IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.02.06, 16:49
nie wiem po co to jeździ,za każdym razem kiedy to widzę jest prawie puste!!!a
zaraz za nim 524 przepełnione po brzegi!!!czy nie da się połączyć tych linii
w jedną dobrą linię z dużą częstotliwością?
Obserwuj wątek
    • Gość: MZ Re: 356!!! IP: *.pwpw.pj / 217.168.193.* 15.02.06, 08:41
      Zlikwidowac 356 jak jezdzi puste.
    • Gość: echo większość 3xx jest niepotrzebna, IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.06, 13:51
      wożą powietrze zamiast pasażerów i przez nie jest mniej taboru na innych
      liniach.
      Proponuję do likwidacji:
      303,304,305,310,326,327,356,359.
      • Gość: Tomcio Fascynujace - jezdziles (as) i wiesz, ze sa puste? IP: *.europe.hp.net 16.02.06, 18:11
        Puknij sie w czerep.
        • Gość: marianek Re: 305 napewno do kasacji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.02.06, 15:55
          Dla mnie to debilizm, jakich wiele wymyślonych przez "szanowne" ztm. Często
          widuje tą linie i wozi jedną może dwie osoby. Można by te 4 autobusy
          rozdysponować na inne linie,np: na 502 były by lepiej wykorzystane-jestem
          pewien.
      • swinka_morska Re: większość 3xx jest niepotrzebna, 17.02.06, 22:26
        ja proponuje najpierw echo zlikwidowac, bo pierwsze slysze, zeby 303, 327, 310
        wozilo powietrze - no chyba zae tylko jak stoi na petli, ale to tez stoi, a nie
        jedzie...

        a co do tematu - 356 duzo stracilo na tym, ze zahacza jeszcze o woilsona po co
        ma kazdy robic takie kolko, skoro jadac z bielan na brodno szybciej dojedzie
        156, a na wila 195 jezdzi czesaciej...
        • Gość: gorzka Re: większość 3xx jest niepotrzebna, IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.02.06, 19:11
          356 trzeba jak najszybciej wcielić w 524 w którym tłok jest niemiłosierny!!
          niech jeździ częściej,na Bródnie mają identyczną trasę,albo w ramach reform
          niech zrobią z 356=>407 na trasie Bródno-Podgrodzie-Pl Wilsona-
          Chomiczówka,zapewniłoby należyte wsparcie dla 524 na Bródnie i zastąpiłoby
          wycofane z Chomiczówki 520,na Chomiczówkę mogłaby jeżdzić jeszcze linia 508
          wydłużona z pl Wilsona
          • Gość: Metropol Re: większość 3xx jest niepotrzebna, IP: *.jmdi.pl 22.02.06, 18:23
            Nie, trzeba jak najszybciej zlikwidować 524 (ze Służewca jest 193 i 174),
            skrócić 515 od Rembertowa do Śródmieścia, a 356 przekształcić w linię
            całotygodniową kursującą z dużą częstotliwością, dowożącą z Bródna i Bielan do
            metra i dalej do centrum. Odzyskane autobusy można by skierować np. na 502. Tak
            zresztą chyba było planowane, tylko że w ztmie boją się wyborów i niestety nie
            mają odwagi likwidować kolejnych linii dublujących metro. A w naszej
            społeczności też niestety nie brakuje takich co mają szybkie metro pod sobą,
            ale wolą wlec się autobusem, byleby tylko się nie przesiadać. Ot, taki
            przesadny strach jednych i tępy upór innych.
            • Gość: gorzka Re: większość 3xx jest niepotrzebna, IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.02.06, 19:14
              godz 17:30 w 356 było 5 osób i kierowca,3 wysiadły na bazyliańskiej 1 wsiadła
              autobus podążył w kierunku bródna podgrodzia,żenada
              • Gość: ja0306 Linie 36,174,193,356-->114,524,METRO IP: *.aster.pl / *.aster.pl 24.02.06, 20:20
                to wina 524 które na początek trzebaby było skrócić do Konwiktorskiej jak
                będzie remont wiaduktu na Mickiewicza-Andersa i 356 wtedy w 114 a po remoncie
                wiaduktu likwidacja linii 524 bez pomocy nowej linii, ludzie mają z Bokserskiej
                tak jak napisano 174(Wilanowska strona płn) i 193(Służew) a na trasie Puławska-
                Pl.Wilsona jest 36 i metro!!
          • Gość: ja0306 Re: większość 3xx jest niepotrzebna, IP: *.aster.pl / *.aster.pl 24.02.06, 20:15
            356 powinno zmienić się w 114 a 524 i 515 powinno sie skrócic do Śródmieścia z
            południa. Co do 508 to tak ale z lepszą częstotliowścia 5/12/15 a E-4
            zlikwidaowac i brygady rozdac do innych rejonów lub to E-4 dać na Płudy i
            Choszczówkę.
            • swinka_morska Re: większość 3xx jest niepotrzebna, 08.03.06, 23:31
              to ze 524 dubluje metro i powinno byc skrocone do konwiktorskiej, to fakt, ale
              dlaczego na boga skracac 515 tylko do srodnmiescia? czy nie wystarczy juz 514 i
              525, ze koncza na srodmiesci i od skrzyzowania marsa i plowieckiej jada
              identyczna trasa? a co w polaczeniu huta-plac wilsona? 116 i inne czarne to
              jednak za malo w godzinach szczytu
      • Gość: ja0306 Re: większość 3xx jest niepotrzebna, IP: *.aster.pl / *.aster.pl 24.02.06, 20:10
        Gość portalu: echo napisał(a):

        > wożą powietrze zamiast pasażerów i przez nie jest mniej taboru na innych
        > liniach.
        > Proponuję do likwidacji:
        > 303,304,305,310,326,327,356,359.

        Co do tego to więcej 3xx trzeba się pozbyć-zamiana w 1xx lub kasacja.
        301->148
        303->tak,likwidacja (jest 111 i 195)
        304->Wszystkie kursy na Olesin
        305->kursy zawsze mają jakies tam zapełnienie więc zostawić
        307->Likwidacja, 140 dać na NOWE BEMOWO, 138 zrobić podjazdy do DW.WSCHODNIEGO,
        na Rzecznej nic nie jest potrzebne.
        310->149
        319->168
        326->Tak,Likwidacja linii
        327->Tak,Liwkwidacja linii, wystarczy to 515
        345->196
        356->114
        359->Przejąć trasę Czerniaków-Miedzylesie powinna linia 159, wydłużyć do EC
        Siekierek linie 155.
        384->Przejęcie trasy przez linię 194
        • Gość: marianek Re: większość 3xx jest niepotrzebna, IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.03.06, 13:40
          305 ma jakieś zapełnienie, chyba sobie kpisz, w godzinach szczytu (7-8), gdzie
          zazwyczaj powinno być najwięcej ludzi, jadą 2-góra 3 osoby, widze to prawie
          codziennie przy ulicy Bronowskiej, a jest to prawie środek trasy. No chyba, że
          mieszkasz przy trasie 305, to się nie dziwie,że chcesz zostawić( mimo, że wozi
          przysłowiowe "powietrze"), w końcu jest dużo maniaków komunikacyjnych, którzy
          pod domem chcą mieć przystanek z jak największą liczą linii, mimo że nie są
          one wykorzystane - choć w 40%, przykład: pracownicy ZTM-u,którzy tworzą takie
          linie jak ta 305
          • Gość: ja0306 Re: większość 3xx jest niepotrzebna, IP: *.aster.pl / *.aster.pl 21.04.06, 21:37
            Linie które są blisko baź niedaleko mnie to linie z Kabat, Natolina, Ursynowa
            Płd i Pyr.
            raz na 305 sprawdzałem frekwencje i był dobra od J.Strusia do PKP RADOŚĆ i tam
            powinno byc skierowane 161 a 359 w 1xx i na Zbójna Górę (gdzie pętla powinna
            być przy Cmentarzu Izbicka z podwójnym podjazdem na Podmokłą)
        • swinka_morska Re: większość 3xx jest niepotrzebna, 26.04.06, 21:12
          szkoda tylko, ze 327 defacto ma sluzyc odciazeniu lini 145/143 a nie 515 - moze
          wez ta no poprawke, no chyba ze w takim razie puscimy to 515 chelmzynska, bo
          tak jak jedzie ta zolnierska czy jak mu tam, yto bez sensu, bo tam zadnych
          chalup i korzysci z tej lini nie ma...
          pozatym nie wydaje mi sie, zeby byl jakikolwiek sens uszczania calodziennego
          196 - 345 wystarczy tylko w godzinach szczytu na trasie jaka ma,
    • Gość: echo np w 359 tłok ale to nie znaczy że jest potrzebne IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.02.06, 20:36
      359:
      W centrum pokrywa się w zasadzie z wszystkimi liniami.
      Na Gagarina z 131 i 522.
      Na Trasie Siekierkowskiej z 301 i w zasadzie też z 143 ale to i tak bez
      znaczenia bo nikt tam nie mieszka.
      Okolice Gocławia są obfite w wiele linii jadących do centrum szybszymi trasami
      (m.in. 111,410,E5)
      Międzylesie to 525.
      A więc widać że na wszystkich odcinkach ta linia pokrywa się z innymi. To że
      jeżdzą nią ludzie to albo wynik przyzwyczjenia albo przypadku - akurat
      podjezdża autobus kursujący raz na pół godziny to wsiadam a podjadę tam dokąd
      zawiozłyby mnie inne w.w. linie (nie sądzę że są tacy co czekają specjalnie na
      359 z racji rzadkich kursów).
      Podobnie rzecz ma się właśnie z innymi 3xx. Dlatego lepiej je zlikwidować a
      przydzielony tabor przekazać na inne linie, ewentualnie niektóre przekształcić
      w linie całodzienne na zmodyfikowanych trasach.
      • Gość: ja0306 Re: np w 359 tłok ale to nie znaczy że jest potrz IP: *.aster.pl / *.aster.pl 21.04.06, 21:40
        jedyny problem to jest na Mokotowie, jeśli powstanie NowoRacławicka to tam
        skierować 359 (zamieniając w 1xx) i pozbyć się z tamtąd 505 (Puławska-
        Śródmieście Płn.) i wysłać na Sielce i Torwar
    • Gość: hihi Re: 356!!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.03.06, 19:10
      dziś w 356 w kierunku huty o godz 18:20 były dwie osoby z czego jedna wysiadła
      z przyst. Bazyliańska w kierunku pl. Wilsona pojechała jedna osoba!!!!!!!!!!To
      oczywiste marnotrastwo brygad!!!! czy ztm o tym nie wie?!!!!!524 jeżdzi tak
      zatłoczone że szpilki sie nie da tam wepchać!!!Sytuacja się notorycznie
      powtarza skasować w cholere to 356 i będzie spokó
      • sloggi Re: 356!!! 22.03.06, 21:42
        Patrzę z okna w pracy na przystanek, w 356 jest max. 10 osób.
        • Gość: laurel Re: 356!!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.03.06, 15:39
          Dzisiaj dla odmiany w 356 były 4 osoby , wszystkie 4 pojechały na Pl
          Wilsona.Przystanek żerań fso,jak najszybciej trzeba coś z tym zrobić,przecież
          inne linie są zatłoczone a w 356 zawsze powietrze!
          • Gość: gorzka Re: 356!!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.04.06, 13:30
            I nic się nadal nie zmienia!!!ZTM głuchy i milczący...w 356 nadal muchy królują
            a 524 ciasnota...ach to jest życie..Wczoraj 3 osoby pojechały na pl.wilsona a
            dziś dwie ,oprócz porannego szczytu linia zieje pustkami że aż strach...Ale w
            ZTM mówią że np na 134 nie dołoży brygad bo nie ma skąd brać na 132 104 176 i
            inne białołęckie linie nie ma taboru a na beznadziejne 356 to
            jest?!?!???!!!.Toz to skandal jest..!!!!!!
            • Gość: ja0306 Re: 356!!! IP: *.aster.pl / *.aster.pl 21.04.06, 21:52
              121 na Bródno a 356 i 524 do piachu!!
              Brygady z 356 na 121 a z 524 na podział.
      • Gość: ja0306 Re: 356!!! IP: *.aster.pl / *.aster.pl 21.04.06, 21:50
        wysyłaj listy na ztm@ztm.waw.pl i tam dawaj skargi.
        Przed zmianą trasy 356 byłem za jego likwidacją, teraz PRZEKAŻ TO WSZYSTKIM ŻE
        356 ZAWIEZIE ICH NA PL.WILSONA DO METRA bo jak tylko se te sytuacje wyobrażam
        to takie pisanie pozostaje. Stacja MARYMONT może poprawi sytuację, ale wtedy
        356 do kasacji.

        Mam nowy pomysł: Niech 121 wyślą z Pl.Wilsona po trasie 356 i 524 na Bródno,
        nic nie pozostawiając innego. Wtedy 356 i 524 do likwidacji-wszystkie brygady z
        356 na 121 a wszystkie brygady z 524 na nową linię lub taką jak
        189/728/709/727*/xxx która w szczycie powinna jeździć częściej bo duzo uczniów
        z Gmniny Lesznowola jeździ na Okecie do szkoły i dużo ludzi nadal jeździ 189 a
        tłoki są czasami nie do zniesienia.
        *-dla wyłużenia do Złotokłosu lub nowa linia do Złotkłosu.
        • sloggi Re: 356!!! 21.04.06, 23:00
          A może Wanda się wypowie?
          • Gość: gorzka Re: 356!!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.03.07, 17:08
            Minął rok od założenia wątku, a 356 jak woziło powietrze tak wozi dalej.
            Czy nikomu nie szkoda zmarnowanego taboru (nawet przegubowego)
            Przecież inne linie na Bródnie pękają w szwach albo jeżdzą za rzadko, no ale
            356 jest chyba nietykalne...
            • sibeliuss Re: 356!!! 14.03.07, 00:17
              ZTM zmusza mieszkańców Bródna do polubienia 359, a ludzie i tak wolą 524.
              ZTM jest chyba dla ludzi, a nie odwrotnie?
              • Gość: Barti Re: 356!!! IP: *.chello.pl 14.03.07, 12:10
                Linia 356 zdecydowanie na Bródnie nie jest potrzebna, lecz na Bielanach już
                tak. Codziennie na odcinku Kasprowicza - Pl.Wilsona jest tłoczno. Proponuję
                skrócić tę linię tylko do trasy HUTA - PL.WILSONA lub też HUTA - ... -
                Pl.Wilsona - Mickiewicza - Klaudyny - Podleśna - GWIAŹDZISTA, z jednoczesnym
                skierowaniem 181 bezpośrednio PL.WILSONA - Słowackiego - Marymoncka - ...
                • mp84 Re: 356 i 303 !!! 14.03.07, 14:40
                  Zlikwidować całkowicie! Między Hutą a Wilsona jeździ tyle autobusów że
                  dodawanie kolejnej linii tylko wprowadzi niepotrzebny chaos. Lepiej oddać tabor
                  innym liniom.
                  303 też zlikwidować bo się dubluje z 195 i 111. A ile osób jeździ nią
                  bezpośrednio na Gocław i odwrotnie? Chyba nikt bo wszyscy wolą podjechać metrem
                  bo jest szybciej.
                  • Gość: gorzka Re: 356 i 303 !!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.03.07, 16:26
                    Może czekają z likwidacją tej linii do otwarcia nastepnej stacji metra? Tylko
                    ile pieniedzy do tego czasu puszczą z dymem...
                    • Gość: barti Re: 356 i 303 !!! IP: *.chello.pl 14.03.07, 20:35
                      303 zdecydowanie należy zlikwidować, ale jak do piachu pójdzie 356, to samo 195
                      i 515 z Kasprowicza do Wilsona nie wystarczy. W godzinach porannych na
                      przystanku BIELANY i PODCZASZYŃSKIEGO do 195 często trudno się dostać, a i
                      jadące 356 również jest tłoczne.
                      • Gość: Dark Re: 356 i 303 !!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.03.07, 20:41
                        Dlatego należałoby uruchomić dawno planowaną linie 114 (z połączenia 356 i 524)
                        z dużą czestotliwością.
                        • Gość: Pasażer Re: 356 i 303 !!! IP: *.aster.pl 15.03.07, 14:57
                          Można też skierować linię 356 na nową trasę: HUTA - Kasprowicza -
                          Podczaszyńskiego - Żeromskiego - Słowackiego - Pl. Wilsona - Mickiewicza -
                          Klaudyny - Podleśna - Marymoncka - Dewajtis - KAMPUS UKSW. Od razu linia
                          356 stałaby się popularniejsza. Mogłaby kursować na tej trasie prze cały dzień.
                          • Gość: Pasażer Re: 356 i 303 !!! IP: *.aster.pl 15.03.07, 18:08
                            Dla 303 również proponowałbym nową trasę: HUTA - Kasprowicza - Oczapowskiego -
                            Al. Reymonta - Żeromskiego - Perzyńskiego - Broniewskiego - Al. Jana Pawła II -
                            Słomińskiego - most Gdański - Starzyńskiego - Jagiellońska - Ratuszowa -
                            Targowa - Al. Zieleniecka - Waszyngtona - Saska - Egipska - Bora-Komorowskiego -
                            GOCŁAW
                            Przy okazji:
                            - uruchomienie linii tramwajowej 5: PIASKI - Broniewskiego - Al. Jana Pawła II -
                            Słomińskiego - most Gdański - Starzyńskiego - Jagiellońska - Ratuszowa -
                            Targowa - Kijowska - DW. WSCHODNI ( zastąpienie linii 103 )
                            - zmiana trasy linii 103: CM. PÓŁNOCNY BRAMA-GŁÓWNA - ... - Krasińskiego -
                            Pl. Wilsona - Mickiewicza - Klaudyny - Podleśna - Gwiaździsta - GWIAŹDZISTA
                            - zmiana trasy linii 181: PL. WILSONA - Słowackiego - Marymoncka - ... -
                            CM. PÓŁNOCNY BRAMA-GŁÓWNA ( Osiedle Marymont zaczęłaby obsługiwać linia 103. )
                            • Gość: gizmo Re: 356 i 303 !!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.03.07, 20:49
                              jedyną sensowną propozycją jest uruchomienie linii 5 w zamian za 103 bo cały
                              czas dubluje tramwaje!
                • sibeliuss Re: 356!!! 16.03.07, 00:14
                  Raczej 132 + 356 = Huta-Kasprowicza-Słowackiego-pl.Wilsona-....Mańki Wojdy.
                  524 nie ruszać tylko przywrócić dawny rozkład. Zrobić Królikarnię i Ursynowską NŻ.
                  • Gość: Pasażer Re: 356!!! IP: *.aster.pl 16.03.07, 14:49
                    A co mialoby zastąpić linię 132 na Broniewskiego. Obecnie rozklady linii 121 i
                    132 są tak skoordynowane, że autobusy na Pl. Wilsona pojawiają się na zmianę co
                    10-15-15 minut.
                    • bloomstern Re: 356!!! 17.03.07, 18:40
                      356 + 520 + 524 => silne 114 (5/10/15)Chomiczówka - Bródno Podgrodzie
                      • Gość: Pasażer Re: 356!!! IP: *.aster.pl 17.03.07, 21:03
                        bloomstern napisał:

                        > 356 + 520 + 524 => silne 114 (5/10/15)Chomiczówka - Bródno Podgrodzie

                        Skąd miałoby się wziąć brygady na tak zwane mocne 114 skoro po takim
                        niekonwencjonalnym połączeniu trzeba by było:
                        1. Uruchomić linię łączącą Marysin z Centrum
                        2. Uruchomić linię łączącą Bokserską z Centrum
                        3. Zasilić linię 195 lub 515
                        4. zwiększyć częstotliwość metra.
                        I ty jeszcze chcesz utworzyć 114. Ile to by kosztowało.
                        • bloomstern Re: 356!!! 17.03.07, 22:19
                          Więc łączymy linie 520 z 405 jako nowe 520 na trasie Marysin-Starodęby
                          Wydłużamy linie 138 trasą 524 do krańca Bokserska.
                          195 lekko wzmacniamy i uruchamiamy rzeczone 114 z Bródna na Chomiczowkę.
                          • Gość: Pasażer Re: 356!!! IP: *.aster.pl 17.03.07, 23:06
                            > Więc łączymy linie 520 z 405 jako nowe 520 na trasie Marysin-Starodęby
                            > Wydłużamy linie 138 trasą 524 do krańca Bokserska.
                            > 195 lekko wzmacniamy i uruchamiamy rzeczone 114 z Bródna na Chomiczowkę.
                            Na Andersa pozostanie tylko jedna linia przyspieszona 515. Powinna więc
                            wówczas kursować częściej. Ze zwiększaniem częstotliwości linii 195 można sobie
                            dać spokój. Za wycofane 524 proponuję uruchomić dodatkową linię tramwajową 45
                            (oprócz 138, po to by mieszkańcy Puławskiej nie stracili połączenia z
                            Żoliborzem ) na trasie: AWF - Marymoncka - Słowackiego - Pl. Wilsona -
                            Mickiewicza - Andersa - Pl. Bankowy - Marszałkowska - Puławska - METRO
                            WILANOWSKA. Wtedy byłbym się w stanie zgodzić z tym, że idea wycofania
                            z Żoliborza "520" i "524" jest słuszna.
                            • sibeliuss Re: 356!!! 18.03.07, 01:44
                              356 jest puste, zatem 114 też będzie, chyba że chcecie zmusić ludzi do jazdy
                              linią zwykłą? To już szybciej będzie jechać od razu z Bródna 1 lub 2.
                              • bloomstern Re: 356!!! 18.03.07, 09:40
                                Myślę że jednak 114 nie byłoby puste, jezdziłoby często i ludzie by to
                                docenili, pozatym nie byłoby ani 356 ani 524
                                • sibeliuss Re: 356!!! 18.03.07, 16:16
                                  bloomstern napisał:

                                  > po zatym nie byłoby ani 356 ani 524

                                  Czyli jednak przymuszenie.
                              • Gość: Pasażer Re: 356!!! IP: *.aster.pl 18.03.07, 13:34
                                A czemu się tak upierać przy "114"?
                                • sibeliuss Re: 356!!! 18.03.07, 16:17
                                  Numerek jest obojętny, mi chodzi o formę linii.
                    • sibeliuss Re: 356!!! 18.03.07, 01:42
                      Przywrócić 121 normalny rozkład.
    • Gość: Pasażer Re: 356!!! IP: *.aster.pl 17.03.07, 21:13
      A może przywrócić dawne "413"? Tylko zamiast do krańca Bielańska możnaby
      skierować je na trasę: BRÓDNO-PODGRODZIE - trasą linii 524 - Pl. Wilsona -
      Krasińskiego - Powązkowska - gen. Maczka - Rudnickiego - Kochanowskiego -
      Conrada - Wólczyńska - Wóycickiego - CM. PÓŁNOCNY /BRAMA GŁÓWNA/. Połączy
      trzy największe warszawskie nekropolie.
      • Gość: wera Re: 356!!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.03.07, 21:29
        Gość portalu: Pasażer napisał(a):

        > A może przywrócić dawne "413"? Tylko zamiast do krańca Bielańska możnaby
        > skierować je na trasę: BRÓDNO-PODGRODZIE - trasą linii 524 - Pl. Wilsona -
        > Krasińskiego - Powązkowska - gen. Maczka - Rudnickiego - Kochanowskiego -
        > Conrada - Wólczyńska - Wóycickiego - CM. PÓŁNOCNY /BRAMA GŁÓWNA/. Połączy
        > trzy największe warszawskie nekropolie.


        No ciekawa koncepcja, ale 413 musiałby jezdzić często i być całodzienne.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka