Dodaj do ulubionych

Mercedes a 140

27.09.15, 21:10
Witam. Jestem młodym kierowcą mam problem, mam mercedesa a 140 [99'] i od jakiegoś czasu pojawiły się piski, w momencie kiedy lekko wciskam pedał hamulca piski ustają i druga sprawa- dzisiaj przy hamowaniu przy przejeździe kolejowym poczułem jakby pedał hamulca lekko wpadł, hamowanie było inne niż zwykle, dalsza podróż była bardzo wolna (ok.30 km/h) z tego względu, że bałem się jechać szybciej gdyż pedał hamulca zrobił się miękki , czy to oznacza ,że zapowietrzył się układ hamulcowy, czy coś z klockami hamulcowymi, czy to jakaś poważniejsza usterka? Wiem, że teoretycznie ciężko jest cokolwiek wyjaśnić i wytłumaczyć ale proszę chociaż o jakąkolwiek podpowiedź, z góry dziękuję!!!
Obserwuj wątek
    • wicehrabia.julian Re: Mercedes a 140 27.09.15, 21:20
      koalla12344 napisał(a):

> Witam. Jestem młodym kierowcą mam problem, mam mercedesa a 140 [99'] i od jakie
      > goś czasu pojawiły się piski, w momencie kiedy lekko wciskam pedał hamulca pisk
      > i ustają i druga sprawa- dzisiaj przy hamowaniu przy przejeździe kolejowym pocz
      > ułem jakby pedał hamulca lekko wpadł, hamowanie było inne niż zwykle, dalsza po
      > dróż była bardzo wolna (ok.30 km/h) z tego względu, że bałem się jechać szybcie
      > j gdyż pedał hamulca zrobił się miękki , czy to oznacza ,że zapowietrzył się uk
      > ład hamulcowy, czy coś z klockami hamulcowymi, czy to jakaś poważniejsza usterk
      > a? Wiem, że teoretycznie ciężko jest cokolwiek wyjaśnić i wytłumaczyć ale prosz
      > ę chociaż o jakąkolwiek podpowiedź, z góry dziękuję!!!

piski to klocki do zmiany, ew lekko przekrzywione tarcze, co do wpadnięcia pedału to leć do mechanika, szkoda żebyś się zabił skoro jesteś młody
    • qqbek Re: Mercedes a 140 27.09.15, 23:44
      koalla12344 napisał(a):

> Witam. Jestem młodym kierowcą mam problem, mam mercedesa a 140 [99']
      Współczuję.
      Szczerze.