Dodaj do ulubionych

Dj Max (Sabri) Palm Inn

21.07.08, 20:14
Czy ktoś coś wie na jego temat?
Obserwuj wątek
    • zaja2000 Re: Dj Max (Sabri) Palm Inn 18.09.08, 00:31
      zwykły podrywacz, pewnie puścił polską muzykę i powiedział że to specjalnie dla
      Ciebie? bzzzykał się z moja koleżanką i do mnie też się przystawiał, udawał
      strasznie wstydliwego a tak na prawdę niezłe z niego ziółko. Co turnus ma inną
      laskę, szkoda Twojego czasu.
        • zaja2000 Re: Dj Max (Sabri) Palm Inn 25.09.08, 22:54
          nie bądź naiwna, tak jak pisałam na pewno co turnus ma inna laskę.
          nie mnie nie bzykał, ja znalazłam sobie innego fajnego faceta.
          Max robi wrażenie spokojnego gościa (nie mój typ) ale jak nikt nie widzi to
          podobno jest już lepiej
          • babri Re: Dj Max (Sabri) Palm Inn 27.09.08, 09:43
            W takim razie musze mu pokazać gdzie jego miejsce:/i zakończyć tą
            farse bynajniem z jego strony i odeslać mu pierścionek który mi dał,
            tylko musze mieć jakiś dowód!powiesz mi imie tej dziewczyny i skąd
            jest?
              • babri Re: Dj Max (Sabri) Palm Inn 26.10.08, 01:28
                Cześć, a co możesz mi powiedzieć o waszych spotkaniach i o Nim?
                Kontaktujecie sie teraz?masz jakieś zdjęcia?Troche trudno mi w to
                uwierzyć nie wygląda na męską...zreszta znamy sie już od dłuzszego
                czasu i to nie jest tylko przelotna znajomość.Bynajmniej ja tak to
                traktowałam.Myślałam, ze dla niego też coś to znaczy, zreszta cały
                czas mnie o tym zapewnia.Nie chce wyjść na naiwną i głupią pinde
                chociaz z tego co mówisz to juz wyszłam:/możesz mi dać jakiś dowód,
                cokolwiek.
          • sas-a5 Re: Dj Max (Sabri) Palm Inn 25.10.08, 10:08
            Nio mam jakies fotki nio ale wiesz chyba mamy te same wkońcu razem
            na wakacjach byłysmy ;) hehe z tej strony wiesz kto Ż....... nie
            zdrazdaj mojego imienia i reszty wiesz o co kaman ;)
                  • babri Re: Dj Max (Sabri) Palm Inn 26.10.08, 11:55
                    wszystko:)jak to się zaczeło, gdzie sie spotykaliście, co mówił, czy
                    teraz tez sie kontaktujecie, wszystko!Masz zdjęcia? wyslesz mi ja Ci
                    si e odwdziecze tym samym.To moja poczta natalianani@wp.pl
                    • sas-a5 Re: Dj Max (Sabri) Palm Inn 26.10.08, 21:45
                      Więc... poznałam go na dyskotece tam w tym hotelu bo tam grał...
                      widziałam go nie raz jak grywał tam na basenie ale wiesz co ja bede
                      podchodzic jak jeszczeu mnie z językiem angielkim to tak troszke
                      krucho;)
                      trzeciego dnia jak tam podbiłam zkoelżanka zają2000 na dyskoteke to
                      przed koncem jego grania podszedł do mnie zebym poczekała na
                      niego..wiec ja ucieszona zreszta sama wiesz dlaczego;) ciacho niezłe
                      jest z niego zaczekałam. I tej nocy coś sie gdzieś tam całowalismy i
                      tyle. w ciagu dnia nie gadalismy (zreszta ptrawie wogóle nie
                      gadalismy bo wiesz angielski u mnie nie bardzo chyba ze na
                      migi ;) ) . wsumei jedynie czasem sie uśmiechnał do mnei w ciagu
                      dnia to wszytsko. Zawsze usatwiałam sie z nim po dyskotece wogóle
                      gadał jakies smuty typu dla ciebie puszczałem te polskie piosenki i
                      wogóle że jestem zajebista chyba pomyslał ze na to poleciałam ale
                      gdyby tak nie wygladał to by mnie ta bajerka nie "wziął".Nie
                      utrzymuje z nim kontaktu odrazu wiedziałam ze tak będzie zreszta
                      napewno ma całyc zas jakies kolejne laski ;) Co do fotek to musze
                      znaleźć jakies Ty chcesz jego fotki oczywiście tak???
                      • babri Re: Dj Max (Sabri) Palm Inn 27.10.08, 00:32
                        Tak jego zdjęcia:)Pierwszy raz jak sie poznaliśmy nic nie było
                        miedzy nami, rozmawialiśmy, wygłupialismy się, chodziliśmy na plaże,
                        tyle,To było pod koniec maja pojechałyśmy z koleżankami na wakacje:)
                        prawde mówiąc to pod koniec naszego wyjazdu to dopiero zaczeliśmy
                        gadać ze sobą bo wczesniej to tylkko takie uśmiechy nic nie
                        znaczace.Drugi raz gdy byłam tam to sprawy nabrały całkiem inny
                        obrót.Przez cały czas gdy wróciłam do Polski on dzwonił pisał,
                        codziennie:)wiec zdecydowałam się tam pojechać, zreszta nie żałuje
                        niczego. Więc pojechałam i było cudownie nie chodzi mi tu o sex,
                        mówie ogólnie, dużo rozmawialiśmy, mieszkał ze mna w pokoju razem
                        kładlismy sie spac wstawalismy rano, chodziliśmy na sniadania obiady
                        kolacje.Kazdy w palm Inn wiedział, że jesteśmy razem, zreszta nie
                        ukrywalismy tego, sam powiedział o nas swojemy szefowi bo nie
                        chciał, niec problemów.Zabierał mnie na skutery wodne, na spacery po
                        lazy, talńczylismy na dyskotece, czego nie mógł robić:)jednym
                        słoweim do rany przyłuż:)Dwa dni przed moim wyjazedm dam mi
                        pierścionek i powiedział, żebym nie zapomniła, że jetsem jego
                        dziewczyną i chciałby ze mna spędzić...wiesz o czym mówie:)Uwiezyłam
                        mu bo gdy przyjechałam to każdy z polskich turystów pytał się czy to
                        ja jestem jego dziewczyna bo cały czas Sabri im opowiedał o
                        mnie.Mówił, że przyjeżdza jego dziewczyna cytuje"aż mu się oczy ze
                        szczęscia świeciły"Myslałam, że to prawda ale okazuje się, że
                        niestety nie.Pytałam sie jego czy spał z jakąs inna kobieta ale
                        oczywiście zaprzeczył-Który by się przyznał.Zaciekawiło mnie to gdy
                        Twoja kolezanka powiedziała o piosence, ze puszczał dla Ciebie, dla
                        mnie też puszczał:)Zreszta nie zapomne tego co znim przeżyłam i nie
                        chce być głupia i naiwna turystką.Do tej pory nic nie słyszałm ja
                        jego temat az do teraz:(A kiedy tam byłaś?
                        • zaja2000 Re: Dj Max (Sabri) Palm Inn 27.10.08, 11:51
                          my byłyśmy w sierpniu i on też tam pracował na pewno jeszcze do końca miesiąca,
                          na wrzesień został tylko Will i Fedi. czyli kolejny raz Cie okłamał że go tam
                          nie było?? A mojej koleżance powiedział że nie ma dziewczyny, czyli znowu
                          kłamstwo. A kiedy byłaś drugi raz??
                        • lola-pl Re: Dj Max (Sabri) Palm Inn 27.10.08, 12:06
                          hej babri!!!!

                          Polskie piosenki specjalnie dla Ciebie hmmm-skąd ja to znam? Możesz mi wysłać
                          zdjęcie pierścionka bo nie wiem czy nie mam takiego samego ?
                          Nie wierz mu w to co on Ci mówi nie jesteś jego jedyną-ja na szczęście już
                          przejrzałam na oczy!Moja kumpela pojechała tam po mnie i też go miała w
                          dosłownym i dogłębnym tego słowa znaczeniu!!!Fajnie się było z nim zabawić i te
                          nasze upojne noce razem spędzone.Przejrzyj na oczy i nie wierz w jego
                          tłumaczenia bo każdej wciska ten sam kit!
                          • babri Re: Dj Max (Sabri) Palm Inn 27.10.08, 15:59
                            Ty tez go znasz i dostałaś pierścionek???opowiesz mi o waszej
                            znajomości?pierścionek ma dwa rzędy z białymi chyba cyrkoniami a na
                            środku dwa zielone?Masz taki sam??kontaktujesz sie z nim teraz tez?O
                            kurwa ale głupiam byłam!!!
                            • lola-pl Re: Dj Max (Sabri) Palm Inn 28.10.08, 14:00
                              Hej,

                              Ja byłam w sierpniu!Co mogę ci napisać o naszej znajomości wyglądała jak każda
                              opisana w tych postach.Słodkie oczka uśmiechy polskie piosenki.....Ja
                              traktowałam to tylko jako przelotną znajomość wiadomo że znajomość na taką
                              odległość nie miała by sensu!Dla mnie to była tylko zabawa ,nie utrzymujemy
                              kontaktu odkąd wróciłam.A co was łączyło chodzi mi o to czy ty traktowałaś to
                              poważnie i myślałaś ze coś z tego wyjdzie ?Myślę że lepiej będzie jak dasz sobie
                              z nim spokój i znajdziesz normalnego gościa wartego twojego uczucia nie tak jak
                              Max.A masz z nim teraz kontakt?Napisałaś mu o tym wszystkim czego się
                              dowiedziałaś i co on na to???
                              • babri Re: Dj Max (Sabri) Palm Inn 28.10.08, 15:44
                                Tak traktowałam to poważnie?Myślałam, że On też.Opisałam wczesniej
                                swoja historie. Cały czas mam z nim kontakt od maja do tej pory,
                                Chce, żebym przyjechała i została z nim.Był wcześniej w Polsce w
                                marcu tak jakby na wymianie studenckiej,coś takiego.Nawet myslałam o
                                tym żeby przyjechał na świeta.Powiedziałam mu o tym wszytkim ale on
                                twierdzi, że to nie prawda i żebym nie słuchała tych bzdur, mówił,
                                że z nikim nie spał i nie dawał nikomu więcej pierścionka i że tylko
                                mnie kocha i takie tam bzdety.Ja naprawde jadac tam pierwszy raz nie
                                przepuszczałam, że cos takiego koże mi się przydazyć, zreszta
                                wyjeżdzjac w maju nie sadziłam, że będzie dzwonił pisał i bedzie
                                chciał żebym znowu przyjechała.A apropo ty tez masz taki sam
                                pierścionek?
                                • sas-a5 Re: Dj Max (Sabri) Palm Inn 29.10.08, 00:46
                                  babri dostałam te fotki sa naprawde świetne dzieki :)
                                  Co do tego Maxa to powiem ci ze z jednej strony żałuje że Ci to
                                  powiedziałam bo wiesz dla niego pewnie nic to nie zanczyło bo
                                  kontakt mieliśmy tylko po dyskotekach takto nic .wiesz chodziło
                                  raczej tylko o łóżko... pociesze cie tym ze jak już odjeżdżał z
                                  tamtąd a ja tam jeszcze zostałam na 2 dni o się nie pozegnał ze mna
                                  tylko poprostu przeszedł obok mnie i tyle go widziałam... Ale z
                                  drugiej zas strony lepiej ze wiesz... To jest duza odległośc ale
                                  jeśli macie kontakt no niewiem. Tylko skad pewność, że znowu kogoś
                                  sobie tam nie znajdzie na jedna noc...Myśle ze byłby bardziej
                                  wporzadku jakby sie przyznał wtedy mogłabyś mu moze wybaczyc...
                                  Zastanów się...
                                    • babri Re: Dj Max (Sabri) Palm Inn 29.10.08, 16:21
                                      Ja się ciesze, że mi o tym powiedziałaś, owszem jest mi przykro i
                                      jestem cholernie na niego zła.Mam wyrzuty sumienia bo troche mu
                                      nagadałam.Kazdy zwiazek opiera sie na zaufaniu i nie ma znaczenia
                                      odległośc jaka dzieli dwoje ludzi.Na podtrzymywanie znajomości
                                      mieliśmy różne plany, mogłam ja do niego jeździc mógł on przyjechac
                                      do mnie chociaż to jest troche trudniejsze do zrealizowania ale
                                      jeśli dwoje ludzi coś czuje do siebie to wszystko jest mozliwe.Dziwi
                                      mnie to co piszesz żeym sie zastanowiła nad tym, Ty bys wybaczyła?
                                      Nie byłaś jedyną z którą spał?Dał jeszcze jakiejś pierścione.Nie
                                      wiem jak on to robił bo wszystkie trzy byłyście w sierpniu i z każda
                                      spał, ma tupet facet.Zreszta teraz dalej twierdzi, ze nie spał z
                                      żadna, wieć sama widzisz:(
                                      • sas-a5 Re: Dj Max (Sabri) Palm Inn 29.10.08, 22:12
                                        No z emną spał to fakt co do reszty to neiwiem czy to nie jakaś
                                        bujda ale ego niewiem... Ale skoro nie przyznał sie do tego ze spał
                                        z jedna chociaż laska to bez sensu... nie jestem w Twojej sytuacji
                                        wiec ciezko mi powiedzieć czy bym wybaczyła wsumie ejśli sie kogos
                                        mocno kocha to jest szansa na "wybaczenie" ale i tak nie bedzie już
                                        tak samo...
                                        • babri Re: Dj Max (Sabri) Palm Inn 30.10.08, 15:45
                                          Nie wiem czy tamto co pisze lola-pl to prawda nieodpisała mi jeszcze
                                          na moje pytania;/ a co do Sabriego to stara sie dzwoni, puszcza
                                          strzały, gdyby powiedział prawdę to... mogłabym sie nad tym
                                          zastanowić ale on idzie w zaparte, że nie spał z nikim.
                                          • sas-a5 Re: Dj Max (Sabri) Palm Inn 30.10.08, 16:03
                                            Skoro nie odpisuje to niewiadomo...
                                            A piszesz cos do niego? znaczy czy sie odzywasz czy milczysz? Ale z
                                            Niego Łoś mógłby sie przyznać... niewiem napieraj na Niego może
                                            wkońcu powie... jak zobaczy ze niewierzysz w to co mówi, ze z zadna
                                            nie spał to moze go oswieci że nie da sie ciebi przekonac i sie
                                            przyzna...
                                            • babri Re: Dj Max (Sabri) Palm Inn 30.10.08, 18:48
                                              Dzwonił w nocy to odebrała, gadał jakies smenty.Na sygnały mu nie
                                              odpuszczam ale jak mi dzisiaj napisał sms to nie wytrzymałam i
                                              odpisałm, ze gdyby powiedzaił prawde to mogłabym sie nad tym
                                              zastanowić ale on twierdzi, że to nie prawda:/szkoda mi go:(
                                              • zaja2000 Re: Dj Max (Sabri) Palm Inn 31.10.08, 00:13
                                                Dlaczego żaden facet nie potrafi się przyznać do błędu!!!! Znasz już naszą
                                                wersje która naprawdę jest prawdą, ale decyzja należy do Ciebie co z tym
                                                zrobisz. Zastanów się nawet 100 razy nim podejmiesz jakąkolwiek decyzję w jego
                                                sprawie.
                                                Z jednej strony jest go żal bo z tego co piszesz to się stara, ale z drugiej nie
                                                bo nie dość że zrobił co zrobił to teraz nie potrafi się do tego przyznać i
                                                kłamie. A czy kłamstwo jest dobrą podstawą do budowania znajomości - nie sądzę.
                        • sas-a5 Re: Dj Max (Sabri) Palm Inn 27.10.08, 16:30
                          To widze ze coś was łczyło , ale jesli by mu bardzo zależało to
                          powinien ci powiedzieć ze taki związek an tak duża odległośc nie ma
                          sensu zyjecie w 2 różnych światach...
                          tu masz mojego maila to wyslij fotke jakas a ja Ci odesle
                          Moniii5@interia.pl
    • 3_izzz Re: Dj Max (Sabri) Palm Inn 30.10.08, 15:57
      Dziewczyny musicie mi wysłać zdjęcie tego Dj'a bo jak ja byłam we
      wrześniu to jego już nie było ale za to mi się strasznie podobał ich
      szef (długie kręcone włosy) - macie jakieś jego zdjęcia? to jest mój
      adres: palminn@poczta.fm
      • babri Re: Dj Max (Sabri) Palm Inn 05.11.08, 17:11
        Cześć, niestety nic konkretnego Ci o nim nie mogę powiedzieć.Wiem,
        że dobrze tańczy z żadną kobietą go nigdy nie widziałam, chociaz
        słyszałam, że niby jakas z nim była ale to nic pewnego.Wiem tez, że
        dla animatorów byłm bardzo surowy.Wysłałam Ci zdjęcie, zobacz czy o
        tego Ci chodzi.
        • wiki1313 Re: Dj Max (Sabri) Palm Inn 06.11.08, 02:21
          a co do tego twojego... nie wim czy dobrze kojarze ale rozmawialam z kolega
          Freda. tez puszczal muzyke. i caly czas mówil ma że jego dziewczyna czy
          narzeczona jest polka. mysle że to on ale musialabyś dokladniej podac jak
          wyglada i wogóle. bylam tam dwa tygodnie i on jako jedyny z nich wszystkich
          wygladal na takiego który jest porzadny. nie widzialam go z żadną a... myśle ze
          mialam okazje poznac to towarzystwo troche bliżej
          • babri Re: Dj Max (Sabri) Palm Inn 06.11.08, 16:40
            Cześć:) ann2012 chodzi o szefa animatorów> Ty mówisz o synu szefa
            Palm Inn on jest w okularach, taki grubszy troszeczke.A jeśli chodzi
            o Sabriego (Dj Max-a) to on jest łysy i ma kolczyka w uchu, uczy
            strzelać z łuków:)z wyglądu nieśmiały ale bardzo przystojny:)) o tym
            samym mówimy?co Ci mówił?Kiedy byłas w Palm Inn?
              • babri Re: Dj Max (Sabri) Palm Inn 16.11.08, 21:47
                Hej:)jak miedzy nami??Trudno powiedzieć.Wczoraj mu powiedziałam, że
                daje mu jeszcze dwa dni na to, żeby powiedział prawdę:)bo ostatnio
                juz unika tematu nie chce rozmawiąc jak mówie, żeby powiedział
                prawdę, to jego "nie" nie jest juz takie stanowcze,zobaczymy:)Ale
                stara się naprwdę bardzo, jest kochany.Cały czas chce, zebyśmy
                zaczeli od nowa i żebym do niego przyjechała.Podsejrzew mnie, z
                kogoś mam bo nie odbieram od niego telefonów:))hehe lubie kiedy jest
                zazdrosny.
      • wiki1313 Re: Dj Max (Sabri) Palm Inn 06.11.08, 02:16
        hej. na temat szefa... teraz pytanie ktory to twoim zdaniem byl szef... bo ja
        wiem że byl nim taki w okularach imie troche pokretne wiec nie przytoczę. a ten
        z dlugimi wlosami... mówisz o FREDZIE... fajny...ale... nie zawracaj sobie nim
        glowy...

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka