stokrotka.a 18.09.08, 23:43 Witam! Zastanawiam się czy ktoś słyszał o tych pieluszkach jak się sprawują? Wyglądają na dość przytulne i cena przyzwoita A oto link: www.softclothbunz.com/Kissaluvs-Fitted-Package-6-pack_p_0-163.htmlPozdrawiam! Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
ewa-krystyna Re: Pieluszki Kissaluvs Fitted.. 19.09.08, 06:42 Stokrotka,ja czytalam duzo o nich dobrego w rozmiarze dla noworodka... podobno sa super,ale jak wypadaja dla starszego niemowlaka niestety nie wiem... jachyba skupie sie na BumGenius,bo one sie u nas ostatnia super sprawdzaja Odpowiedz Link Zgłoś
pinkdot Re: Pieluszki Kissaluvs Fitted.. 19.09.08, 07:30 Sama nie mam doświadczenia jak na razie w pieluszkowaniu (malec w produkcji ale dziewczyny na "domowym porodzie" odpisały mi, że nawet te zerówki "kissaluvsów" starczyły, w niektórych przypadkach, na okres dużo dłuższy niż noworodkowy. Ja się zamierzam zaopatrzyć w tę markę, właśnie ze względu na stosunek jakości do ceny. Odpowiedz Link Zgłoś
ewa-krystyna Re: Pieluszki Kissaluvs Fitted.. 19.09.08, 07:57 Pinkdot, nie kupuj od razu wszystkich,najpierw wyprobuj kilka rodzajow,zebys wiedziala,ktore sie u ciebie sprawdza... jak bylam w ciazy zupelnie inne pieluchy wydawaly mi sie przydatne niz teraz uzywam - w sumie najlepiej zdaje egzamin wlasnie ten rodzaj,ktorego na poczatku zalowalam,ze w ogole kupilam,bo kupilam tylko z ciekawosci... a teraz wlasnie ten rodzaj jest moim ulubionym Odpowiedz Link Zgłoś