Dodaj do ulubionych

parę zwrotów

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.10.06, 21:42
niezapowiedziane kartkówki -
dostać nagannę - einen Tadel fuer schlechtes Benehmen bekommen ?!?
wypij herbatę do końca -

posmaruj mi chleb masłem - streiche mir das Brot mit der Butter?!?
z góry dziękuję :)
Obserwuj wątek
    • papperlapapp Re: parę zwrotów 18.10.06, 21:55
      eine Kontrolle, die nicht angesagt wurde
      einen Tadel bekommen oder getadelt werden
      trink den Tee auf!
      Beschmiere das Brot mit Butter!
      • Gość: jecki ja! ja! ja! beschmiere mich mit Butter !!! :-) IP: *.pools.arcor-ip.net 18.10.06, 22:16
        j.
        • papperlapapp Re: ja! ja! ja! beschmiere mich mit Butter !!! :- 18.10.06, 22:20
          be|schmie|ren <sw.V.; hat>: 1. etw. auf etw. schmieren, streichen; bestreichen
          (1): das Brot mit Butter b.
          © Duden - Deutsches Universalwörterbuch 2001
          • Gość: jecki ich glaub's Dir ja, dass Du Bücher liest IP: *.pools.arcor-ip.net 18.10.06, 22:24
            (das tut gigulka womöglich auch); und dennoch scheinen Deine Ohren für den Blues
            taub zu sein... leider.

j.
            • papperlapapp Re: ich glaub's Dir ja, dass Du Bücher liest 18.10.06, 22:36
              Na ja, kein Bock mit dir weiter zu diskutieren ;-)
              • Gość: jecki Auch das glaube ich gern. IP: *.pools.arcor-ip.net 18.10.06, 22:39
                j.
            • Gość: julka Re: ich glaub's Dir ja, dass Du Bücher liest IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.10.06, 22:38
              dzięki , ale może jest jeszcze jakieś inne określenie na kartkówkę, mały
              sprawdzien - cos mi się kojarzy , że znałam inne słowo na to ALE nie mogę sobie
              przypomnieć:)
              i z tym chlebem - to jak właściwie prawidłowo potocznie się używa?!? Pozdrawiam
              • tiggerific Re: ich glaub's Dir ja, dass Du Bücher liest 18.10.06, 22:53
                unangesagte Tests, Kurztests
                ?
        • Gość: wsiowa baba Re: ja! ja! ja! beschmiere mich mit Butter !!! :- IP: *.codetel.net.do 18.10.06, 22:40
          jecki! Dla ciebie to jam nawet olej rzepakowy z kredensu wyjela. Buter sie
          skonczyl na Wielkanoc, nastepny uklepie dopiero na Wigilie.
          • Gość: jecki dzieki babo; zwruszon zem do lez ! :-) IP: *.pools.arcor-ip.net 18.10.06, 22:44
            ... suponuje, kimzes jest...

j.
            • Gość: wsiowa baba Re: dzieki babo; zwruszon zem do lez ! :-) IP: *.codetel.net.do 18.10.06, 22:46
              ty mi tu nie suponuj tylko lap flaszke i lej!! ;-)
            • papperlapapp Re: dzieki babo; zwruszon zem do lez ! :-) 18.10.06, 22:47
              Mann, geh schließlich pennen und hör mal auf mit deinen [fraglichen]
              sprachkenntnissen anzugeben
              • Gość: jecki verpiss dich, ale wartko, IP: *.pools.arcor-ip.net 18.10.06, 22:50
                wzdy tyle wazysz, ile twoj nick...

j.
                • papperlapapp Re: verpiss dich, ale wartko, 18.10.06, 22:54
Inne wątki na temat:

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka