07.02.09, 22:25
Jesteś? co u Ciebie?
:-)
czekolada
Obserwuj wątek
      • nienill Re: Euforyk 08.02.09, 12:09
        suchyxxx10 napisał:

        > Stawiam mu piwo jeśli popełnił samobója
        najpierw przeczytalam drugi wpis i sie wahalam czys to Ty
        ale jednak stopien popierdolenia pasuje
        • suchyxxx10 Re: Euforyk 08.02.09, 12:59
          nienill napisała:

          > suchyxxx10 napisał:
          >
          > > Stawiam mu piwo jeśli popełnił samobója
          > najpierw przeczytalam drugi wpis i sie wahalam czys to Ty
          > ale jednak stopien popierdolenia pasuje

          Ale jestem szczęśliwy a ty co? możesz tylko z zazdrości próbować dosięgnąć Suchotkowi i łykać dalej te narkotyki
          • suchyxxx10 Re: Euforyk 08.02.09, 13:04
            leki ssri powodują z czasem natręctwa,agresję,obsesje,większy lęk,pogorszenie stanu(nawracające depresje),skutki uboczne i wiele innych-ostatnio mówi się dużo o efekcie odbicia który to występuje jak się bierze dłużej leki ssri niż kilka miesięcy który polega na tym że leki zaczynają paradoxalnie szkodzić.Narazie jest cicho o tym ale powoli zaczynają się pewne głosy wybijać.Leki te zmieniają psychikę i świadomość-jak nie wierzycie zobaczcie sami odstawiając te leki powoli.po 14 dniach zaczyna wracać dawna psychika,świadomość,własne ja co świadczy o tym że leki te działanie mają podobne do narkotyków.Narazie trudno znaleźć wiele przypadków ale osobiście znam 2 przypadki które po odstawieniu ssri odzyskały radość życia i stały się zdrowe
            • suchyxxx10 Re: Euforyk 08.02.09, 13:10
              moja teza może być nie tylko potwierdzona przypadkami ludzi ale także tym że leki ssri powodują silne wachania się poziomu serotoniny
              co powoduje liczne zaburzenia-oczywiście nie od razu tylko po dłuższym czasie brania.Co za dużo to niezdrowo.Rzućcie powoli te leki w momencie nawrotu depresji-nie poczujecie wtedy że je odstawiacie a stan wasz się poprawi sam po jakiś 10-14 dniach zauważalnie.co jeszcze? odstawiajcie powoli ale w okresie 10 dni zmniejszając dawkę do 0 bo jak za wolno się odstawia to objawy odstawienne są dużo większe niż przy średnio szybkim odstawianiu
          • nienill Re: Euforyk 08.02.09, 13:52

            > Ale jestem szczęśliwy a ty co?

            moze moim przeznaczeniem jest bycie szczesliwa od czasu do czasu,
            a Twoim oszukiwanie sie caly czas

            i co?
            i nic
            skoro tylko takie opcje sa dostepne, to mi to pasuje

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka