Dodaj do ulubionych

proszę o pomoc, to mój 1 cykl z npr :)

23.04.08, 14:21
w tym cyklu po raz pierwszy zaczęłam mierzyć temperaturę, jestem początkująca
i cały czas czytam aby dowiedzieć się o tym jak najwięcej :) oczywiście jako
niespokojna duszyczka zastanawiam się nad tym co już mi wyszło, przepraszam od
razu że nie przedstawiam wykresu ale jestem na etapie wybierania i
zaznajamiania się z odpowiednimi stronami
dodam może że 4 cykle wcześniej brałam tabletki hormonalne i możliwe że mają
one wpływ na obecny cykl

1 dc 6.04 do 5 dc 10.04 krwawienie a praktycznie plamienia, okres po
odstawieniu tabletek Diane35
6 dc - 8 dc nie mierzyłam :(
9 dc 36.6 mokro, śluz biały, rozciągliwy
10 dc 36.6
11 dc 36.6
12 dc 36.8 mokro, rozciągliwy
13 dc 36.7 mokro, przeźroczysty, rozciągliwy, przytulanko :)
14 dc 36.7 mokro, przeźroczysty, rozciągliwy
15 dc 36.75
16 dc 36.7 sucho ?
17 dc 36.75
18 dc 36.8 (dzisiaj)

12, 13, 17 i 18 dc pomiar o 5.30 w pozostałe dni o 6.00
termometr zwykły rtęciowy, niestety zwykła podziałka, już zastanawiałam się
czy on dobrze odmierza więc sprawdzałam przez ostatnie 2 dni dodatkowo
elektronicznym który pokazał
17 dc 36.9
18 dc 37.0

co mozna stwierdzić po czymś takim, dodam że szyjki nie badam bo jakoś nie
potrafie :( czy była owulka czy dopiero będzie a może wcale ? cykle kiedyś
miałam nieregularne a te na tabletkach to wiadomo co 28 dni, pomóżcie
Obserwuj wątek
    • skrzynka3 Re: proszę o pomoc, to mój 1 cykl z npr :) 23.04.08, 18:44
      Cierpliwosci jeszcze za czesnie na to zeby cos stwierdzic. Pomierz
      dalej i zobaczymy czy skok tempki sie utrzyma.
      Czy 15 dnia nie bylo w ogole zadnego sluzu?? Zwykle on jdnak sie
      zmienia stopniowo czyli jak 14 dnia byl taki typowy plodny to 15
      mogl byc mniej wyrazny ale dalej posiadajacy jeszcze jakas ceche
      plodnosci (np juz metny ale jeszcze sliski i troche rozciagliwy).
      Jesli tak bylo o za piersza wyzsza mozna by uznac dopiero ta z 18 dc