09.09.10, 10:30
Muszę brać potas. Czy znacie może jakiś preparat potasu nie drażniący żolądka i jelit (bo mam z nimi kłopoty)? Dziękuję z góry za odpowiedź.
Obserwuj wątek
    • snajper55 Re: potas 09.09.10, 13:08
      zete napisał:

      > Muszę brać potas. Czy znacie może jakiś preparat potasu nie drażniący żolądka i
      > jelit (bo mam z nimi kłopoty)? Dziękuję z góry za odpowiedź.

      Zaraz zbiegną się akwizytorzy różnych specyfików i będą Cię zachęcać do ich kupna. Czy nie lepiej zapytać lekarza ?

      S.
      • zete Re: potas 09.09.10, 18:48
        Jeśli wskażą odpowiedni dla mnie preparat, będę zadowolona. Nieważne, kto poleca, byle było to dobre.
        • snajper55 Re: potas 09.09.10, 18:56
          zete napisał:

          > Jeśli wskażą odpowiedni dla mnie preparat, będę zadowolona. Nieważne, kto polec
          > a, byle było to dobre.

          Każdy akwizytor poleca ten preparat, którym handluje, potrzeby pytającego mając głęboko w... nosie. Uwagi innych też niewiele dają, gdyż jeśli coś nie zaszkodziło Goździkowej, to nie znaczy, że nie zaszkodzi Tobie. Dlatego odpowiedzi jakie się dostaje na forach należy traktować z bardzo dużym dystansem. Lekarz zna działanie leku, wie jakie mogą być jego skutki uboczne, dlatego jest jedynym miarodajnym źródłem informacji.

          S.
      • snajper55 Re: potas 10.09.10, 13:02
        wadera3 napisała:

        > Pij sok pomidorowy.

        Można też ziemniaki wrzucać na gorącą wodę albo, jeszcze lepiej, wrzucać na gorącą wodę ziemniaki w mundurkach.

        S.
        • mi.ka.n Re: potas 10.09.10, 14:22
          A dlaczego lekarz ktory stwierdził niedobór potasu nie zaaplikowal ci go.Wiekszosc tabletek potasowych jest do odrecznego kupnaa tylko nieliczne na recepte bo to zalezy od daweki zawartosci magnezu w nich.
            • minniemouse Re: potas 10.09.10, 23:06
              akurat potasu nie biore czesto a nawet rzadko wiec nie wiem ale w ogole wiem ze sa suplementy typu slow release, extended release czyli zwolnionego wydzielania
              zapytaj o takie, one zwykle sa lagodniejsze dla przewodu pokarmowego.
              wiem ze np zelazo, magnez takie jest.
              no i drozsze.

              ale racje ma ten kto slusznie zauwazyl ze jesli niedobory stwierdzil lekarz, to on powienien dobrac ci suplement.
              poatsu nie powinno sie ot tak brac bo z kolei latwo nim uszkodzic serce.

              polecam te interesujaca lekture:
              www.roik.pl/dr-n-med-zbigniew-martyka-zaburzenia-w-gospodarce-potasem-czii-%E2%80%93-wplyw-magnezu/
              Objawami hiperpotasemii (nadmiaru potasu we krwi) może być osłabienie, zaburzenia metaboliczne (kwasica) oraz najgroźniejsze – zaburzenia rytmu serca, mogące spowodować zatrzymanie krążenia.


              tak ze uwazaj.


              PaulinaSmietanska spieprzaj stad OD RAZU, spamerko.
              i inni spamerzy tez.

              Minnie
          • snajper55 Re: potas 12.09.10, 10:00
            wadera3 napisała:

            > I tu się mylisz, potas z pomidorów bardzo ładnie i "zdrowo" uzupełnia się w org
            > anizmie.

            A czy ja pisałem, że nie ? Potas z ziemniaków też.

            S.
      • elaryszard Re: potas 12.09.10, 09:26
        Moim zdaniem, jeśli lekarz nie zapisał Ci medykamentu zawierającego potas, to znaczy że wystarczy pić sok pomidorowy (najlepiej bez cukru) oraz stosować Aspargin. Leki zawierające duże dawki potasu, jak Kalipoz lub Kaldyum, są dostępne wyłącznie na receptę
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka