Dodaj do ulubionych

Zombiaki 6

12.10.15, 13:32
Wreszcie, bo juz sie stesknilam!

Niby spokojnie, ale szykuje sie bombasmile I widze ze nazwisko Morgana w piosence tytulowej, czyli zostal series regular na ten sezonsmile Super! Ten z dredami chyba tez bedzie fajny. A carol widze, ze dalej sie kryje i udaje perfekcyjna pania domu, choc Morgan od razu ja rozgryzltongue_out
Obserwuj wątek
        • sil.wen Re: Zombiaki 6 13.10.15, 19:33
          A może to ktoś z Alexandrii - pełno tam przeciwników Ricka i może niektórzy są na tyle pieprznięci, żeby w ten sposób udowodnić mu, że schrzanił sprawę.
          • sil.wen 2 19.10.15, 18:29
            Oglądam drugi odcinek, jestem w jednej trzeciej i nie wiem, co się dzieje - przegapiłam jakiś odcinek? Niedooglądałam do końca poprzedniego? Czy tak ma być?
            • sil.wen Re: 2 19.10.15, 18:33
              No dobra, już wiem, nie zatrybiłam, że ta cała ekipa została w Alexandrii. Wydawało mi się, że wszyscy hurtem wyleźli wtedy na drogę i nie wiedziałam, skąd się wzięli w środku.
      • aniuta75 Re: 2 19.10.15, 22:33
        Brak buraczka obniżył noty tego odcinka tongue_out.
        Zastanawiam się skąd tam się wziął ten czarny od patyka? (sorki, ale nie trybię wszystkich imion tongue_out) Myślałam, że on z Rickiem był...
        Carol rulez big_grin.
        O co chodzi z tą laską co to się Carl w niej buja? Co to za JSS? i dlaczego chciała zwiać zaraz przed atakiem tych od W? Podejrzana ona jakaś tongue_out.
        • piegucha Re: 2 20.10.15, 00:06
          JSS czyli to co bylo na kartce co Carl znalazl - just survive somehow, czyli po prostu jakos przezyj
          to chyba jej motto odkad rodzice nie zyja dlatego chciala zniknac, zeby wlasnie przezyc

          Morgan (to ten czarny z kijemtongue_out) byl przeciez niedaleko Aleksandrii, stal za murem tymcazsowym na zakrecie, wiec pewnie obstawial tyly i mial najblizej do domu, wiec polecial i tyle

          Wreszcie sie Carol obudzila! Lubia ja w tym wydaniusmile

          A trzeci odcinek sie niezle zapowiada, podczytalam co bylo w komiksach i mam nadzieje, ze jednak co innego zrobia, ale zobaczymy za tydzien!

          To teraz sobie obejrze Talking Dead, ale Wam juz nic nie napiszetongue_out
          • aniuta75 Re: 2 20.10.15, 07:26
            > JSS czyli to co bylo na kartce co Carl znalazl - just survive somehow

            Ranyyyyy jaka ja gupia, że się nie skapnęłam big_grinbig_grinbig_grinbig_grin.
          • sil.wen Re: 2 20.10.15, 16:26
            Nie wiedziałam, że jest takie Talking Dead - to se zaraz muszę obejrzeć, może buractwo będzie się wypowiadało? Oby, bo się stęskniłam. Mam nadzieję, że w tym komiksie nie ma, że go zeżerają, bo się nie będę bawić.
            • piegucha Re: 2 20.10.15, 18:05
              Od kilku lat jest talk show zaraz po, ale do tego nie ma napisow chyba. Przyzywczailam sie, ze zaraz po ogladam i czesto wlasnie wyjasniaja co mi umknelo, etc.
              Nie, tym razem byla ta od JSS.
              A Daryla nie ma w komiksie, stworzyli jego postac wlasnie specjalnie do serialu, wiec nikt nie wie jak skonczytongue_out
              • sil.wen Re: 2 20.10.15, 18:31
                Właśnie sobie ściągnęłam i patrzę, od nowego sezonu ma się rozumieć. Fajne, ale powinni po południowemu mówić, z klimatem bardziejbig_grin
                • piegucha Re: 2 20.10.15, 18:34
                  Mnie sie odoba, ze mozna posluchac jak normalnie dany aktor mowi i dowiedziec sie, ze np. Rick i Morgan to Angole z pieknym akcentemsmile Fajni sa tez goscie, bo na kanapie siedza np. znani aktorzy i widac, ze i oni sa fanami serialu. Za tydzien bedzie wielka fanka, murzynka ale nie pamietam jej nazwiska, normalnie notatki robi ogladajac i strasznie wszystko przezywasmile Az przyjemnie sie oglada i zawsze jest tez dostatkowo kilka minut z nastepnego odcinka.
                  Ciekawa jestem Twoich wrazen posmile
                  • sil.wen Re: 2 20.10.15, 18:46
                    O prowadzących mi chodziłobig_grin
                    Musiałam przerwać, bo w domu TV oglądają, więc nie mogę nic bez napisów włączyć (bo ja z laptopem w telewizyjnym zawsze siedzę). Obejrzę jak się zrobi cicho.
                    Ricka to znam od czasów Love Actually, który jest jednym z filmów, które mogę oglądać w kółko, więc przeżyłam szok, jak w TWD buzię otworzył. Godne podziwu. Morgana (to ten z kijem, tak?) nie znam chyba, to znaczy kojarzy mi się i nie kojarzy jednocześnie, równie dobrze może mi się kojarzyć ktoś podobny.
                    Ciekawe, czy Rick się spiknie na serio z tą fryzjerką. Jakoś mi ona nie podchodzi, taka barbie z przedmieścia.
                    A Wilki są w komiksie? Jest ich więcej, czy wytłuczone?
                    • piegucha Re: 2 20.10.15, 19:06
                      Komiksow nie czytalam, jest wikipedia stworzona dla serialu i komiksow osobno i tam wyczytalam co i jak, bo mnie zastanawialo przed finalem zeszlego sezonu.
                      Wilki chyba sa z komiksow, ale nie jestem pewna.
                      W Talking Dead lubie jak sie wlasnie Kirkman, czyli autor komiksow pojawiasmile
                      A prowadzacy jest tylko jeden, ale tez sie starasmile Jak mowi "computor", czy "dead live" smile Fajny jest!
                      • sil.wen Re: 2 20.10.15, 20:26
                        To nie będę tam zaglądać, bo nie chcę wiedzieć za dużo, jakbym się dowiedziała, że buraka zjedzą, to masakra. Chociaż może jak według komiksu, to nikt nie będzie wiedział, ale wolę nie ryzykować.
                      • sil.wen Re: 2 21.10.15, 22:53
                        Mamusiuuuu, ale to jest fajne! Przy drugim odcinku śmiałam się co chwila na cały głos, co ostatnio mi się zdarzyło sama nie pamiętam kiedy, chociaż te porównania w wykonaniu Kevina Smitha dość karkołomne byłybig_grinbig_grin. Szkoda, że nie mogę tego na żywo oglądać i głosować i rozwiązywać quizówsad To nie fair! I zgadzam się z 64% w sprawie tego, co wreszcie powinna Carol zrobićbig_grin.
                        Enid jest słodka w realu, ale rozwaliły mnie te usta.
                        I w ogóle myślałam, że sporą część efektów z walkersami robią komputerowo, a tu się okazuje, że to prawdziwe! To była miła niespodzianka.
                        Muszę sobie w okresie jakiejś serialowej posuchy zerknąć do starszych odcinków.
                        • piegucha Re: 2 21.10.15, 22:56
                          No, wreszcie kogos przekonalam, bo juz mi nie pozwalali pisac przy poprzednim sezonie nic a nic o TD tongue_out
                          Teraz juz jestem w Polsce, ale jak bylam w Stanach to tez nie glosowalamtongue_out No i czasem niestety cenzure wprowadzaja po czasie, bo na zywo potrafi byc ostrzejtongue_out Ale tu chyba oryginaly wprowadzaja do obiegu.
                          Ciesze sie, ze teraz nie tylko ja bede ogladac, bo fajny talk show, wlasnie dla maniakow tego serialusmile
                          • sil.wen Re: 2 21.10.15, 23:00
                            Jedno coś wypipali, już myślałam, że mi się głos zaciął, ale to cenzura była. Szkoda, bo musiało coś fajnego być.
                            • piegucha Re: 2 21.10.15, 23:15
                              W Stanach ta cenzura jest tak dokladna, ze nie dosc ze wlasnie glosowo skasuja to jeszcze dodatkowo rozmazuja usta, zeby gluchoniemi czy czytajacy z ruchu warg tez nie wiedzieli co i jaktongue_out A napisy, ktore sa dostepne do wszystkiego, po prostu na telewizorze wlaczacz lub wylaczasz kazdy kanal, kazdy film, czesto nawet reklamy, to tez takie brzydkie slowa wygwiazdkowuja tongue_out
                              A juz najbardziej mnie smiesza filmy, w ktorych rozmazuja wszelkie nagoscitongue_out Sami kreca wulgarne filmy kinowe (nagosc, przeklenstwa), a jak je puszczaja w tv to musza je ugrzecznic tongue_out
    • piegucha 3 26.10.15, 13:57
      Nie!!!!!!!! Jesli te dupki zabily Glena to ja ich nie lubie! Mam nadzieje, ze to jednak byly flaki tego co se w leb palnal, a Glen sie wyczolga pod zombikami!
      No i Ricka niech mi tez nie morduja, choc te wszystkie RV jakies pechowe sa, jak se przypomne to RV co na farmie sie w nim dzialosad
      I to wszystko przez Morgana, dal im uciec to Ricka mi tu atakuja.
      Cos czuje, ze nie wszystko bedzie prawda skoro zwiastun nastepnego odcinka taki lakoniczny.
      To mykam na Talking Dead, moze cos sie wyjasni?
          • sil.wen Re: 3 26.10.15, 21:52
            I jeszcze podwójny odcinek za tydzień... Tylko se pomyślcie, ilu i kogo mogą wykończyć w dziewięćdziesiąt minut...
            • aniuta75 Re: 3 26.10.15, 21:54
              Jeny mam nadzieję, że to nie Glenna flaki, że jest tak jak piszecie.
              A Ricku... kurna czy on ne został dziabnięty w dłoń???
              No i nie rozumiem za bardzo po co Daryl się odłączył?
              Cholera kaszani się wszystko no sad.
              • piegucha Re: 3 26.10.15, 21:58
                Zranil sie i tez mnie to martwi.
                NO wlasnie, czy ktos kuma po co Daryl se zrobil wycieczke????
                Podwojny odcinek, terefere, z reklamamitongue_out Czyli wyjdzie jakies 60 minut i tyle. Mowili, ze TD ma sie zaczac o 22:30, a jak TWD sie zaczyna o 21 imamy multum reklam to nie bedzie 90 min.
                • sil.wen Re: 3 26.10.15, 22:15
                  To co to niby ma być z tym Lukiem? Oglądałam SW z milion razy, ale nic mi do głowy nie przychodzi. Że mu rękę obetną? Ale jakby był dziabnięty, to już chyba trochę za późno?
                  • aniuta75 Re: 3 27.10.15, 09:38
                    A jakim Lukiem???

                    A co do ręki - byłam pewna, że Ricka na tej ulicy jak klęczał z maczetą i tą dziabniętą rękę, że sobie tą łapę upitoli tam na miejscu od razu suspicious.
              • sil.wen Re: 3 26.10.15, 22:20
                No ale jakby to były i Nicholasa flaki, czego mu życzę z całego serca, bo trza było debila utrupić już dawno, to chyba i tak miałby Glenn niewielką szansę, żeby się wcisnąć pod ten kontener i przerwać tam w stanie nienadgryzionym. Ale co tam, niechby sobie było i najgrubszymi nićmi szyte, byle przeżył...
    • sil.wen 4 02.11.15, 21:38
      WTF? WTF? WTF?
      Sześćdziesiąt minut oglądania pyska Morgana? Serio?
      I tylko po to, żeby się na końcu dowiedzieć, że ZNOWU nie zabił tego, kogo powinien?
      Jestem rozczarowana i wkurzona.
        • piegucha Re: 4 03.11.15, 21:32
          Tak, oni tak lubia robic, a tydzien temu chrzanili, ze bedzie dluzszy odcinek, bo tyle jest rzeczy do wyjasnienia.
          Odcinek nie byl zly, ale nie w tym momencie jak Rick w RV, a Glenn pod zwlokami i zombikami! Nieladnie, choc sie nie zdziwilam.
          • sil.wen Re: 4 03.11.15, 22:15
            Jedyne co wyjaśnili, to o tym cheesemakerze, bo też mnie to zdziwiło w którymś tam odcinku, ale myślałam, że coś przespałam albo przegapiłam.
        • sil.wen 5 09.11.15, 18:46
          Co to się tam przesącza?
          Płyny ustrojowe Walkersów czy co innego?
          Kolejny odcinek bez buraka. Przeginają.
          • piegucha Re: 5 09.11.15, 22:39
            Przesadzili, zeby nie pokazac jak sie Rick uwolnil! Na to liczylam! NIe wspomne nawet o Glennie!!!!!!!
            Mysle, ze ta krew to kapie z gory, ale zobaczymy. I niech juz usmierca Deanne, bo mnie denerwuje!
            • sil.wen Re: 5 09.11.15, 22:49
              Pewnie w jakimś fleszbeku pokażą, nie wierzę, żeby to tak zostawili bez wyjaśnienia.
              Teraz mnie martwi, co się z Darylem dzieje, po tej zajawce z TD...
              • aniuta75 Re: 5 10.11.15, 21:39
                Ta krew... To od razu pomyślałam, że zombiaki po sobie wchodzą na górę. Jak w World War Z big_grin. Depczą po sobie to i soki puszczają big_grin.

                Ciekawe, że Carol nie była realnie w tym odcinku, tylko ktoś o niej napomykał.

                Czy ja dobrze kojarzę, że ten gościu co go czarny od aikido trzymał w jakimś domku to dalej tam sobie siedzi? Bo myślałam, że coś pokażą a tu nic.

                Faktycznie, szkoda, że nie było buraczka, no ale co się odwlecze... Następny odcinek o nim i o rudym z koleżanką, się będzie działo...
                • sil.wen Re: 5 11.11.15, 11:01
                  Ciekawe dlaczego nie wykorzystają patentu Michonne. Ja na ich miejscu bym przystosowała grupę walkersów do celów obronnych i ich wywiesiła na murach, tak co dwa metry jeden bezręki i bezszczęki walker. I wtedy reszta by ich obwąchała i uznała, że nic tam nie ma ciekawego i se poszła dalej.
    • aniuta75 6 16.11.15, 21:12
      Nie no kurna!! Rudy smali cholewki do Sashy big_grinbig_grinbig_grin.
      Daryl głupio dał się podejść sad.
      Ciekawe kto na końcu helpował do krótkofalówki...
      • piegucha Re: 6 16.11.15, 21:18
        Mnie sie wydaje, ze to byl ten blondyn co mu ukradl motor.
        Jakis taki dziwny ten odcinek, ale i ja jestem b. zemczona, wiec moze dlatego?
        Ogladam teraz TD, moze cos wiecej sie wyjasnitongue_out
        • sil.wen Re: 6 16.11.15, 23:22
          A może to Glenn...
          No dobra, wiem że niemożliwe, ale przez chwilę można sobie mieć nadzieję.

          Rudy mnie rozwalił. Dobrze, że Daryl nadjechał, bo nie wiem, czy mój zmysł estetyczny by to wytrzymał.

          Fajnie, że nie było nikogo z Aleksandrii dzisiaj, już mnie zmęczyła ta blondi i jej dzieci, no ta główna tym bardziej.

          No i jak można - mogąc się przyłączyć do Daryla - nie przyłączyć się do Daryla??? Tego nie pojmuję zupełnie.
          • piegucha Re: 6 17.11.15, 10:31
            Glenn ma sie jeszcze pojawic, tak mowili w TD, tzn. Glenn albo jego czesctongue_out
            Tez chcialabym, zeby to byl on, ale na wczoraj mialam czuja, ze to ci zlodzieje.

            Straszne byly te zaloty ryzegosad A co na to Rosita?

            Mnie akurat blondi nie denerwuje, ale Dianne mogliby juz ukatrupic, bo nie moge na babsko patrzecsad
            • sil.wen Re: 6 17.11.15, 15:42
              Mnie się skojarzyło, że ta część Glenna to to dziecko będzie... Ale wolałabym, żeby cały Glenn wrócił.
              Tak czy inaczej, Daryl musi odzyskać kuszę, więc pewnie ze złodziejami sie spotkamy. Tyle że takie coś akurat na sam koniec odcinka mogłoby sugerować jakąś niespodziankę, a nie że to ci złodzieje.
        • piegucha Re: 7 23.11.15, 21:54
          NO, wreszcie sie wyjasnilo!
          Choc z Aleksandria to widze, ze ida wg komiksu, ciekawe czy te same osoby zgina?
          Dalej nie wiem co bedzie ale pewnie do konca sezonu beda szukac nastepnego bezpiecznego miejsca, wiec beda sie wloczyc po okolicytongue_out
          I nowu bedzie trzeba czekac do nowego roku, wrrrr!
          • sil.wen Re: 7 23.11.15, 22:43
            O nie, niech nikt nie ginie! No chyba że jacyś nikomu niepotrzebni Aleksandrianie.
            A nie mogą naprawić tego muru? Dużej wyrwy nie zrobiło, wystarczy przeczekaćnajazd walkersów i do roboty.
            • galaxian1 Re: 7 26.11.15, 00:23
              Wiadomo że z głównych ma nikt nie ginąć!
              Chyba że ksiądz!!! Albo "czarny" bo mnie wkurza na maxa smile
              Ale nikt ze starej obsady, no !!!
        • sil.wen Re: Zombiaki 6 30.11.15, 23:05
          I w ogóle to po co znowu jakiś Negan? Miałam nadzieję, że Daryl przyjedzie i wszystkich uratuje, a on znowu jakiemuś bandziorowi w łapska się dostanie. Buuuuu....
          I jak to, że aż do Walentynek trzeba czekać? Jestem OBURZONA! Nie nawykłam do takich przestojów w Walkersach!
          • piegucha Re: Zombiaki 6 30.11.15, 23:26
            Co roku taka przerwa to trza czekac. Ale wiadomo przynajmniej, ze warto czekac, bo to przeciez tak dobry serial. A tego synka to bym w leb walnela! Mala Judith wie, ze ma byc cicho, a ten jelop krzyczy.
            • sil.wen Re: Zombiaki 6 02.12.15, 06:34
              Aż nie wierzę, że moja przygoda z Walkersami trwa zaledwie od siedemdziesięciu dni... Wydaje mi się, że przesiedziałam z nimi całych pięć lat!
    • sil.wen Re: Zombiaki 6 15.02.16, 23:36
      Nie wiem jak Wam, ale mnie sie na serio wydawało w tym krytycznym momencie, że Glenna wyciągnęli wtedy spod tych wszystkich walkersów tylko po to, żeby nam teraz zrobić wielkie kuku.
      • aniuta75 Re: Zombiaki 6 16.02.16, 08:46
        Ale rozpierducha! big_grin

        A ciekawam, czy wszyscy tacy spostrzegawczy czy ja mam omamy wzrokowe suspicious.
        Tuż przed tym jak Morgan wchodzi na górę porozmawiać z Carol, ta patrzy przez szybę a jej odbicie w niej przypomina zombiaka. Potem się odwraca, gadka-szmatka. Następnie znowu spojrzenie w szybę (ale tu już widać, że jest na szybie delikatny "cień", aby był ten efekt) i znowu Carol wygląda jak zombie smile. Czyżby lekuchny spoilerek? suspicious
    • sil.wen 10 22.02.16, 11:42
      Mamusiuuuu, taka sielanka, że wyłączyłam po dziesięciu minutach, bo się boję, że lada chwila będzie jakieś wielkie BUM...
      • piegucha Re: Zombiaki 6 23.02.16, 12:35
        To było straszne, nie mogłam oglądać, ale spodziewałam się, bo ponoć w komiksie byli parą. Wolę się skupić na Jesusie, bo jak Houdini, potrafi się uwolnić ze wszystkiego 😊
        • aniuta75 Re: Zombiaki 6 23.02.16, 20:49
          E tam straszne tongue_out. To było do przewidzenia, że wcześniej czy później coś zaiskrzy bardziej niż wcześniej smile. Ja tam się cieszę smile.
          A sceny z Jezusem rządzą big_grin. Jak się z Darylem ganiali big_grinbig_grinbig_grinbig_grin.
          I tak mi przyszło do głowy, że może on z tej bandy, co wcześniej Daryl jego koleżków na motorach tą wielką pukawką wybuchł? suspicious
      • sil.wen Re: 11 29.02.16, 23:54
        No ale gupi odcinek... Najpierw do porzygania gadki i przemyślenia Abrahama, potem do tego samego obłapianie się Ricka z Michonne, potem ten obleśny staruch robił zamach na Maggie, potem ni z gruszki ni z pietruszki się wtrącili w tą awanturę na nie swoim podwórku, tylko żeby komuś dać po pysku... To już lepiej wracam do Supka.
        • piegucha Re: 11 07.03.16, 22:14
          Mnie sie podobal powrot Ricka z oblednym wzrokiem tongue_out Jak zabil tego olbrzyma, a pozniej spytal sie "what?" Boskie to bylo! Przypomnialo mi sie jak zabil tego facia przy samochodze, jak sie jednoczesnie inny dobieral do Carla. Czyli jednak cieple kluchy sie z Ricktatora nie robia! Uff!
    • piegucha 12 07.03.16, 22:17
      Wreszcie! Carol! Bo juz sie zastanawialam co z nia!
      Podobal mi sie poczatek.
      Pozniej cala akcja jakos mi szla zbyt wolno i zbyt gladko, wiec nie zdziwilam sie glosem z walkie...

      SPOILER?! Odnosnie trailera i sneak peeka.
      Czyli Neagan to baba? I to jeszcze Alicia Witt z komedii romantycznych? Niezle!
      A Carol tu juz cos kombinuje, ta jej odpowiedz przestraszonej baby do walkietalkie, ze dobrze sie czuje, etc. Juz cos tam knuje big_grin
      • aniuta75 Re: 12 08.03.16, 20:54
        Ale Carol jako przestraszona baba to z zapowiedzi następnego epa?
        Mi się podobał odcinek. Niezła jatka big_grin. Ale pod koniec stwierdziłam, że faktycznie coś za łatwo im poszło. No i który to Negan a jak baba się odezwała przez krótkofalówkę to też pomyślałam, że ona to Negan big_grin. No zobaczymy big_grin.
      • aniuta75 Re: 12 08.03.16, 20:54
        Ale Carol jako przestraszona baba to z zapowiedzi następnego epa?
        Mi się podobał odcinek. Niezła jatka big_grin. Ale pod koniec stwierdziłam, że faktycznie coś za łatwo im poszło. No i który to Negan a jak baba się odezwała przez krótkofalówkę to też pomyślałam, że ona to Negan big_grin. No zobaczymy big_grin.
        • piegucha Re: 12 08.03.16, 20:58
          Tak, z zapowiedzi. Pod koniec zawsze jest trailer, a pozniej w Talking Dead daja Sneak Peek. Ogladam oba, wiec jakas 1-2 min z nastepnego odcinka wiem co i jak smile
      • piegucha Re: 14 22.03.16, 10:13

        Okropny odcinek. Jak poprzedni bardzo mi się podobał to ten wiedziałam, że nie. Ile razy jakiś lekarz musi umrzeć, żeby zrozumieli ze nie wypuszcza ich sie na spacery? Idioci! Lekarza maja w Hilltop, cos czuje ze się bardziej spikną. No i pewnie w finale jak pojawi się Neagan to ktos inny z głównych bohaterów tez zginie, nawet juz podejrzewam kto. Choc jakos śmierć i sama Denise byla mi obojętna.
        Carol pewnie wróci w najbardziej odpowiednim momencie, liczę na akcje jak z Terminus.
    • sil.wen Re: Zombiaki 6 21.03.16, 23:30
      No ale sie jakoś ponuro zrobiło...
      Carol już dobrych od paru odcinków była jakby na wylocie, więc chyba sobie na dobre poszła. Co nie znaczy, że sie na nią nie napatoczą.
      Z Denise okropne, Carlowi takie coś wyleczyła, a jej nie miał już ktocrying buuuu crying
      To teraz chyba muszą jakiegoś medyka sobie porwać, bo jak?

      Ale za to kusza is back! No najwyższy czas już był!
      • piegucha Re: Zombiaki 6 29.03.16, 09:58

        Rzeczywiscie idiotyczny odcinek. Tak, Daryla postrzelil, ale powiedzial mu, ze bedzie caly, wiec pewnie w reke albo noge. Mam tylko nadzieje, ze jednak Carol nie umrze.
        Po zwiastunie widze, ze jeden z glownych bohaterow straci glowe i zycie, jak w komiksie. A szkoda, bo cholera mial sporo szczescia wczesniej sad
      • aniuta75 Re: Zombiaki 6 29.03.16, 11:08
        No właśnie, lezą jeden za drugim ze sobą, za sobą i w ogóle. Niech cała Alexandria wyjedzie na poszukiwania to już nie będzie czego bronić. Wrrrrr...
    • sil.wen Re: Zombiaki 6 29.03.16, 12:10
      Gupio, gupio, gupio! Kilka było spokojniejszych odcinków, to się człowiek wewnętrznie uspokoił i tera nam dowalą rozpierduchę na koniec!
      I strasznie wcześnie się to skończy, początek kwietnia?
      I potem pół roku czekania?
      Grrrr...
      • piegucha Re: Zombiaki 6 29.03.16, 12:35
        Przeciez nie bede pisac, bo sama nie chcialabym czytac.
        Daryl to jest postac spoza komiksu, wiec nikt nie wie. A np. Carol popelnila samobojstwo juz wieki temu, wiec z nia tez wielka niewiadoma. I to np. jest fajnesmile
        Wlasnie nie wiem kto lezy, ale pewnie wiecej ich zginie, bo mi chodzilo o glownego Negana, czyli ojca Winchestera z Supcia i ta jego "grzechotke" owinieta drutem kolczastym.
        Tak, Gabriel to jakas pomylka, niech tylko Judith broni Aleksandrii i bedzie cacy.
      • piegucha final 04.04.16, 22:17
        Hmmm, nie tak mocny jak inne finaly, ale moze byc.
        Bardzo sie ciesze, ze z Carol taka szczesciara, bo jednak byloby mi przykro jakby ja usmiercili.
        Cos mi sie zdaje, ze Morgan juz nie bedzie taki swiety w nastepnym sezonie.
        Nawet nie spodziewalam sie, ze banda Negana taka wielka.
        A co do ostatniej sceny? wydaje mi sie, ze to jednak Glenn zginie, ale moze mnie zaskocza? Zupelnie nie byloby mi zal Abrahama czy Eugena, ale zobaczymy w pazdzierniku.
        • galaxian1 Re: final 04.04.16, 22:39
          A dla mnie durny ten odcinek, bez logicznego sensu.
          Dobrze wiedzą, że czyhają na nich wrogowie, to ci debile hasają sobie po lasach w pojedynkę lub małych grupkach. Kompletnie się rozproszyli i dlatego zostali wyłapani. A ta choroba Magie - no sorry, w mieście mają cały zapas leków, a oni jeżdżą godzinami w poszukiwaniu lekarza. Chora to powinna w domu siedzieć, a nie się włóczyć. A jakoś w ostatnich scenach już taka chora nie była.
          A jeszcze Papcio Łinczester zupełnie mi nie pasuje na bad gaja, nawet jak go ubiorą w skórzany kurtalek i do ręki dadzą pałkę.
          Moim zdaniem głupi odcinek i głupi finał. A szkoda.
        • galaxian1 Re: final 06.04.16, 21:39
          UWAGA SPOJLER !

          Jak ktoś nie chce wiedzieć, to niech nie patrzy na komiks.
          Chociaż z drugiej strony, co to za tajemnica, skoro komiks jest już od jakiegoś czasu na rynku.
          No chyba że w serialu będzie jednak inaczej! (w co wątpię).
    • sil.wen Re: Zombiaki 6 05.04.16, 00:14
      Oby to tylko był Abraham albo Eugene!
      Te dwie laski od Abrahama by było smutno, ale by się dało przeżyć.
      Tylko że Neagan-Winchester w facetów chyba celował.
      Byle nie Daryl, byle nie Daryl... No proszę!

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka