Dodaj do ulubionych

Gdzie na Węgry ?

IP: 91.208.72.* 21.08.09, 07:41
Gdzie byście polecili wyjazd z basenami ale jeszcze interesuje mnie
wieczorem możliwość wyjścia, preferuje wyjazd pod namiot ( kamping
najlepiej przy basenach). W Hajduszoboszlo byłam 4 razy i wieczory
ok ale chciałam jechaćgdzie indziej , co polecacie?
Obserwuj wątek
    • Gość: muchos Re: Gdzie na Węgry ? IP: *.internetdsl.tpnet.pl 21.08.09, 13:10
      mialem ten sam dylemat i szukalem...pan z biura podrozy evro z
      Poznania majacy zone wegierke stwierdzil ze jak ktos byl juz w
      Hajduszoboszlo to inne miejsca beda mu sie mniej podobaly..
      Wg mnie warto rozwazyc Eger...bo Mezokovesd, Tamasi, Brekfurdo itp
      to sa glownie baseny za miastem i wieczorem mozna isc an wino czy
      piwo i tyle..
      A Eger to EGer:)
      • Gość: Gośka Re: Gdzie na Węgry ? IP: 91.208.72.* 24.08.09, 13:40
        Własnie mam ten problem, szukam oględam i nic nie moge znaleźć, moze
        jednak ktośgdzieśbył i jest porównywalnie jak w Hajduszoboszlo, moze
        być mniej ludzi ( hihihi)
        • Gość: tarzus Re: Gdzie na Węgry ? IP: *.dsl.pool.telekom.hu 08.09.09, 22:09
          spróbujcie tutaj: www.furdoinfo.extra.hu

          Wiekszosc ma swoje website, nawet po angielsku, po niemecku, po
          polsku, tylko pare razy trzeba kliknac.








          • lisia312 Re: Gdzie na Węgry ? 19.04.10, 09:37
            chyba nie ta strona...
    • Gość: hajdusoboslo Re: Gdzie na Węgry ? IP: *.pool.t-online.hu 21.08.09, 17:56
      hajduszoboszlo@gmail.com Hajdusoboslo oddzielny pokoj 3 dom
      wogrodzie,a odreebne 1 apartament dla 2-9 +4 +6 osob do
      wynajecia.Wyposazona kuchnia,grill,parking opcje. Cena:8
      euro/noc/osoba www.nixy-apartman.fw.hu

    • Gość: wildol Re: Gdzie na Węgry ? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.08.09, 22:14
      Harkany ,na południe od Pecs
    • Gość: ana Re: Gdzie na Węgry ? IP: *.adsl.inetia.pl 26.08.09, 18:29
      Polecam Zalakaros.Baseny super.blisko do Balatonu.
      • Gość: Iza Re: Gdzie na Węgry ? IP: *.oswiecim.vectranet.pl 26.08.09, 19:05
        Byliśmy w Zalakros, baseny fajne ale camping kijowy i wieczorem
        nudno nie ma gdzie iść poza spacerem po parku czy alejkach
    • os29 Re: Gdzie na Węgry ? 27.08.09, 14:58
      szukamy MIŁOŚNIKÓW NAGOŚCI

      Witamy! Wybieramy sie z tym roku na tydzień do Hajduszoboszlo.
      Będziemy tam w terminie od 29 sierpnia do 6 września. Byliśmy tam juz rok temu
      wiec mamy orientacje odnośnie tego miasta i okolic az po Eger. Czy ktoś z was
      wybiera sie w tym okresie? My ruszamy z okolic Jaworzna i Krakowa. Jeżeli ktoś z
      Was jedzie w tym okresie podaje moj numer gg 3026747
    • Gość: Maciek Re: Gdzie na Węgry ? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.09.09, 19:40
      Polecam Visegrad i Tihany nad Balatonem. W tej drugiej miejscowosci jest dosc
      drogo, ale miejsce jest warte swojej ceny.

      Pozdrawiam
      Maciek
      • bc-ns Re: Gdzie na Węgry ? 07.09.09, 12:09
        Zdecydowanie polecam Miscolc, byliśmy tam już po raz drugi i coraz
        bardziej nam się podoba.
        Pełna relacja i mnóstwo zdjęć na blogu.
        jeśli jedziecie z dziećmi, to z pewnością nie będziecie się nudzić.
        ------------------
        bpe.geoblog.pl/
        • Gość: wegry Re: Gdzie na Węgry ? IP: 91.208.72.* 07.09.09, 14:20
          A był ktoś w Ketcskemet? albo w Cserkesolo ( nie wiem jak sie to
          pisze)
          • rpodolak Re: Gdzie na Węgry ? 07.09.09, 21:25
            byłem w cserkeszolo w czerwcu na kempingu - baseny OK, miejscowość
            to raczej wioska - ciekawe trasy na rowery(my mieliśmy ze sobą
            rowery), kilka knajp, dwa sklepy i to wszystko, ale generealnie nam
            się bardzo podobało - dzieciom również(wiek 4 i 8)
            • Gość: wegry Re: Gdzie na Węgry ? IP: 91.208.72.* 08.09.09, 08:32
              dzieki za info, a na kampingu dobre warunki? my jeździmy pod namiot,
              czysto? daleko do basenów? można wejść na baseny kilka razy jak sie
              mieszka na kampingu? cena za baseny jest wliczona w kamping?
              • rpodolak Re: Gdzie na Węgry ? 10.09.09, 06:51
                tak - cena za baseny jest wliczona w cene campingu, można wchodzić i
                wychodzić kiedy chcesz(kemping jest połączony z basenami - nie
                wchodzi się wogóle tym głównym wejściem z kasą).kamping OK - jedyny
                minus to fakt, że w pobliżu jednej z części kampingu przebiega droga
                (ok.200-300m)dość uczęszczana - w dzień nic nie słychać ale w nocy
                czasami było to trochę uciążliwe.W sumie byliśmy bardzo zadowoleni i
                mogę z czystym sumieniem polecić!
    • Gość: tarzus Re: Gdzie na Węgry ? IP: *.dsl.pool.telekom.hu 08.09.09, 21:52
      BUDAPEST - 15 Spa i 2 Aquapark, i wieczorem mozes wyjsc ze sie
      gubisz!

      a potem

      HÉVÍZ - bardzo czekawe i blizko do Balatonu, nie wiem Polacy czemu
      nie znaja
      BÜK - supererlengacko ale droge, same austriacy
      EGER - romantyczne i duzo Polaków
      • Gość: gnypek Re: Gdzie na Węgry ? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.09.09, 15:43
        > HÉVÍZ - bardzo czekawe i blizko do Balatonu, nie wiem Polacy czemu
        > nie znaja

        Znają,znają. Już tu było parę wątków o tym. Co roku od kilku lat
        zaglądam tam. Teraz pewien remont + budowa obiektów przy wejściu
        nieco utrudnia wejście z parkingu. Heviz jest jedyny w swoim
        rodzaju, naturalny, głęboki i śmierdzący. Ale w okolicy jest też
        Kehidakustany, Zalakaros, Zalaszentgrot itd. itp. Do Terme 3000 na
        skraju Słowenii też blisko. Siedząc choćby w Keszthely to wszystko
        jest w zasięgu.
        A jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby w Hevizie nie słyszeć kogoś
        mówiącego po polsku,zatem jednak tam bywamy.
    • hepik1 Lenti dla Lisi ;) 16.09.09, 10:29
      Pogranicze węgiersko -słoweńskie:
      Lenti
      i25.tinypic.com/1449obo.jpg
      i26.tinypic.com/2i7460y.jpg
      i27.tinypic.com/2ajqrnk.jpg
      i26.tinypic.com/x4qbsm.jpg
      i30.tinypic.com/9uraww.jpg
      i29.tinypic.com/2uqouvp.jpg
      i32.tinypic.com/19mekm.jpg
      i27.tinypic.com/wjgho4.jpg
      i28.tinypic.com/2ibn6m8.jpg
      • lisia312 Re: Lenti dla Lisi ;) 28.12.09, 17:54
        dzięki hepiku!
    • Gość: Family Tour Re: Gdzie na Węgry ? IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 28.11.09, 13:05
      Zdrowy wypoczynek w nowoczesnym kompleksie basenów - Debreczyn - myślę, że
      zainteresuje Cię ten ośrodek.
      • Gość: jaśmina Re: Gdzie na Węgry ? IP: *.internetdsl.tpnet.pl 28.12.09, 09:56
        polecam Tihany nad Balatonem oraz baseny termalne w Miskolc Tapolca
    • Gość: alicja Re: Gdzie na Węgry ? IP: *.pool.t-online.hu 17.04.10, 22:24
      Byc moze zainteresuje Cie oferta zamieszczona na mojej stronie
      wegry-dla.polakow.tvn.hu/ Znajdziesz tam informacje o kapieliskach
      termalnych w Bogacs i Mezőkövesd , kwaterach w przystepnych cenach oraz o
      miejscach wartych odwiedzenia wtej okolicy.
      ZAPRASZAM
      • ira355 Re: Gdzie na Węgry ? 19.05.10, 13:48
        proszę o pomoc będę pod koniec czerwca wracała z Chorwacji gdzie
        polecacie spędzić kilka dni na Wegrzech chodzi mi o wody termalne w
        jakiej miejscowości/ bardziej mi chodzi o miejscowości zachodnie od
        Budapesztu/bo potem jadę na Wrocław nie wiem czy Zalakaros ,Heviz,
        czy może po drodze coś polecacie na 4 dni fajnego bo tyle urlopu mi
        jeszcze zostanie :)
    • Gość: kaska Re: Gdzie na Węgry ? IP: *.adsl.datanet.hu 21.05.10, 11:55
      polecam Mosonmagyaróvár :)
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka