Dodaj do ulubionych

Do emigrantek spoza Europy

06.11.22, 08:37
Czy kupujecie online w Polsce?
Czy jest bezproblemowo z dostawa do waszego kraju?
przed covidem dosc czesto robilam zakupy w niemieckich wydawnictwach i nie bylo z tym problemu, ale teraz probuje kupic jakies rzeczy w Polsce (np. suszone grzyby) i na wiekszosci stron nie ma opcji wysylania poza Europe. Moze zle szukam.

Czy jedyna opcja to zakup i wysylka do kogos w PL? Nie chce zawracac ludzion glowy. Wolalabym by zakup zostal wyslany od razu do mnie.
Obserwuj wątek
    • princesswhitewolf Re: Do emigrantek spoza Europy 06.11.22, 09:09
      Sama chciałabym sie dowiedziec ktora polska apteka wysyla do UK ( mowie o OTC lekach)
      • chicarica Re: Do emigrantek spoza Europy 06.11.22, 09:13
        Żadna. Tylko kosmetyki. Nie ma możliwości sprzedaży leków za granicę, nawet OTC. Poza tym niektóre leki w jednym kraju są bez a w innym na receptę, więc jak to sobie wyobrażasz?
        • princesswhitewolf Re: Do emigrantek spoza Europy 06.11.22, 12:05
          Chicarica co ma OTC do lekow na recepte? Rozumiesz o czym mowisz w ogole? Nie masz pojecia o temacie a sie wypowiadasz

          W UK jest pare polskich aptek z polskimi OTC lekami

          A i polskie apteki wysylaja wewnatrz UE wszystko OTC jak najbardziej o do Brexitu i do UK. Po Brexicie wiele firm nie tylko aptek ale i nawet z ubraniami nie wypelnilo form itd i nie wysylaja.

          A pomijajac OTC to papierowe recepty mozna realizowac w dowolnym kraju UE.
          • taniarada Re: Do emigrantek spoza Europy 06.11.22, 12:11
            Podałem Ci też zamawiałem do Niemiec .Fakt ludzie zabierają głos we wszystkim .Miłej niedzieli Princessa .
            • princesswhitewolf Re: Do emigrantek spoza Europy 06.11.22, 12:13
              Super rewelacja. Babcia sie ucieszy.
          • taje Re: Do emigrantek spoza Europy 06.11.22, 16:46
            >A i polskie apteki wysylaja wewnatrz UE wszystko OTC jak najbardziej o

            Ostatnio i to się zmienia. Apteka, w której dużo zamawiałam jeszcze rok temu teraz już nie wysyła do UE poza Polskę.
        • taniarada Re: Do emigrantek spoza Europy 06.11.22, 12:10
          www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.aptekazdrowie-24.pl/strony/zagranica.html&ved=2ahUKEwiJ3Kz9tJn7AhWBCBAIHUf7DbQQFnoECA8QAQ&usg=AOvVaw27PrONL3kDKTstaWtz-kjw
          • taje Re: Do emigrantek spoza Europy 06.11.22, 16:49
            O, dzięki. Właśnie szukałam nowej apteki, która wysyła poza Polskę.
    • princesswhitewolf Re: Do emigrantek spoza Europy 06.11.22, 09:15
      Empik wysyla na pewno jesli chodzi o ksiazki. Z zywnoscia bedzie trudniej zapewne
      • taniarada Re: Do emigrantek spoza Europy 06.11.22, 12:15
        Słyszałem kiedys o polskim koszyku Dalej to wysyła nie wiem . www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://polskikoszyk.pl/&ved=2ahUKEwicuJiwtpn7AhUFxYsKHUryC7QQFnoECBgQAQ&usg=AOvVaw03vff8mcSH6pnchxc-wbxY
    • mysiulek08 Re: Do emigrantek spoza Europy 06.11.22, 13:23
      Senin, Ty chyba Australii mieszkasz? to niestety masz 'przechlapane' Australia nadal albo nie przyjmuje przesylek albo przyjmuje w ograniczonym zakresie (np z PL tylko listy) a i to bywa problematyczne (bywa, ze przesylka i tak nie zostaje Australii oprzyjeta, bo covid)
      tzn pisze o poczcie, z kurierami typu DHL czy Fedex jest troche inaczej ale sama wiesz jakie to sa koszty a i tak moga odmowic przyjecia wysylki do Australii

      jesli w innym kraju, to tez moze byc podobnie, np do mnie poczta polska zaczela wysylac paczki priorytetowe (tylko z nazwy i oplaty przy kasie, czas dostarczenia jest dluzszy niz ekonomicznej orzed pandemia) w marcu tego roku, Japonia (poczta) dopiero w tym miesiacu i tylko EMS, USPS tez mialo dlugo przerwe, Royal Mail podobnie, do dzisiaj np nie da sie kupic okularow w HongKongu i dobrze, ze Dragon herbate z Chin wysyla

      ogolnie jest nadal chaos i 'wdupiemanie'

      ksiazki probuj na bookdepository, choc polskie wydania sa dosc drogie, a grzyby moge Ci wyslac 😊
    • volta2 Re: Do emigrantek spoza Europy 06.11.22, 16:19
      nie, nigdy nie kupuję online, bo do mnie nic by nie dotarło, za to mój mąż ochoczo w okresach, kiedy ja do niego lecę, lub kiedy on tu do mnie przylatuje. czyli bagaż rejestrowany.

      kiedyś zwykłe paczki nadawałam czy ja czy mama pocztą polską, ale ponoć ostatnio granicę zamknęli na paczki również i tylko transport lotniczy wchodzi w grę. do kiedy to zamknięcie - nie wiadomo.
    • szara.myszka.555 Re: Do emigrantek spoza Europy 06.11.22, 16:30
      Jeśli chodzi o żywność, to mam pro-tip:
      Zadzwoń do najbliższego "polskiego sklepu" i poproś ich o sprowadzenie tego, czego chcesz. Dla nich to jest dużo prostsze - i tak importują sporo towaru z Polski do swojego sklepu.
      • mysiulek08 Re: Do emigrantek spoza Europy 06.11.22, 16:42
        tylko jak Senin jest w Australii (tak mi sie kojarzy) to z polskim sklepem moze byc cienko tongue_out
        • volta2 Re: Do emigrantek spoza Europy 06.11.22, 16:46
          chyba nie aż tak wielki, właśnie dziś dostałam focie, jak towarzystwo raczy się tyskim.
          • mysiulek08 Re: Do emigrantek spoza Europy 06.11.22, 16:53
            tyskie moze byc normalnie w markecie do kupienia, tym bardziej, ze wlasciel jest 'swiatow'
            u mnie tez bywaja polskie towary (czekoladki, krowki, wafle ryzowe, karma dla kotow itp)
        • senin1 Re: Do emigrantek spoza Europy 06.11.22, 17:29
          No wlasnie, u mnie na polnocy cienko jest z polskimi sklepami (czytaj: nie ma wcale). Sa jedne 'delicatessen', ale glownie takie "miedzynarodowe".
          W supermarketach sa jakies tam polskie produkty, ale niewiele. A suszone grzyby to naprawde majatek kosztuja. Jak na razie rodzina mi na swieta dosyla, ale jak chcialabym cos wiecej to wolalabym im glowy nie zawracac.
          I dzieki, mysiulek, za te mila propozycje, moze kiedys skorzystam, jak bede miala noz na gardle. Na razie jakos przede.

          no coz bede musiala chyba poczekac na te wymarzone kabanosy i pare innych rzeczy, bo wkrotce rodzina mnie znowu odwiedzi, to pewnie przytaszcza conieco. Zamowienie zloze.
          • mysiulek08 Re: Do emigrantek spoza Europy 06.11.22, 17:47
            jak moze przytaszczyc to i tak dobrze, u mnie konfiskuja na lotnisku sad
            mamuska kontrabande kabansowa w listach robila tongue_out
            • bi_scotti Re: Do emigrantek spoza Europy 06.11.22, 19:35
              Byl kiedys taki beagle na lotnisku w Toronto, ktory wywachiwal najlepiej nawet ukryte/zapakowane ... oscypki big_grin To byl przelom lat 80/90tych - piesek byl amazing smile Cheers.
    • bi_scotti Re: Do emigrantek spoza Europy 06.11.22, 17:52
      taniaksiazka.pl - amazing! Po smierci Merlina czas jakis szukalam opcji kupowania ksiazek online & taniaksiazka to jest to - dostawy no problem!
      nadwyraz.com - czasem sie przydaje smile
      Jedzenie & cosmetics - polskie sklepy (local) zaspokajaja wszystkie moje potrzeby, wrecz w nadmiarze ale ja generalnie kupuje malo jedzenia & malo cosmetics big_grin
      Cheers.
    • magia Re: Do emigrantek spoza Europy 06.11.22, 18:46
      nie wiem czy byla juz taka odpowed, ale allegro wysyła za granicę.
      Wyszukaj sobie grzyby w kategorii supermarket i w filtrach ustaw Wysylka za granice. Bardzo duzo wyskakuje.
      • mysiulek08 Re: Do emigrantek spoza Europy 06.11.22, 18:52
        Do emigrantek spoza Europy wyraznie pisze w tytule watku, a jesli juz ktos wysyla z allegro to jest to europa
        • magia Re: Do emigrantek spoza Europy 07.11.22, 18:50
          hmm, mysle, ze można spróbować dogadac sie ze sprzedającym na allegro. Sama tak robilam
          Dogadywalam temat telefonicznie qlbo w wiadomości prywatnej, kupowałam wybierając odbior osobisty, a przelewem robilam platnosc za przesyłkę za granice, po wcześniejszym ustaleniu ceny tejże.

          Do Australii na pewno wysyla olini.pl ale tam glownie oleje naturalne, grzybow niet.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka