Dodaj do ulubionych

od pierwszech pomiarów

04.11.04, 09:18
ubyło mi 12 kg!!!!!!!
Obserwuj wątek
      • nikanik od... 04.11.04, 11:01
        96 dni temu ;-)) czyli, dla ułatwienia 1 sierpnia było mię 77 z kawałkiem kg,
        teraz jest równiutko 65 kg!!!!
        Mieszcze się już we wszystkie stare portki i kieckę!;-)))
      • nikanik Re: nie mam sie czym chwalic 04.11.04, 11:15
        mnie najwięcej ubyło chyba przez pierwsze 2 tygodnie. Ale właśnie przestałam
        się obżerać jak prosiak i pić piwo! Po odstawieniu piwa brzuch mi zmalał w
        ciągu kilku dni o 12 cm!!! Najpierw ruszałam się z przymusu. Potem zaczęło mi
        to sprawiać przyjemność. A teraz nawet zaczyman się przekonywać do brzuszków i
        innych dywanowców - zawsze twierdziłam że to nie dla mnie i nie lubię;-))
        • sabba ja tam lubie:) 04.11.04, 11:21
          dywanowce ale jakos tak nie moge sie zmusic do cwiczen w domu. Co prawda biegam
          i cwicze w klubie i ciagle chce zaczac chocby brzuchy w dimu ale jakos nie moge
          sobie czasu wygospodarowac.
          • nikanik Re: ja tam lubie:) 04.11.04, 11:26
            a ja zawzięłam się i codziennie w domu! miałam przerwę na urlopie - ale była
            inna aktywność i teraz przez 3 dni z "przyczyn obiektywnych". A tak to
            codziennie ;-) Aż mi mama powiedziała że jest ze mnie dumna bo już
            doprowadziłam do stanu wieloryba i teraz to ładniutko wyglądam ;-)) (to znaczy
            że było naprawde fatalnie a niee tylko moje widzimisię...)
            • sabba motywujesz mnie 04.11.04, 11:31
              kiedys musi byc ten pierwszy raz wiec sprobuje dzis zaczac. Ile robisz brzuszkow
              na raz? NIe so to te brzuszki klasyczne ze sklonem do stop tylko wyciagania
              samych plecow z ramionami pod glowa?
              • nikanik Re: motywujesz mnie 04.11.04, 11:37
                sama w szoku jestem ;-)!
                Robię po 3 serie po 10 powtórzeń. To są takie brzuszki nie klasyczne -
                dziewczyny opisywały je tu w którymś z wątków i wysłały mię na stronę
                www.fit.pl - tam są fajnie opisane ćwiczenia na brzuch, uda itp. Robię brzuchy
                po około 40 minutach orbitreka więc rozgrzana już jestem. Robię też
                izometryczne z ciężarkiem ale to z powodów inszych niż odchudzanie ;-) Ale na
                pewnoi się przyczynią do ładnej linii udka ;-)
                  • sabba ucieklo mi.. 04.11.04, 11:53
                    Mięśnie brzucha.

                    Skłony.
                    Połóż się na podłodze z rękoma za głową. Pamiętaj jednak, by nie ciągnąć głowy
                    rękoma, gdyż powoduje to nacisk na kręgosłup. Unieś górną część ciała tak,
                    jakbyś chciała klatką piersiową sięgnąć sufitu. Podbródek trzymaj uniesiony.
                    Samopoczucie kiepskie - 10 powtórzeń.
                    Samopoczucie w normie - 25 powtórzeń.
                    Samopoczucie super - 50 powtórzeń.

                    Podnoszenie skośne.
                    Połóż się na podłodze z kolanami skierowanymi w lewą stronę. Unieś górną część
                    ciała i utrzymaj się w tej pozycji przez 3 sekundy, a następnie powoli połóż
                    się. Po ukończeniu serii zmień stronę.
                    Samopoczucie kiepskie - 5 powtórzeń na każdą stronę.
                    Samopoczucie w normie - 15 powtórzeń na każdą stronę.
                    Samopoczucie super - 20 powtórzeń na każdą stronę.

                    Skłony z jedną nogą wyprostowaną.
                    Połóż się na ziemi z lewą nogą wyprostowaną i lekko uniesioną w górę. Unieś
                    górną część ciała (od klatki piersiowej) jak najwyżej, wytrzymaj chwilę i powoli
                    opuść.
                    Samopoczucie kiepskie - 5 powtórzeń.
                    Samopoczucie w normie - 15 powtórzeń.
                    Samopoczucie super - 20 powtórzeń.

                    Skłony zza głowy.
                    Połóż się na podłodze, trzymając w dłoniach pasek. Przenoś ręce od klatki
                    piersiowej za głowę, aż ramiona znajdą się pod kątem 30 stopni w stosunku do
                    podłogi. ręce trzymaj blisko głowy. Powoli wróć do poprzedniej pozycji.
                    Samopoczucie kiepskie - 5 powtórzeń.
                    Samopoczucie w normie - 15 powtórzeń.
                    Samopoczucie super - 20 powtórzeń.
                    • nikanik Re: ucieklo mi.. 04.11.04, 12:24
                      tak. tak to było tam opisane. jarobię taką kombinację:
                      1. ręce za głową, nogi ugięte i podciągam głowe (ale nie do kolan bo boli mnie
                      kręgosłup tylko tak unoszę (nie wiem ile stopni) ile dam radę i czuję że
                      brzucho sflaczałe zaczyna się napinać.
                      2. to samo tylko łokciem prawym na ukos do lewego kolana - unosi się głowa z
                      łokciami i kolano
                      3. nogi jak do świecy i łeb dociągamy.
                      Jeszcze efektów nie widzę bo zaczęłam -tak uczciwie w tym tygodniu ;-)
                      • sabba Re: ucieklo mi.. 04.11.04, 12:31
                        na moim klubowym fitnessie robimy takie cwiczenia. Dobre tez jest nogi do gory
                        jak do swiecy ale bez podciagania sie ale za to ciagniemy te nogi do gory raz po raz
                          • sabba Re: ucieklo mi.. 04.11.04, 12:37
                            tak tak, zle sie wyrazilam. Mamy nogi proste, no moga byc lekko zgiete w kolanie
                            ale w pozycji pionowej i podciagamy TYLEK do gory, raz po raz, albo trzy razy
                            szybko pod rzad i odpoczynek i tak kilka razy.
                            • sabba ale 04.11.04, 12:39
                              do swiecy podtrzymujemy tylek rekami a tutaj tylko go unosimy, czujac wtedy ze
                              miesnie brzucha sie napisanaj i bola!!!
                                • sabba nika 08.11.04, 08:04
                                  sprobuj robiac te cwiczenia (ciagniecie nog do gory) zgiac nogi w kolanie tak
                                  zeby stopy byly mozliwie nizej niz kolana - wtedy bardziej sie wysilasz
                                  podciagajac do gory.
                                  • nikanik rany boskie!!!!sabba!!!!! 08.11.04, 08:14
                                    albo mam za ciężką doopkę albo jasna pała to jest niewykonalne!!!! owszem
                                    brzucho mi się napina jad dziki i się staram podciągnąć giry ale dupsko leży....
                                    czy w tym przypadku też prawdziwe powiedzenie, że trening czyni mistrza?
                                    • sabba Re: rany boskie!!!!sabba!!!!! 08.11.04, 08:40
                                      dupsko musi sie unosic:) a jak ci sie uda je jeszcze troche potrzymac w
                                      powietrzu to jestes git:) NIe mowie ze mnie sie zawsze udaje...ale ja bardzo
                                      lubie brzuszki:) To podnoszenie tylka to tak jakby kolysanie sie...ale
                                      intensywniejsze troche..
                                      Powodzenia:))))
                    • nikanik link 04.11.04, 12:32
                      www.fit.pl/cwicz_z_nami_brzuch1.htm
                      i ja tak czytałam, czytałam i pomału zaczynam wykonywać - pomalutku się
                      zaczynam przekonywać ;-)
    • nikanik prośba 04.11.04, 11:02
      Chciałabym zmienić ćwiczenia: z codziennego orbitrekowania może zmienię na co
      drugi dzień i co drugi dzień będe robiła takie "dywanowe" z ciężarkami dla
      rzeźby. Może znajdzie się tu bratnia dusza co mi doradzi? Na siłownie nie mam
      szans, na basen też - ja mam możliwość rozpoczęcia ćwiczeń jakpołożę dzicię
      spać i odrobię domek - czyli po 21. Ale mobilizuję się codziennie. Od pewnego
      czasu po orbitreku robię po 3 serie brzuszków z przepisów forumowych. Ale
      zastanawiam się nad zmianą. dzieuiję za pomoc!
      • br0mba Re: prośba 04.11.04, 18:46
        pewnie juz zagladalas na www.fit.pl tam fajne cwiczenia sa :)
        a na brzucho i talie dobre hula hop :) ja juz sobie zakupilam za cale 4 zl, ale
        nie umiem kurde krecic :))
        • nikanik Re: prośba 05.11.04, 08:14
          bromba! piąteczka!!!!
          ja biorę od dziecka i też nie umiem kręcić ;-) a kiedyś taki sprytek
          hulahopkowy byłam i jakieś zawody nawet wygralam....
          • anima Re: prośba 05.11.04, 09:59
            a ja myślałam, że z tym to jak z jazdą na rowerze - nigdy sie tego nie
            zapomina.:-)))
            sprowokowałyście mnie - musze kupic i sprawdzic, czy ja jeszcze to pamietam ;-)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka