Dodaj do ulubionych

Nati Alaska, Nepal -pytanie

18.07.11, 20:41
Witam, jestem totalnym laikiem w kwestii chust.
W końcu zdecydowalam się na zakup chusty tkanej Nati. Najbardziej przypadły mi do gustu te dwa wzory- Alaska i Nepal, ale wyczytałam gdzieś ,że te chusty w drobne prążki są grubsze od tych pozostałych pasiaków. Córka ma się urodzić w sierpniu. Czy rzeczywiście te chusty sa grubsze i jeśli tak czy ta grubość przekłada się na łatwość wiązania? Czy one nadają się na lato?
będę wdzięczna za podpowiedź.
Obserwuj wątek
    • oki_net Re: Nati Alaska, Nepal -pytanie 19.07.11, 20:39
      Cześć. Ja też jestem totalnym laikiem w kwestii chust, ale akurat wczoraj dokonywałam pierwszego zakupu chusty i również zastanawiałam się nad Alaską. Napisałam maila do producenta pytając się czy byłaby dobra jako pierwsza chusta i odp mi że Alaska jest ma inne sploty i przez to jest grubsza. Na lato niezbyt się nadaje. Z drobnych prążków to Rodos jest mięciutka.
      • 2ewuncia2 Re: Nati Alaska, Nepal -pytanie 19.07.11, 22:00
        Dzięki za odpowiedź :) Ja również pisałam do producenta,i rzeczywiście te chusty są grubiej tkane niż pozostałe. Jednak ostatecznie i tak zdecydowałam się na alaskę :) Mała ma się urodzić na koniec sierpnia, czyli praktycznie początek jesieni, tak, że może i taka grubsza lepiej się sprawdzi. W każdym razie chusta zamówiona i wysłana, prawdopodobnie jutro do mnie dotrze :)
        Pozdrawiam
        • oki_net Re: Nati Alaska, Nepal -pytanie 19.07.11, 22:07
          Alaska - bardzo ładna :) wybrałabym ją gdyby nie to że ja potrzebuję ją teraz na wyjazd nad morze i bałam się że by była za gruba. Moja też do mnie jutro dotrze :) A w Twoim przypadku faktycznie zanim dojdziesz do siebie, nauczysz się motać to już jesień będzie ;)
          • 2ewuncia2 Re: Nati Alaska, Nepal -pytanie 20.07.11, 19:55
            Cha, mam alaskę ! Kupiłam rozmiar M - pierwsze wrażenie - długość naprawdę imponująca ;).