Gość: niemiec IP: *.net.euron.pl 03.03.05, 13:57 ile biora studenci germanistyki za tłumaczenia ustne i pisemne? Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
Gość: an :) IP: 80.51.236.* 03.03.05, 15:26 witam ja biorę 15zł za 1800 znaków, licząc ze spacjami, jest to bardzo tanio, jednak keruję się dwoma powodami: 1. nie mam jeszcze żadnych uprawnień do tłumaczeń, jestem tylko studentką drugiego roku 2. jestem w kiepskiej sytuacji finansowej i potrzebuję pieniążków, a jak wiesz mała cena przyciąga więcej klientów. pozdrawiam Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Alma Re: :) IP: *.dip.t-dialin.net 03.03.05, 17:17 Wspolczuje Ci Twojej ciezkiej sytuacji finansowej, ale "pieniazkow" potrzebuje kazdy, a ta Twoja (wrecz smieszna, nawet na polskie realia) cena, psuje wszystkie inne ceny. Jestes jak taka babuszka, ktora u siebie w ogrodku nazbiera truskawek, pojdzie je na targ za grosze sprzedac, bo podobnie jak Ty "potrzebuje pieniazkow" i juz cena truskawek na calym targu leci na leb na szyje... bo wszyscy u babci widzieli tanie i nie chca u innych kupowac DWA RAZY! drozszych. Ale tak szczerze, chce Ci sie naprawde siedziec na 1800 znakami za marne 15 zlotych? Nie lepiej korepetycje dawac i w 45 minut w najgorszym razie 20 zl dostac? Odpowiedz Link Zgłoś