeń, zmilczała niewygodne pytanie:) Znów
powracamy w stare koleiny i nadal nie umie mi nikt jednoznacznie powiedzieć
czy wypowiadać na jakikolwiek temat ma prawo tylko osoba Z OSOBISTYM
DOŚWIADCZENIEM w temacie, czy tez ktos kto ma jakieś obserwacje, poglady,
znajomych z podobnymi problemami też może?
Jeśli trzymać sie Twojej (dmniemanej) teorii Mario, to ja pozwolę sobie
postawic tezę na podstawie własnych doświadzceń:
Rozwd nie niesie z soba zadnych przykrych doswiadzceń:) Idzie się na pare
minut do sadu, powie jak nazywa, ile zarabia, reszta to potakiwanie na to co