Dodaj do ulubionych

Youtuberki trenerki

29.12.20, 22:05
Jestem zielona w temacie fajnych trenerek youtuberek. Ćwiczycie z kims? Warto? Chciałabym potraktować to jako dodatkową opcję aktywności. Kogos warto obserwować i z kim ruszyć 4 litery?
Obserwuj wątek
    • magdallenac Re: Youtuberki trenerki 29.12.20, 22:13
      Ja bym mogla napisac doktorat z youtubowych treningow🙂Cwicze tak od dwoch lat i udalo mi sie wypracowac forme zycia. Moje ulubione kanaly: Heather Robertson, Caroline Girvan, Agata Zajac (mozna sie od niej nauczyc poprawnej techniki wykonywania cwiczen) blogilates, MadFit, fitnessblender, move with Nicole- to moje ulubione
      • mus_tang1 Re: Youtuberki trenerki 30.12.20, 19:51
        Heloł smile
        Polecam wszystko co poleca magdallenac smile
        Ja po koronie wracam powoli z " codziennie fit" Marta Kruk.
        Super treningi na rozkręcenie po dłuższej przerwie albo na początek.
        Ma też takie niby proste, ale daje popalić. Dużo krótkich, polgodzinnych, do łączenia na miarę własnych potrzeb. Zanim wrócę do Agaty.. hantli i gum.
    • joanna05 Re: Youtuberki trenerki 29.12.20, 22:15
      Lepsze zajęcia na żywo, po co Ci słynna jutuberka wink Polecam zapisać się do trenera z okolicznego klubu, prowadzą zajęcia na Fejsie, zoomie, gdzie tylko sobie zażyczysz. I motywacja większa, jak trening w czasie rzeczywistym, a nie filmik, który można zatrzymać wink
        • joanna05 Re: Youtuberki trenerki 29.12.20, 22:32
          primula.alpicola napisała:

> Na przykład, kogoś może nie stać na osobistą opiekę trenerską, taki drobiazg.
          Przecież to są zajęcia grupowe online, czyli dla wielu osób na raz, w symbolicznych zwykle cenach, typu kilka zł (np. 8, tyle płaciłam) za jeden godzinny trening, za miesiąc - kilkadziesiąt maks. Znacznie taniej (z 3 x taniej) niż zwykle karnet do klubu fitness, choć rzeczywiście - odpłatne.