wie_szpa 29.06.07, 10:21 Kupujecie jakieś pakiety ubezpieczeniowe, czy ten który sprzedaje Buro Podróży z wycieczką jest wystarczające? Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
sharmdiver Re: dodatkowe ubezpieczenie- wykupujecie? 29.06.07, 10:31 Oczywiście - na nurkowanie w daneurope.org/eng/english_.htm + w tym samym pakiecie za grosze ubezpieczenie turystyczne (travel assist) całej najbliższej rodziny (20 euro /osoba/rok) Odpowiedz Link Zgłoś
iberia.pl Re: dodatkowe ubezpieczenie- wykupujecie?ZAWSZE 29.06.07, 10:39 kupuje, poniewaz to z biura ma tylko podstawowy wariant a mnie zalezy zeby miec odpowiednio ubepieczony bagaz na ten przyklad. Odpowiedz Link Zgłoś
wie_szpa Re: dodatkowe ubezpieczenie- wykupujecie?ZAWSZE 29.06.07, 10:42 jestem laikiem, dlatego dzięki wielkie za posty. czyli warto ubezpieczyć według was m.in. bagaż, NW, i sprawy związane ze sportami wodnymi. Odpowiedz Link Zgłoś
martyna1985 Re: dodatkowe ubezpieczenie- wykupujecie?ZAWSZE 29.06.07, 12:53 Ja wykupuję, bo jestem w ciąży i chcę być bardziej zabezpieczona. Koszt na 2 tygodnie to ok 80 zl. a ubezpieczenie opiewa na jakies 20.000 euro Odpowiedz Link Zgłoś
dianamirek Re: dodatkowe ubezpieczenie- wykupujecie?ZAWSZE 29.06.07, 13:00 Napewno warto wykupic dodatkowe ubezpieczenie dla osob nurkujacych oraz osobom z przewleklymi chorobami np. cukrzyca itp Pozdrawiam Diana Odpowiedz Link Zgłoś
ameboda Re: dodatkowe ubezpieczenie- wykupujecie?ZAWSZE 29.06.07, 13:05 ...Firma Alfa Star ma takie ubezpieczenie , że przy wizycie lekarskiej trzeba zapłacic 100 euro - resztę "niby " pokrywa firma ubezpieczeniowa. Tak więc trzeba pytać w biurach , żeby się nie okazało , że ubezpieczenie jest ale fikcyjne.... Odpowiedz Link Zgłoś