Dodaj do ulubionych

nadciśnienie

11.08.07, 15:37
Jeśeli powtarzam wątek to przepraszam.Euthyrox biorę od czerwca dziś jest to
dawka 50 od kilku dni skacze mi ciśnienie zawsze miałam w granicach 110/80 a
teraz 150/100 bardzo te skoki odczuwam,czy może być to związane z
niedoczynnością czy jak powiedział mi wczoraj lekarz na pogotowiu,że może być
to efekt za dużej, źle dobranej dawki hormonu. Jak można to sprawdzić jakie
powinnam zrobić ewentualnie wyniki.magda
Obserwuj wątek
    • aada1 Re: nadciśnienie 11.08.07, 17:14
      U mnie nadcisnienie jest wynikime zawsze za malej dawki hormonu i wpadania w
      niedoczynnosci.
      Ja juz siebie znam ...choruje od paru lat i wiem jakie objawy towarzysza u mnie
      niedoczynnosci a jakie nadczynnosci.
      Proponuje zrobic badanie TSH FT4 i FT3
      Tak na "oko" bez aktulanych badan nikt Ci tutaj radzic nie bedzie na forumsmile
      Masz krotki staz leczenia. W poczatkawym okresie powinas badania wykonywac co
      miesiac. Wtedy tez najszybciej dobierzesz dla siebie odpowiednia dawke dobowa
      hormonu.
      Ada
      • madziarra9 Re: nadciśnienie 12.08.07, 18:16
        ada dziękuję za odpowiedź tsh mam zrobić pod koniec sierpnia ft4 i ft3 jeszcze
        nigdy nie robiłam mój endo mi ich w ogóle nie zleciła chociaż leczę się
        prywatnie postaram sie je zrobić i się odezwę. magda

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się


Nakarm Pajacyka