Dodaj do ulubionych

nie polecam

19.05.06, 12:56
niestety, muszę to zrobić - wczoraj kobieta przyjęła tłumaczenie, miała tekst
przed transakcją, wiec wiedziała co to jest. Dzwoniłam jeszcze do niej i
mówiłam =, że bardzo mi na tym zależy i czy się nie wycofa - oczywiscie nie,
miało wszystko być ok.
Dzisiaj zobaczyłam na koncie zwrot pieniędzy z adnotacja - "przepraszam".
Kilkanaście prób dodzwonienia się i nagranie na pocztę głosową - niestety nie
mogę przyjąć zamówienia, jest za bardzo skomplikowane, a mi wypadl wyjazd w
niedzielę ..."
No przepraszam ludzie, nie bądźmy dziećmi.Jestem studentką, młodą osobą i już
wiem, że przyjęte zobowiązanie trzeba wykonac.

No po prostu brak słów.

www.allegro.pl/item103840809_angielski_niemiecki_tlumaczenia_magister_.html
Obserwuj wątek
    • Gość: mild Rzeczywiście brak słów!!! Za tłumaczenie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.05.06, 15:25
      1strony z języka obcego na polski - 9zł!!!!!!! Nawet nie próbuję sobie
      wyobrazić takiego tłumaczenia.
      • Gość: KasiaKasia Re: Rzeczywiście brak słów!!! Za tłumaczenie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.05.06, 16:41
        Tragedia! Za 9 zł to mogą tłumaczyć studenci pierwszego roku albo licealiści, a
        nie mgr filologii, no chyba, że jest tak beznadziejny, że cena odzwierciedla
        jakość tłumaczenia... ;-)
        • annajustyna Sluchajcie, bo nie rozumiem? 19.05.06, 16:45
          To na allegro mozna oglaszac takie uslugi???
          • studentka123 Re: Sluchajcie, bo nie rozumiem? 19.05.06, 17:21
            mozna oglaszac i dosc sporo ludzi to robi, ale mi nie chodzi o cenę (na prawdę
            za moje zlecenie była spora), ale za przyzwoitość. Kurczę, jeżeli cos
            obiecałam, to powinnam to zrobić.
            • Gość: jecki ganz schön altmodisch bist Du... :-)) IP: *.pools.arcor-ip.net 19.05.06, 18:33
              j.
        • agentka00007 Re: Rzeczywiście brak słów!!! Za tłumaczenie 19.05.06, 19:28