Dodaj do ulubionych

ocena za coś

26.11.06, 13:27
jak powiedziec ze za wypracowania z historii dostaje zawsze dobre oceny.
chodzi mi o to "za"
Obserwuj wątek
    • annajustyna Re: ocena za coś 26.11.06, 14:18
      immer mit der Note gut beurtelt werden albo po prostu für die Aufsätze immer
      gute Noten bekommen
      • annajustyna Re: ocena za coś 26.11.06, 14:19
        immer gut beurteilt werden - dobre oceny to takze bdb:)))).
    • papperlapapp Re: ocena za coś 26.11.06, 14:24
      auf bzw. für

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się


Nakarm Pajacyka